www.sudzibas.lv ECCO apavu veikals ECCO apavu veikala nejaukas pārdevējas

ECCO apavu veikals - ECCO apavu veikala nejaukas pārdevējas

Biju ieplānojusi iegādāties bērnam apavus ECCO. Iegāju bērnu apavu veikalā, kurš ir t/c DOMINĀ. Ieieju, pavaicāju pārdevējai vai ir šādi (norādot konkrētu modeli) apavi 28 izmērs? uz ko saņēmu atbildi: lai pienesu viņai klāt. Prasīju: Vai vēl kaut kas ir no 28 izmēriem?! Rupjā balsī saņēmu atbildi, lai parādu kuru modeli. Ha-ha...tur to modeļu 10 varianti... vai man visi jānes?
Esmu ļoti neapmierināta ar apkalpojošo personālu- neapmierinātu ar dzīvi pārdevēju no ECCO veikala t/c Dominā.
Uzskatu, pērkot bērnu apavus ap ~40 Ls pārdevēja attieksme pret klientu varētu būt jaukāka. Man nemaz nepatik, kad pārdevējs uzbāžas, bet nedaudz smaidīgāku seju un pretīmnākšanu.
Un kur skatās šo veikalu īpašnieki?!, man jau likās, ka krīzes laikā katrs klients ir svarīgs.

Blakus ECCO veikalam bija NS king apavu veikals. Es tik piegāju pie plaukta, paņēmu ECCO zandales un klusām pateicu: O, to ko meklēju, interesanti vai ir man interesējošais izmērs... ka pārdevēja bija klāt, ieteica kuri labāki, kādi izmēri, pirkumam peišķira atlaidi. Vai nav jauki?!

N

Komentāri (18)

P PērkuECCO 03.09.2010

Njā mums visiem protams prieks par to ka vairākk ārt uzsvērāt ka varat atļauties ECCO apavus bērnam kuram pēc 6mēnešiem šie apavi vairs nederēs:) Tas ka jūs varat atļauties apavus par 40Ls pārdevējai nelikās tik liels notikums lai lēktu un jūsu priekšā līstu uz vēder un laikam tieši tas jūs satrauc.

P Pārdevējs 03.09.2010

Mīļo pircēj, kad jūs būsiet strādājusi veikalā, kurā preču cenas ir sākot no 20 un uz augšu, jums būs smagi vienalga par šiem ''mazajiem'' pircējiem, kuri tikai paskatās uz 40ls vērtiem apaviem un pat nedomā viņus pirkt.Kā rezultātā gan mūsu laiks ir patērēts, gan labuma nekāda, jo, mums algu aprēķina kā procentus no pārdotā apavu apjoma, nevis noskraidītajiem metriem dienā. Kautkas neapmierina- lūdzu. Kaut uz tirgu ejiet, bet neceriet ka pārdevējs, kurš strādā no 09:00-22:00 dēļ 40ls skries jums papēžus laizīt!

S Skatsnomalas 03.09.2010

Tur jau tā lieta ja man kāds ienāktu veikalā un teiktu vai jums ir 28.izmērs apavu tad es ar atbildētu parādiet kurš modelis jūs interesē.
Bet varbūt jūs domājat ka šis pirkums ir tik unikāls ka jūsu priekšā būtu jāizliek vissi 28.izm?
Man ščiet ka te vienam jānokāpj no mākoņa. Un NS King pārdevēja bija tik laipna jo pie viņiem jau sen neviens tos ECCO nepērk tāpēc iesmērēja jums kreisās kā ECCO:D

E elarci 03.09.2010

es ierecu, vajag pareizi pajautat lai sanemtu pareizu atbildi =D

S Sonija 05.09.2010

Sheit latvijaa satieku viss nelaipnakos un rupjaakos cilvekus.---IIGNAS...hahahahha...tapeec arii savu dzivi sheit neizniekoju..un latvijaa nedzivoju...HA HA HA

P pelii 05.09.2010

taa pasmiekliigi :D

J janeks 06.09.2010

Katarm medz gadities

S ska 06.09.2010

Niki tu esi pilniiga lose, brauc uz tirgu un tur tev iznesi 100 paarus ar 28 izmeeru=D =D =D

A AL 10.09.2010

Vēlos oponēt sūdzībniecei, jo man bija ļoti normāla apkalpošna un attieksme, kaut gan atgriezu brāķi. Vispār Ecco brāķis ir diezgan reti un orģinālie apavi labi un ilgi kalpo.

K Kristīne 29.09.2010

Strādāju tirdzniecībā un zinu, cik ļoti no svara ir pārdevēja attieksme pret klientu. Nav runa par tulītēju uzbāšanos ko līdz klients ienāk veikalā, bet par pieklājīgu attieksmi. Šajā konkrētajā gadījumā saskatu klienta neapmierinātību ar pārdevēja attieksmi, un nav svarīgi cik tā prece maksā, 10ls, 20ls vai 40 ls. Un pat tie sauktie "mazie pircēji" ir svarīgi, jo lai kāda būtu pirkuma summa, tā jebkurā gadījumā nes ienākumus. Ir klienti, kuri ienāk veikalā, izmērās un tā arī neko nenopērk, bet ko viņš aizejot atcerēsies? Attieksmi, mīļie cilvēki, kas liks šim klientam veikalu paturēt prātā un, kad varbūt maciņš vai vēlme ļaus, viņš šajā veiklā atgriezīsies.

K Kristinei 29.09.2010

Vai jus neizprotat, pie šādas apmaksas sistemas pardevejam tads klinets ir pie kajas.Darbu ar mainis pie pirmas izdevibas.Lia saimnieki cepjas, tiem labi.

K Kristīne 30.09.2010

Kā pārdēvējs var zināt, vai klients preci iegādāsies vai nē...ja klients par preci ir ieinteresēts, tad tas jau ir solis pretī pirkumam...Un vienalga, vai maksā no procentiem vai cieto, attieksme pret klientu no tā nevar būt atkarīga... Un es nedomāju, ka šodien cilvēki darbu maina kā zeķes...tās ir pilnīgas muļķības. Labus darbiniekus ir grūti atrast, un tapēc, ja tu tāds esi, tad darba devējs to novērtē un tev tas ir tikai pluss. Un zem jebkuras pārdošanas sistēmas, kas ir balstīta uz procentiem apakšā ir cietā alga, kura es domāju ir lielāka par taviem pārdošanas procentiem. Vismaz tirdziniecibā tā ir noteikti.
Manā darba vietā nesen atlaida vienu darbinieku, jo bija slikti pārdošanas rezultāti. Tas nozīmē, ka nebija pareizā pieeja pie pircēja. Un darba devējs nedomās 2 reiz.

K KK 28.10.2010

Esmu pārdevēja apavu veikalā. Grūti spriest, jo nebiju klāt, bet ... pircējam ir jājūtas patīkami veikalā, jājūt, ka viņam tiek pievērsta uzmanība u.t.t. tas ir fakts, BET mīļie, iesaku Jums, kad atnākat pie pārdevēja ar tekstu - Kas Jums ir no (piem.) 40. izm.?- negaidīt, ka visi pārdevēji būs laipni. Viņi arī ir cilvēki. Formulējot savu vēlmi īsi un konkrēti gan Jums, gan pārdevējam būs vieglāk saprasties. Vai tiešām pārdevējam ir jānes visi iespējamie modeļi? Vai nav vienkāršāk īsumā pastāstīt ko Jūs vēlaties?!
Liela nozīme ir tam vai veikalā bija daudz pircēju. Ja jā, tad, protams, var saprast pārdevēju, jo viņam ir jāpaspēj apkalpot daudz cilvēku ... jāpievērš visiem uzmanība.
Un attieksme nemainās no tā kādā cenā klients meklē apavus. Klienti ir visi vienlīdz svarīgi, šodien nopirks kurpes par 15 ls, bet pēc mēneša varbūt nopirks zābakus par 8Ols.

A Andis 10.11.2010

Regulāri tur iepērkos, tur ir tikai viena neliela auguma apaļa gaišmataina pārdevēja, kura mēdz būt nelāgā omā, bet pārējās ir laipnas, jaukas...Lai viņām veicas..un sveicieni !!! :))

E elīna 11.02.2011

Man šķiet, ka neatkarīgi no tā, vai cilvēks pērk, vai nepērk apavus, pārdevēja attieksmei ir jābūt normālai. Varbūt šodien es vēlos apskatīties piedāvājumu, bet iegādāties kaut ko pēc nedēļas, vai pēc mēneša. Tāpēc vien, ka esmu iegājusi kādā veikalā, tas man neuzliek pienākumu tur kaut ko iegādāties. Neuzskatu arī, ka pārdevējām būtu nemitīgi jāsmaida, attieksmei vienkārši jābūt normālai, cilvēcīgai.

J JavienticiDievam 11.02.2011

Ja vien tici Dievam, gribi diskutēt par kristīgām tēmām, tad esi laipni aicināts pievienoties.

http://www.draugiem.lv/group/113389/

Ir Brīva administratora vieta.

Z Zinaida 11.02.2011

Ne vien Dievam, bet arī Staļinam un Krievam!

J Janis 05.06.2017
slikts serviss

Ļoti pretīga apkalpošana Spice Ecco veikalā pārdevēja Daiga Ērmane. Neprofisionāla ,uzbāzīga galvenais lai tikai pārdotu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes