"Duo Style" Juglā - Meistaru zemā kvalifikācija un naudas kāre
Pilnīgi piekrītu, ka salonā valda bardaks un naudas kāre, jo cenas pēdējā pus gada laikā ir cēlušās par 30-50%. Neesmu nekā personīgi ieinteresēta salona nomelnošanā, bet regulāri to apmeklējot - savs negatīvais priekšstats ir radies (biežāk gan gāju uz solāriju). Pie frizierēm un administratorēm nāk viesi un kamēr viņi draudzīgi tērgā, klientam ir jāsēž pie durvīm uz bambusa soliņa, kurš labi ja 30kg var izturēt un būtu domāts puķu podiem, jo administratora viesi sēž un malko tēju uz klientiem domātajiem krēsliem. Pēdējā reize vispār bija kronis visam! Friziere sēž savā darba krēslā klientu priekšā (lai arī tam ir domātas vairākas palīgtelpas) un 10 minūtes runājas ar otru frizieri, kamēr klients turpat gaida, jo redz nav pienākusi viņa kārta! Pietam, sievietēm skropstas krāsoja un veica korekciju turpat pie durvīm, lai arī salonā tam ir noteikta vieta!!! Šodien pie frizieres gribēju noņemt pieaudzētos matus, bet tavu brīnumu - tur neviena NEKO TĀDU dzīvē nebija redzējusi un man mēģināja iestāstīt, ka mati pieaudzēti uz kapsulām (kapsulas ir 100-150), bet man mati ir audzēti ar us-tape metodi, par kādu viņas pēc ilgas stīvēšanās joprojām uzstāja, ka kapsulas un us-tape (uz līmlentes, kurā ir 20 šķipsnas) ir viens un tas pats un naudu ņems vienādi. Bet manu prāt, ja darba ir mazāk, tad arī samaksai jābūt mazākai. Pēc tam, kad 45 minūtes, žēlojot līdzekli, kuru par manis maksāto naudu varētu nopirkt 2 tūbas, ieziežot ēdamkaroti, izrāva man vienu trešdaļu matu!!! Tas bija tik šausmīgi un lai gudrinieki nemēģina iestāstīt, ka dienā ir normāli, ka izkrīt 50-100 mati un tas jau man tikai likās, jo tad jau pēc 3 gadiem visi būtu plikpauraini! Matus mazgājot, vispār tika ņemts kaut kāds līdzeklis no skapīša, lai ari klientiem tiek iestāstīts, ka tiek lietota profesionālā kosmētika. Nebrīnītos, ja izlietotajos iepakojumos tiktu iespiests kaut kāds Isana balzāms un šampūns, tāpēc arī 2x mazgājot nevar matus izmazgāt. Kad teicu, ka vēlos aplīdzināt galus, jautāja vai griezīsim taisni. Nospriedu, ka apakšējo daļu lai griež taisni un frizierim taču ir jāredz, ka mati ir griezti pakāpē, bet nē - man nogrieza 1 cm no apakšas un pārējos galus atstāja. paprasīja tos pašus 15Ls, bet salona vadītāja manā klātbūtnē pa visu salonu nokliedzās - kā tik maz??? Nu kurš profesionālis klientam sejā tā iekliedz? (Starp citu, mājas lapā viņa ir pati vidējā, ar izkarinātajām krūtīm). Un ne jau tā sū*a nauda te svarīgākais, bet tās šausmas, ko man nācās piedzīvot, kad garos matus ar vissmalkāko ķemmi ķemmē no pašām saknēm un viņi tirkšķēdami plīst ārā! Jūtos ļoti vīlusies un sāpināta. Pēc tam, kad ar 1/3 plānākiem matiem taisos ārā, salona vadītāja man sejā sprauž savu naudas kāri! Varu apgalvot, ka šī bija viena no šausmīgākajām stundām manā dzīvē un tie klienti, kuri tur atradās līdz kopā ar mani – otrreiz uz turieni vairs neies.
Tā ir tikai daļa no tām šausmām un balagāna, kas tur notika, visu vienkārši neviens līdz galam neizlasīs. Un nevajag man centies iegalvot, ka esmu kā ieinteresēta vai kaut ko nezinu u. tml. Dalos tikai savās izjūtās un nevienam neiesaku uz turieni doties!
Komentāri (19)
Es pilnīgu piekrītu šim stāstam. Arī man šajā salonā ir bijusi slikta pieredze. Esmu sēdējusi uz bambusa soliņa un gaidījusi kamēr draudzene veic sev nepieciešamās procedūras. Esmu izbaudījusi administrātores nekompetenci un šausmīgo attieksmi. Esmu gaidījusi kamēr mani apkalpos jo salona seja ir izdomājusi tajā mirklī kārtot savas privātās lietas ar telefona starpniecību. Saprotu, ka ir grūti laiki bet tā kā pati esmu strādājusi salonā par administrātori zinu, kā būtu jāuzvedās kompetentai personai. Esmu 100% pārliecināta, ka uz šo salonu nekad vairs nedošos un no visas sirds iesaku sevi cienošus cilvēkus vairākkārtīgi apdomāties pirms doties uz šo salonu. Nedomāju, ka gribētu vēl kādreiz izbaudīt nelabvēlīgu attieksmi un no salona iziet ar sabojātu garīgo. Esmu klients un par to maksāju ne to mazāko naudu
Piekrītu. Salons ir traģisks, ar drausmīgu attieksmi gan pret klientiem, gan darbiniekiem. Diemžēl, savu vainu vadība NEKAD neatzīs, vienmēr visi citi būs vainīgi.
kur Siltajos Ziemassvētkos salti meli!
Nebūtu savām acīm redzējusi un savām ausīm dzirdējusi to "balagānu", pat noticētu.goda vārds!
Sēdēju pie blakus meistares un noskatījos ŠOVU pilnā apmērā.
Sākšu jau ar to, ka "a la us-tape" kundzītes mati bija pieķepināti ar kaut kādu līmi, kas nepiedien šīs tehnoloģijas matu audzēšanai pilnīgi noteikti-izskatījās, ka kāds mājās būtu pieķellējis e-bay matus ar superlīmi lielos daudzumos.
Interesanti, ka cilvēki izvēlas lietot pakalpojumus, pirms tam neielūkojoties cenrādī un neizsverot, vai to var atļauties-un pēc padarīta darba sāk stīvēties par maksāšanu.Interesanti, vai viņi tā dara arī veikalā, kad pērk pārtiku vai bankā, kad maksā komunālos?Es, piemēram, zinu, ka atļauties pieaudzētus matus nevaru un to arī nedaru.
Pieņemu, ka tas "meistars", kas tās "a la us-tape" bija licis, sen nav sazvanāms un uz e-pastiem arī neatbild, tā nu kundzītei ar saķepinātajiem matiem tomēr kāds grēkāzis bija vajadzīgs.
Un kāpēc ne? Tā ir infantila cilvēka rīcība-savu vainu nemūžam neatzīt, meklēt to tikai citos.
Un, ja jau tik pārliecināta biji, kundzīt, par to, ko un cik ziež tavos matos un cik tas maksā-ko tad negāji, nepirki līdzekli pati kaut kur un tās šausmas pati neņēmi ārā?
Lai Priecīgi visiem Ziemassvētki un ceru, ka šādi klienti kļūs tikai mazāk.Pati strādāju klientu apkalpošanā un zinu, ka pircēju kultūra nudien ir šaušalīga un ar gadiem tikai sliktāk paliek.
Pirmkart jau es neesmu kundzite, bet 24 gadus jauna un skaista sieviete.
Otrkart pie kuras meistares sedeji? Tev man blakus 30minutes ar fenu dedzinaja planos matus un tad ik pa laikam apgrieza nodedzinatos galus vai uzgaidamaja telpa krasoja skropstas?
Treskart, meistaram ir jaseko lidzi jaunakajam tendencem skaistumkopsana - tapat ka juristam, ja neseko, tad vakars uz ezera. Sai tehnologijai tiesi piemit ta ipatniba, ka mati tiek matos pielimeti ar ipasu limi, tadejadi tie nedalas skipsnas un uz tausti nav jutami.
Ceturtkart, ja nezini, kas tas ir - tad labak nemaz nekeries klat. Pasaki, ka vari pameginat vai labak vispar pasaki, ka neuznemies to lietu darit.
Piektkart, ienakot salona es pajautaju lidzekli, ar ko var sos matu nonemt un meistare man iesmejas seja ar vardiem - "nekur, citadi jau frizieri nebutu vajadzigi" :D
Ta ka nevajag. Ne velti sajas lapas jau ir sudzibas par otru atverto salonu Teika. Pirms kadiem 2 gadiem Jugla bija normalas meitenes, vienmer pieklajigas, pie vinam nenaca draugi un vinas ar manu balo adu, kuru nesauloju kops vasaras man nepiedavaja iet solarija uz 18 minutem...
"Ak Tu traks" - Tu jau laikam nodarbojies ar apkalpošanu Maxima veikalā ja jau Tev visu laiku ir tādi klienti :D Vispār jau Duo style "meistarēm" vajadzētu priecāties, ka vispār kāds vēl apmeklē šo šausmīgo iestādi ar zema līmeņa apkalpošanu.
Angelll- E.R.S., tu? vēl nevari pārdzīvot, ka esi atlaista no DuoStyle ?
Nevajadzēja zagt, dārgā :D
kāda diskusija sanākusi-jauki.
Angeles andeles komentāros neieslīgšu-lai iemācās no sākuma rakstīt, bet tev, Laura, varu pateikt, kāpēc uzacis tika krāsotas "pie durvīm"-jo tava resnpakaļainā draudzene bija izplūdusi krēslā-tieši tanī vietā, kur parasti krāso uzacis-un meitenes bija tik jaukas, ka viņu ar manu atļauju netraucēja-jāsaka, šobrīd to nožēloju, jo būtu zinājusi, kādas žurkas esat, labprāt izmantotu sev pienākošos uzacu krāsošanas vietu un noskatītos, kā taukainā klimpa pastāvētu kājās.
P.S. parasti normāliem cilvēkiem pietiek smadzeņu nelīst solārijā pirmajā reizē uz maksimālo laiku-saprotams, ka tev tādu nav, tāpēc lūk arī rezultāts. Sarkans ģīmis un pakaļa :D
"skaistā sieviete" es e-bay ķīniešu leļļu matiem...ha-ha.
Ar kādu attieksmi ej pie cilvēkiem, tādu arī saņem pretī.To neaizmirsti.Lai tev turpmāk "veicas" un mati nokrīt pavisam.
Lipinot "kaktu us-tape" tā arī notiks.Tendenču zinātāja-cik smieklīgi!Ja visu zinātu, zinātu arī, ka profesionālos līdzekļus saloniem nav tiesību tirgot-tur tev atkal jāmeklē kāds "kaktinieks".
Laimīgu Jauno gadu-nākamais ir Kaķa gads-žurkas dabūs trūkties!:DDDDD
O, čau! Zini, es neesmu tik gļēva, lai rakstītu zem Angelll. Bet, ja reiz Kristīn, tu izvēlies tirzāt šeit sava salona "iekšējo kārtību", tad man ir ļoti žēl Tevis. Es neesmu pārdzīvojusi, nepārdzīvoju un nepārdzīvošu, ka esmu AIZGĀJUSI no vilku bedres. ;) Par vārdu "zagt" tu labāk padomā, vai viņu lietot, jo var nākties par saviem vārdiem atbildēt. Es negrasos tevi šeit publiksi nomelnot, jo sen vairs neesmu saistīta ar skaistumkopšanas jomu, manās interesēs Duo Style neietilpst!
Bagātu un darbīgu Tev Jauno Baltā truša gadu!
Ar cieņu E.R.S.
Lūk, dāmas un kungi, šeit var redzēt, ko par klientiem patiesībā domā šī "salona" darbinieki. Klientus saukt par "resnpakaļainiem", "žurkām", "taukainajām klimpām"... Lielisku reitingu pašas sev esat uztaisījušas un no malas jau labāk tas ir redzams. Tagad skaidrs, ka visas jaukās meitenes no darba esat izēdušas.
Kopš kura laika salonos nepārdod profesionālo kosmētiku??? ok, varbūt arī krāsu tūbiņas nepārdod, bet šampūnus, kondicionierus var nopirkt praktiski jebkurā skaistumkopšanas salonā... :D :D :D :D goda vārds smiekli nāk par "sevi cienošajām" "SALONA" darbiniecēm un "gudrajām" šī "SALONA" klientēm... tāds tādu atrod :)
izskatās, ka te raksta viena persona ar 4 nikiem...
Kāds zīdaiņu bars :D
Man arī bija tas gods apmeklēt šo burvīgo salonu ar tik ''kompetenām un profesionālām meistarēm".
Tā bija mana pirmā un noteikti pēdējā reize. Primārais skaistumkopšanas salona uzdevums ir maksimāli būt tendētam uz klientu kvalitatīvu apkalpošanu kas šajā iestādē nu ļoti pieklibo.
Attieksme ir vienkārši nicinoša, sajūta ka esi atnākusi un patraucējusi viņu svēto mieru.
Palasījusi šos komentārus nākas secināt ka salona administrātore ir visai neaudzināta un rupja tante nosaucot savus klientus par ''resnpakaļainām žurkām''.
Ja vēlaties Jaunajā truša gadā izskatīties kā "taukainas klimpas" tad droši vērsieties salonā ''Duo Style",
tur zin kā..
šausmīgi sasmējos :) bet tikai 1 jautājums- ko tad neņēmāt matus nost tur, kur kāds augstas raudzes profesionālis tos pielika skaistās sievietes galvai?
Piekritu - gela nagu atjaunošana Juglā, salonā, kas remontu nav redzējis, viss novecojis, 26 lati!!! Manikīrei jau nav ne vainas, bet pārējais salons - šausmas!
Evija, skatos, ka atkal jau esi paspējusi kādu apzagt un apčakarēt!Ha!Visu cieņu Duostyle saimniecei, ka vēl nesēdi ķurķī.
Bet, mīļā, liktenis ir tāda štuka, kas atspēlējas par mūsu grēkiem vissāpīgākajā vietā un tev to būs reiz jānoskatās, visticamāk, uz saviem bērniem un šai ziņā man pat tevis drusku žēl.
P.S. Un es neesmu Kristīne.:)
P.P.S.Joprojām aizņemies naudu no mīļākajiem, lai aizdotu vīram?Vai varbūt viņš jau nācis pie prāta un pasūtījis tevi pie visiem velniem?:))
Kliente
Skaties, ka Tevi neapzogu. Esi labi informēta par manu dzīvi? Paldies par tādu godu un cieņu, priecājos, ka Tevi tik ļoti interesē mana dzīve, tādad esmu tā vērta! Tev jāžēlo sevi, nevis mani, ar mani viss ir kārtībā! Tavam sirds mieram - ir gan vīrs, ir gan mīļākie un iedomājies ir arī nauda!
P.s. Un es neesmu Evija :D
P.s.s. Jauku vasaru, bet salons tiešām ir briesmīgs! Krāpj klientus uz nebēdu, čakarē darbiniekus, darbā ņem mācekļus uz kā rēķina bojā klientiem matus un Kristīnei tiek laba daļa no tā, jo nav tak jāmaksā algas, visi tik iet praksi, kā prakse beidzās, tā nākošo ņem! Kopšanas līdzekļi tur ir vienkārši taģiski! Paskatieties mājas lapas galeriju - murgs kādi tur ir grimi, nagi un frizūras, tiešām "lēts žurku salons"!
Sveiki!
Vai, tad tik tiešām viss tur ir tik draģisks?
Man te nesen zvanīja piedāvāja darbiņu, salons pārbraucot uz Galeriju Azur, tip par administrātori, cik nopratu.
Tagad, i nezinu ko darīt.:(
cik lēti konkurentu triki!
ceru, ka nav daudz cilvēku, kas tiešām tam visam tic.