Douglas - Slikts serviss, bojata prece
Iegādājos skropstu tušu Bonjours un citas kosmētikas preces TC Douglas veikalā. Atnākot mājās ievēroju, ka skropstu tuša ir nelietojama, sakaltusi un manuprāt veca, katrā gadījumā lietošanai nederīga. Devos uz šo veikalu, lai atgūtu naudu vai samainītu preci, kur saņēmu atbildi, ka naudu neatgriež, jo tā ir uzņēmuma politika, un samainīt varēs tikai pēc ekspertīzes. Piekritu rakstīt iesniegumu, kur nekompetenta vadītāja neko nepaskaidrojot, teica rakstiet. Kad vēlējos precizēt ko tieši man rakstīt, saņēmu atbildi vienkārši rakstiet, viņa nezinot. Kā arī minēja, ka tādas tās tušas esot, lūdzu,lai atver uz paskatās, bet viņa atteicās to darīt. Šodien saņēmu telefona zvanu no Douglas ofisa, ka preci nemainīšot, neko sīkāk nepaskaidrojot. Attieksme bija graujoša, ceru ka šīs telefona sarunas ( kā normālos ofisos noklausās). Minēju, lai anulē tādā gadījumā manu un mana vīra lojalitātes kartes, jo vairs neko šajos veikalos nevēlos iegādāties uz ko man atbildēja "labi." Ne atvainojās, ne paskaidroja, esmu ļoti vīlusies šajā attieksmē, jo preces pirku bieži un summas nebija mazas manuprāt to varēja redzēt ari šajā lojalitātes kartē. Žēl, ka šī uzņēmuma politika nav cīnīties par saviem patstāvīgiem klientiem. Kā arī ļoti nopietni būtu jāstrādā pie klientu apkalpošanas standartiem. Bēdīgi.
Pievienot komentāru