AtrisinātaDouglas - Viltojums/brāķis
07.06 akropolē nopirku Molinard Osmanthus smaržas. Konsultantes tajā dienā, kas strādāja, bija lieliskas (viena sieviete gados, otra jaunāka un abas blondiem matiem) . Viņas centās man palīdzēt un izprast ko vēlos un tas izdevās un atradām smaržas kas manai gaumei atbilda 100% un biju starā ar atradumu. Konsultantes vēl ieteica smaržas uzpūst un pastaigāt lai tiešām zinu, ka ir īstās. Taču nu jau šīs dienas esmu pamatīgi vīlusies. Smaržas ko man pārdeva vispār nesmaržo tā kā testeris, izpūšot tās stundas laikā vairs nevar just (sākumā domāju, ka tas ir tāpēc, jo esmu jau pieradusi pie tām, bet pat cilvēki man apkārt pienākot klāt tuvāk un pasmaržojot Saka, ka neko nejūt) . Protams, čeku nepaņēmu, jo kurš gan iedomāsies atgriezt smaržas no tik liela uzņēmuma... Zinu, ka nu jau vairs neko, bet vēlējos izteikt to, cik bēdīga un vīlusies esmu ar šo situāciju. Rakstu, lai brīdinātu citus un mudinātu visam ņemt čeku.
Veikals ar mani sazinājās un situācija tika atrisināta!
Komentāri (2)
Man ir tieši tāda paša problēma, es teiktu ka tā nav darbinieku vaina, bet veikala... iepērk sūdu. Testeris smaržo kā vajag, bet no paciņas smaržūdens(EDP) vispār neturās. Kautkādas vecas smaržas.
Tāpēc es sākumā minēju, ka darbinieces bija lieliskas. Viņas savu darbu izdarīja uz visiem 100. Sūdzība ir par uzņēmumu :)