Douglas - Uzbāzīgas konsultantes
Ieeju Douglass, nepaspēju izelpot, kā jau ir klāt. Saku, ka tikai skatos... Sāk man viskaut ko piedāvāt. Bezmaz esi spiests kaut ko nopirkt, tāpat vien nevar šajā veikalā ienākt. Reiz viena sieviete aizdzina konsultantu ar vārdiem - "jūsu pasīvā agresivitāte kaitina". Nevēlos būt nelaipna, bet būs vien jāiemācās, jo tas uzbāzīgums ir tik atbaidošs. Esmu bijusi daudzos parfimērijas veikalos ārzemēs - nekur tā nav. Un produkti ne reizi vien ir sagādājuši vilšanos, tāpat kā šajā reizē. Kārtējais krēms, kas jāizmet...
Douglas ir saņēmis Jūsu atgriezenisko saiti par iepirkšanās pieredzi. Mums ir patiesi žēl, ka šāda pieredze ir radusies. Jau šobrīd strādājam pie tā, lai uzlabotu apkalpošanas kvalitāti atbilstoši klienta vajadzībām. Priecāsimies Jūs redzēt klātienē sniedzot lielisku iepirkšanās pieredzi!
Komentāri (4)
Diemžēļ tāds ir šeit viņiem tas darbs. Ja tiešām pārlieku, tad arī japalūdz un jaliek noprast, ka nav vajadzīga viņu palīdzība.
Viņas tikai pilda savu darbu…
Algots slepkava arī "tikai dara savu darbu"/
Bārdainajams klasiķim tomer bija sava daļa taisnības, kad viņš runāja par tirgus ekonomikas trūkumiem. Uzņēmums var darīt tikai tik daudz cūcības, cik cilvēki būs gatavi pienemt, ne vairāk.
Diemžēl tām darbiniecēm to liek darīt vadība. Ja viņas neskries pakaļ un neuzbāzīsies cilvēkiem, kuri tur ienāk, tad vadība uzskatīs, ka tu esi slikts darbinieks ar visām no tā izrietošajām sekām. Diemžēl pats savulaik strādāju vienā veikalā (nesaukšu kurā), kur pat rīkoja speciālus kursus, kā uzbāzties cilvēkiem. Viņi to sauc par pareizu pārdošanu, vai neatceros īsti precīzi to viņu frazējumu. Pēc šiem kursiem, klienti bija daudz neapmierinātāki un daži pat atklāti pasūtīja pārdevējus uz 3 burtiem un izgāja no veikala. Un es viņus ļoti labi saprotu. Diemžēl pie mums vadošajam personālam ir pierasts tēlot, ka viņi ir daudz, daudz gudrāki par parasto muļķa pārdevēju un arī klientu. Bet diemžēl nekas vairāk kā nepareizi izprastas teorētiskās zināšanas viņiem nav. Esmu bijis vairākās pasaules valstīs un praktiski nekur es tādu praksi neesmu novērojis. Klientam tiešā veidā, bet neuzbāzīgi, var pievērsties tad, ja tas acīmredzami izrāda interesi par kādu preci. Nedrīkst būt situācija, kad klientam ir nepieciešama pārdevēja-konsultanta klātbūtne, taču viņš nevar atrast nevienu pārdevēju. Jā, tam es piekrītu. Taču pie mums visa šī kārtība un pārprasta un līdz apsurdam pārspīlēta.