Douglas - Krāpšana

Bija dāvanu karte. Ieskrēju "Douglas" pēc "Clinique" krēma, tāda, kuru jau esmu lietojusi. Pārdevēja laipni piedāvāja pasmaržot un pamēģināt uz rokas - viss ok - ņemu. Jāpiebilst, ka apkalpošana ļoooti laipna - pie kases čivināšana, dāvaniņas, īpašie piedāvājumi utt. ! Visu fiksi maisiņā, jožu tālāk. Mājās atveru bundžiņu-smaka kā... Autoservisā. Vēlāk uz kastītes vāciņa pamanīju atzīmi ar melnu flomāsteru. Sāku maisiņā meklēt čeku - a čeka ta nav! Toties ir pagalam smirdīgs krēms. Un veikalā bez čeka neviens pat neklausīsies manā vāvuļošanā... Varbūt par dāvanu karti nemaz čeku nedod... Varbūt sagadīšanās... Bet uz "Douglas" vairs neiešu. Ārkārtīgi muļķīga sajūta būt šādi apčakarētai...

Atbilde no Douglas Pārstāvja atbilde 21.03.2018

Labdien, Jekaterina!
Lūdzam sazināties, rakstot uz [email protected]

J

Komentāri (4)

C critical thinker 19.03.2018

sāk jau apnikt šitās kosmētikas degustantes. ja tur būtu viltots, te simti vārītos

J Jekaterina1 20.03.2018

Dīvaini, ka šo komentāru raksta kāds, kurš te kā skatos sūdzas pastāvīgi...

J Jekaterina1 20.03.2018

Drīzāk vecs, ne viltots...

Sigita Bronze 20.03.2018

Šādām komentētājām vajag iedot kārtīgu pliķi - cik sapratu, krēms aizvēŗts, nav bojājumu paciņai, laipna apkalpošana - personas nav vainīgas, ka krēms ir sabojājies vai ar defektu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes