Citadele banka - Slikts serviss
Jau pirms vairākiem gadiem ar vīru nolēmām veidot citadelē uzkrājumu uz vīra vārda lidz saskarāmies ar nepatīkamu situāciju šogad.
Pirmkārt, banka neziņo klientiem par izmaiņām vispār. (Kad kartes konts tiek bloķèts, jo nav 6 menešus laikā aktivizèta karte, jo neizmantojam to karti, jo merkis bij uzkrajums). Neņem vērā vispār par to ka vīrs ir ar dzirdes traucējumiem, un sazināšanas gadījumā lūdz rakstīt sms vai uz epastu - pilnīgs ignors cilvēkiem ar īpašām vajadzībām.
Otrkārt, kad pienāca diena, kad vajadzēja palielu summu pārskaitīt mūsu radiniekam, tad banka vilcināja laiku. Vīrs gāja uz banku rakstīt veidlapu, lai pārskaitītu naudu norādītajam kontam, protams banka prasīja atskaitīties kas par cilvēku, teicām ka radinieks. Pagāja pāris dienas, ka nauda kā nav tā nav ienākusi cilvēkam, kam vajadzēja skaitīt. Tad tika zvanits vairākas reizes un prasīts kas par iemeslu. Darbinieks, vislaik teic, ka darījums ir veicis un ir pabeigts un viss kartībā. Pagāja nedēļa, 2 nedēļas un nauda tā nav un nav, vīrs neizturēja un gāja atkal uz banku… un ko… protmas izrādijās ka konts atkal bloķēts… kkāds murgs… kā var čakarēt cilvēkus, kas jau pirmajā dienā rakstīja veidlapu un zvanīja, neviena vārda neteica ka ir blokets konts. 🤦🏽♀️🤦🏽♀️🤦🏽♀️
Protams tagad atkal visu par komisijas maksu atjaunoja un vīrs uzreiz arī uzrakstīja atteikumu no šis bankas un iesniedza, lai visus uzkrājumus pārskaita uz sievas Swedbakas kontu, solija 2 darba dienu laikā pārskaitīt. Protams līdz šim nauda nav ienākusi! Vēl cīnamies, lai atgūtu uzkrājumus.
Tapēc cilvēki neiesaku nevienam šo banku! Cilvēku čakarēšana un laiku vilcināšana bez jebkādiem iemesliem!
Murgs! It īpaši, kad uz banku var tikt ar pierakstu iepriekš, ja cilvēks strādā līdz 17 un banku nav iespējams tikt pēc darba, ka bankas dēl vīram vajadzēja ņemt bezalgas darba stundu, lai aizietu uz banku.
Pievienot komentāru