Citadele banka - Servisa - nav
Divas nedēļas pirms Ziemassvētkiem 2018.g. pasūtīju x-karti, solīja izgatavot nedēļas laikā, šodien ir 16. janvāris 2019. g. karte nav izgatavota. Ko par to saka darbinieki?
1) Filiāles darbinieks - karte nav uz vietas, pasūtam jaunu (pasūtīju pirms ZS)
2) Klientu apkalpošanas spec. - karte ir izgatavota, atrodas Jūsu norādītajā filiālē
3) Online banka - karte ir izgatavošanas procesā (jau mēnesi!)
* Otro dienu klientu apkalpošana neatbild uz maniem rakstveidā uzdotajiem jautājumiem par karti. Atbildību par karti noveļ no viena darbinieka otram. Nav ne jausmas ko darīt situācijā, ja bankas darbinieki (klientu apkalpošanā) nav ieinteresēti atrisināt problēmu, komunicēt - pildīt sava amata pienākumus.
Tā arī nav saprotams manas X-kartes liktenis, vai un vai viņa nonāks pie manis lietošanā un kad tas būs.
Solītajam neticat!
Komentāri (4)
Kaapec steidzami jautaajumi butu jauzdod rakstveida un tad jabrinas,ka neviens neatbild?
Es pasutiju savu X karti pirms jauna gada, jau sanemu 4 janvari, nekadas problemas nebija (izvelejos filiali Origo). Ari iedeva atlaidi, 3 menesus bez abonesanas maksas (1.20eu) :)
Камаз Отходов лично для тебя если ты не знал, новую карту, если до этого ее не было, по почте не посылают. А потом можешь хоть в свои "lauki" заказывать.
Да и для получения карт отдельная очередь, так что с бабками поболтать не получилось =)