SEB Banka - Darbinieka nekompetence
Labdien! Vēlējos iegādāties līzingā automašīnu. Bankas darbiniece Kitija Kļaviņa atzvanīja un piedāvāja citu kredīta formu, situācijā, ja tiks nomaksāta cita kredīta atlikusī daļa. Tas arī tika izdarīts. Diemžēl sekoja atteikums ar pamatojumu, ka neatbilstu bankas prasībām utt. Labi, visu saprotu..Tikai rodas jautājums, cik kompetenta un zinoša ir bankas darbiniece Kitija Kļavina, ja viņa jau sākotnēji neizpētīja manu finanšu situāciju un nesniedza negatīvu atbildi? Kāpēc tika tērēts mans laiks un resursi? Un vai tiešām bankā var strādāt tik neapzinīgs darbinieks?
Komentāri (2)
Tās nav neapzinīgums, bet vienkārši bezatbildība klienta priekšā un stulbums. Ir taču mazliet jāorjentējas savas bankas prasībās, pirms piedāvāt klientam, dzēst pirmstermiņā atlikušo kredīta daļu.
Protams ir pēc tam viegli stulbi smaidīt, plikšķināt actiņas un teikt, atvainojiet tā sanāca, ja vēl vispār atvainojās.
Bankās pēdējā laikā ir daudz "foršu meiteņu", bet kompitentu uz zinošu darbinieku no viņām ir ļoti maz.
Bankās klientu apkalpošanas speciālistiem jau tagad maksā kā maximas kasierei. Kurš atbilstošs darbinieks gribēs uzņemties tādu atbildību, kas ir šiem speciālistiem!