SEB Banka - 2 Nedelas neatbild uz e-pastiem
Tatad, aizpagasnedel sutiju e-pastu uz [slēpt]@seb.lv, ta ari atbilde nav atnakusi, jau 2 nedelas ir pagajusas, ta liekas ka par klientiem ir galigi p0#, CLIENT SUPPORT - 0%.Domaju tagad pariet uz Swedbank, tur vismaz ir izdevigaki noteikumi, un kartes atjaunojumus vieglak var dabut, neka tas ir SEB .. Pec visa apskatisanas ta vien liekas ka Swedbank vairak domaa par klientiem, bet SEB Banka domaa par to ka lielakus ienakumus sev dabut neko nedarot..
Komentāri (2)
Šī komunikācijas problēma ir ne tikai Latvijas SEB bankai raksturīga, bet visiem SEB. Lietuvā vēlējos atvērt bankas kontu un arī nedēļu gaidīju, līdz dabūju no viņiem kādu info
Ieteiktu rakstīt caur savu internetbanku, iesniegumu un ieteikumu sadaļā. Cik ir rakstīts uz visādiem [slēpt]@ ( vienalga vai bankai, vai jebkurai citai iestadei ) jēgas nav. Iepriekš sagatavots standarta tekstiņš, kur apkopoti biežāk uzdotie jautājumi un tas arī viss.