Rimi - Servisa vadītaju negatīvā attieksme
Servisa vadītāji gremdē pozitīvu darba vidi-molā. Kā var tas būt kad pirmā priekšniece par saviem darbiniekiem neceļas un nekrīt. Darbinieki netiek informēti pilnīgi neparko, tik pazemoti. Pēdējais piliens ir lielāka avansa pieprasījums uz svētkiem (rimi politika, decembrī var paņemt lielāku avansu) , kur tanī pašā laikā kases servisa vadītāja Inta Šreiberga neinformēja nevienu savu darbinieku-attaisnojums bija-jums nevajag būs lielaka alga. Sēž tik direktores kabinetā un ar paceltu degunu tēlo no sevis. Tāpat nonovērtē darbiniekus. Ja gribat uzlabot kases sektoru līdz kvalitātes maximumam, tad Inta Jātalaiž. Rimi valde veicat izmeklēšanu, jo zaudēsiet vēl. Tad nāksies pārcelties no ofisa uz mola kasēm. Un tas attiecās uz visām servisa vadītājām, veicat uzlabojumus, pirms zaudējat darbiniekus, jo pacietības mērs ir pilns.
Komentāri (3)
nebļausties te ar CAPS LOCK! TRAKA ZOSS!
Lasot šo, šķiet, ka problēma drīzāk ir darbiniekā, kas šo ir uzrakstījis.
Lūk šādas Ziemassvētku dāvanas Inta pašrocīgi izgatavoja saviem kolēģiem - diez vai viņa to darītu, ja "nekristu un neceltos par tiem". Pilnīgi neadekvāta sūdzība, kur nekas neatbilst patiesībai (un ja arī kādam bija nepieciešams lielāks avans, tad par to var arī pajautāt). Ieteiktu portālam nosūtīt info "Rimi Valdei" par šo darbinieci, kas uzrakstīja šo sūdzību, lai var izvērtēt arī viņas darbu...