Adrese: |
Ganību dambis 25D Rīga Latvia - LV-1005 (Juridiska adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 67672222 3 716 767-22-22 |
Darba laiks: |
7:30 - 18:30
7:30 - 18:30 7:30 - 18:30 7:30 - 18:30 7:30 - 18:30 8:00 - 16:00 slēgts |
Kategorija: | Būvniecība |
Sociālie tīkli: |
Prof.lv - Sūdzības un atsauksmes
Prof.lv - Плохой сервис
Была куплена в prof Lv , инсталляция в туалет фирмы grohe , при открытие коробки была обнаружена трещина , но коробка самая без вмятин и без повреждений , скорее всего при разгрузке придавили , позвонил в prof.lv попросили прислать фото , я прислал фото ,prof.lv сказал свяжется с производителями ! прошел месяц так и не позвонили , позвонил сам ! Сказали еще ответи от grohe не пришел ! На дворе 2024 год , разве месяц надо ждать что бы пришло ответ? По итогу прийдется покупать новый за свои деньги ! К покупке товаров на prof.lv не рекомендую ! Уже не первый раз слышу что у prof.lv плохой сервис
Prof.lv - Nepiegādā preci
Neiesaku izmantot uzņēmuma prof.lv pakalpojumus. Preci ir pasūtīta, bet to nepiegādā! Katru reizi zvanot aizbildinās, ka kavējās un drīzumā tiks nosūtīta. Pieteicu naudas atgriešanu, bet laikam ar to arī ies jautri! Ja negribat sabojāt savu dienu un izšķiest laiku, ieteiktu izmantot citus internetveikalus.
Prof.lv - Krāpšanās ar termiņiem un solījumiem
Tika iegādāta prece tiešsaistē. Tiešsaistē bija rakstīts, ka preci varēs saņemt pēc pāris dienām. Kad pienāca beidzamais termiņš, no prof.lv nebija ne zvana, ne kādu citu ziņojumu ne vienā veidā. Piezvanīju. Telefonā sieviete teica, ka tā mēdz būt, prece nav vēl atvesta no piegādātājiem. Nosprauda jaunu termiņu. Pagāja otrais solījums. No kompānijas klusums, on-line statuss nav mainījies. Zvanu. Vīrietis pieņēma sūdzību, teica, ka atzvanīs ar reāliem termiņiem. Klusums. Kopā ir pagājušas jau 10...
Prof.lv - Slikts serviss
Mēnesi atpakaļ pasūtīju galdu, pēc tam rakstīju e-pastus, uz tiem neatbild, zvanīju, teica visu nokārtos. Vēlāk tāpat nav nekādas ziņas par manu preci un pasūtījuma izpildi. Galds pasūtīts tieši mēnesi atpakaļ. Šķiet, ka krāpšana augstākajā mērā.
Prof.lv - Krāpšana
Pasūtīju preci 05.01.2024 un jau trīs mēnešus gaidu kad piegādās. Katru reizi kad sazvanu Saka nākamnedēļ. Tagad vairs nevaru sazvanīt! Nevaru nedz saprast kad tiks piegādāts, nedz arī atcelt pasūtījumu! Nesaprotu kāpēc šāds kantoris vēl turpina darboties ja ir tik daudz sūdzību! Kāpēc policija neko nedara? Izkrāpj tikai naudu no klientiem. Lūdzu neiepērcities šajā internetveikalā pasargājiet savus nervus un līdzekļus!
Prof.lv - Slikts serviss
Viss ka pārējās sūdzības, uz epastu neatbild. Piegādes laiks nav zināms, otro reizi iegādājos šajā platforma un arī pēdējo.
Prof.lv - Slikts serviss
Pasūtīju preci: 16.01.2024. Internetā rādās ir uz vietas, uzsāka izpildi 17.01.2024 un pēc tam klusums. Pēc nepilna mēneša sāku interesēties - kas atgadījies, kur mans sūtījums - atbilde: "gaidām piegādi no piegādātāja" pēc 1.5 mēneša prasu atcelt pasūtījumu - klusums. Sazvanījos, sūtījumu atcēla tagad ceru, ka nebūs arī naudas atskaitīšanai 2 mēnešus jāgaida. Netērējiet savu laiku - ir citi uzticamāki veikali.
Prof.lv - Krāpšana
Pasūtīju dīvānu, kad beidzot pienāca īsziņa, ka varu doties pakaļ, biju jau pārdomājis un vēlējos atcelt savu pasūtījumu, uz ko man atbildēja, ka nevarot atcelt, jo dīvāns itkā esot ticis speciāli izgatavots, lai gan neka speciāli izgatavots netika, jo izvēlējos standarta dīvānu prof.lv mājaslpā no kataloga, bez kādiem īpašiem kritērijiem. Prof.lv majaslapā norādīts, ka klients var 14 dienu laikā no saņemšanas dienas, var atteikties no pasūtītās preces
Prof.lv - Slikts serviss
Ieradāmies veikalā Prof, ganību dambī, paaicinājām pārdevēju, lai pateiktu ko vēlamies utt. Pārdevējs atbildēja, ka lai visu pasūtam caur interneta veikalu un tad atgriežamies atpakaļ veikalā, lai saņemtu preci. Jautājums-priekš kā vajadzīgs veikals? Slēdziet ciet veikalu un darbojaties kā interneta veikals. ! Pretīga attieksme un veikala sistēma! Pirmo reizi ko tādu redzu!
Prof.lv - Preces nepiegādāšana, neinformēšana par piegādēm, nav iespējams sazvanīt
Veicām pasūtījumu prof.lv lapā apmaksājām sūtījumu, nesaņēmām nekādu informāciju par piegādēm, pagāJusi jau vairāk kā nedēļa, sarakste e-pastā švaka, sazvanīt nav iespējams vispār. Noteikti neiesaku šo kantori nevienam, ļoti zems līmenis. Uztaisīta pasūtījuma izsekošanas funkcija lapā, bet tur tik nomainījās uz pasūtījuma izpildi, kas stāv jau nedēļu, uz epastu neatbild par piegādes termiņiem, vai kādu konkrētu turpinājumu.
Prof.lv - Paldies
Labs serviss, ātra apkalpošana, tūlītējas atbildes uz jautājumiem neskaidrību gadījumā. Personīgi? Uzsist uz pleca:) biju pasūtījis infrasarkano pirti. Varbūt dienu vēlāk atnāca, bet principā slavēju ātro servisu un kontaktu. Sveiciens komandai: d
Prof.lv - Paldies
Paldies liels prof.lv komanda un īpašs paldies iet menedžerim (aizmirsu viņa vārdu, bet sēž pie pirmā galdiņa, ar tetuvejumiem), ļoti patīkami apkalpoja, izrādīja interesi, ļoti labi nokonsūltēja, pat palīdzēja iekraut transportā preci. Viennozīmīgi atgriezīsimies. Paldies liels menedžerim no pirmā galdiņa
Prof.lv - Slikts serviss, nauda nav atgriezta
Когда заказывали товар, показывалось что товар прямо сейчас есть в остатке на складе, заплатили. Неделю заказ без движения. После звонка в магазин, к слову дозвониться очень трудно, не берут трубку, оказалось что одной позиции нет и будет только через полтора месяца. Предложили доставить те позиции, что есть в магазине, а за отсутствующие вернуть деньги. Так вот денег до сих пор нет, на звонок сказали вам перезвонят - не перезвонили. Написала письменно вопрос где деньги - ни ответа ни денег. За две недели денег так и не вернули и ответа никакого не дают!
Prof.lv - Slikts serviss, informācijas trūkums
Viss sākās ar to ka pasūtīju viņu internetveikalā materiālus, atnāca apstiprinājums, ka pasūtījums ir saņemts un apstiprināts, veicām apmaksu par materiāliem bet nekādu informāciju vairāk kā nedēļu nesaņēmām. Līdz paši sazinājāmies ar prof, izrādās ja mēs vēloties saņemt savus iegādātos materiālus esot jābrauc tiem pakaļ pašiem pie ražotāja, vai arī viņi atvedīs bet gandrīz par 2 reizēm dārgāk nekā internetveikalā piedāvāja, jo "itkā viņiem esot šiem materiāliem vēl jābrauc pakaļ". Nācā...
Prof.lv - Krāpšana
Проходите мимо этого сайта. Сроки по доставке для заманивания клиента. Работают по предоплате. Заказал посудомойку, повелся на быстрые сроки доставки. На момент заказа товара, ждать нужно было 4 дня, прошло 8. По телефону говорят «товар на складе мы узнаем и перезвоним вам» и так уже третий день. Вообщем не связываетесь с этим интернет магазином. Нервы дороже.
Prof.lv - Slikts serviss
Laiks ir mūsu sabiedrotais, jo ilgāk gaidām sakām saprāt ka kautkas nav kartība. Ticiet man tā ir laika kavēšana. Solīja pasūtījumu izpildīt 10 dienu laika bet ir jau pagājušas divas nedēļās un saņēmu pirmās atbildes (izsakām atvainošanos par radušos situāciju. Kā varam jums palīdzēt?)
AtrisinātaProf.lv - Prece atgriezta , naudu veikāls neatgriež
29.12.2022. Nopirku tvaika gludināšanas sistēmu (Stramone Pro 2000) par 273.98 eiro. Atvērot preci tika konstatēts ka gludeklim trūkst detaļas (spec. Pakaramais (bez pakarama nav iespējams izmantot gludekli) . Prece tika atgriezta 02.01.2023. (pirmaja darba diena) . Veikāla darbieniks solīja, ka nauda tiks atgriezta 7 dienu laika. Šodien ir 23.03.2023. Sazvanīt veikālu diezgan grūti un uz e-pastu viņi neatbild. Šodien pieņemu lēmumu un beidzot iesniedzu sūdzību uz ptac, kopā ar pavadzīmi...
Prof.lv - Krāpšana
Pasūtīju epilatoru internetveikalā, kurjeram atvedot, konstatēju ka prece neatbilst aprakstam, akumulatora vietā tas darbojas tikai no vada. Pieteicām atgriešanu un nākamajā dienā atvedām uz veikalu, tur nosūtīja pie ļoti nelaipnas un ar dzīvi neapmierinātas pārdevējas liānas. Šī persona tik atkārtoja, ka higiēnas preces, atvērtas nepieņem atpakaļ, bet tas ka neatverot kastīti preces apraksta kļūdu nevar konstatēt šai bija pofig... Šī ir pēdējā reize, kad ko pērku šajā veikalā...
Prof.lv - Slikts serviss
Заказали ламинат 2 цветов через интернет, специально ехали из другого города. На выдаче показали там стоит, забирайте, накладная будет выслана на электронную почту. Дома оказалось, что одного ламината меньше, другого больше. Писала, не отвечали, звонила, сразу в ответ а как вы смотрели, когда забирали. Потом ладно пришлите фотографии. Выслала, написали с вами свяжется наш коллега, чтобы договориться как поменять. Ждём вторую неделю. Постелили, что было (( Компания видно не заинтересована в клиентах, покупать там больше ничего не будем, хотя ремонт в самом разгаре.
Prof.lv - Servisa un piegādes kvalitāte
Interneta veikals, kurā iegādātās preces nepiegādā pilnā komplektācijā, jau mēnesis apkārt, kopš dienas, kad samaksājām rēķinu, piegādes laiks iekavējās par 2 nedēļām un remonts dīkstāvē tikmēr.. Solīja trūkstošo atvest dažas dienas vēlāk, bet bez rezultātiem.. Grūti sazvanāmi, kad tomēr izdodas jēga maza, jo solījumi noskaidrot un atzvanīt nepiepildās. Nesaprotam, vai dabūsim preci vai vismaz naudu atpakaļ. Šķiet visu klientu servisu tur kopā divi cilvēki, kas noveļ atbildību viens otram un klients joprojām sēž palicis bešā un nesapratnē, kā vadīt būvdarbus uz priekšu.