Pasažieru vilciens - Krāpšana
Iegādājoties brauciena biļeti attālināti norādīju kļūdainu e-pasta adresi (banāla drukas kļūda - "com" vietā uzrakstīju "Como") .
Iekāpjot vilcienā biļeti e-pastā neatradu. Paļaujoties uz veselo saprātu un kontroliera ieteikumu pēc brauciena sazināties ar infocentru, nopirku biļeti vēlreiz - nu jau dārgāk.
Kad tiku pie datora, rakstīju uz infocentru lūgumu atgriezt dubulto apmaksu. Biju viegli šokēta saņemot atbildi - kā pamatojums, lai neatgrieztu naudu tika minēti noteikumu punkti par nepatiesas informācijas uzrādīšanu (taču maksājums tika atzīts par notikušu, ja reiz tika atrasts mans nepareizi uzrādītais e-pasts) un tādi noteikumu punkti, kuru būtu aktuāli, ja es būtu vilcienā "uzstājusies", ka esmu samaksājusi, kaut arī pierādīt to nevaru. Un vēl (par ko reāli biju šokā) , punkti par atteikšanos no pakalpojuma 2 dienas iepriekš! Bet es jau neatteicos no pakalpojuma, es to apmaksāju dubultā!
Man likās, ka dzīvoju valstī, kur vismaz lielie uzņēmumi "draudzējas ar prātu", nevis vienkārši atkratās ar "burtu".
Kopš 10.12.2021. , kad atbildēju uz viņu sauso e-pastu pilnīgi ne par tēmu, ir pagājušas 12 dienas (ir 22.12.2021.) . Vairs nekādas ziņas.
27.12.2021. Došos uz ptac. Saprātam ir jāuzvar.
Atvainojos, precizēju, DIVAS STUNDAS pirms brauciena (nevis divas dienas). Bet tas nemaina lietas būtību. Kādas 2 stundas pirms brauciena, ja reāli esmu iekāpusi vilcienā, jo nav bijis plānots atteikties no pakalpojuma?
Komentāri (2)
Ja man gadās braukt ar vilcienu, pērkot biļeti, uztaisu screen shot, nemaz nelietoju e-pasta biļeti- tā drošāk :)
Interneta bankā var uzrādīt, ka ir bijis maksājums!