Adrese: |
Vīlandes iela 3 - 3 Rīga Latvia - LV-1010 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 67104417 |
Darba laiks: |
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 slēgts slēgts |
Kategorija: | Tirdzniecība • Veikali |
Sociālie tīkli: |
Pandora - Sūdzības un atsauksmes
Pandora - Slikts apkalpošanas serviss
23.03.2024. Gribēju iegādāties preci Pandora veikalā, kas atrodas t/c spice. Dāvanu kartei ar kuru gribēju norēķināties par pirkumu bija 2 mēnešus atpakaļ beidzies derīguma termiņš. Pārdevēja atbildēja, ka mana dāvanu karte nav derīga un norēķināties es nevaru. Nekādu risinājumu arī nepiedāvāja, teica, ka tāds ir šī uzņēmuma koncepts. Nesaprotu konceptu, jo nauda, kas ir ieskaitīta uzņēmuma kontā derīguma termiņa nav. Tādā veidā uzņēmums iedzīvojas uz klientiem, kas laicīgi nerealizē savas dāvanu kartes.
Pandora - Superīga vieta
Pandora veikals TC Riga Plaza Superīga vieta. Darbinieki tur ir mega draudzīgi un palīdzīgi, tāpēc atrast to īsto bling-bling bija pavisam vienkārši. Atmosfēra veikalā chill, var mierīgi pavadīt laiku, lūkojot visādas skaistās lietas, neviens uz muguras nelien. Un cik daudz foršu dizainu viņiem ir. Vienkārši neiespējami iziet tukšām rokām. Ja kāds prasa, kur meklēt dāvanas vai sev kādu sīkumu, 100% iesaku šo Pandora.
Pandora - Atlaides
Pandora veikals "Akropole" . Es tur devos ar domu aplūkot, bet pateicoties lieliskajām atlaidēm, nevarēju izturēties un iegādājos meitai skaistu gredzenu. Šī bija ne tikai iegāde, bet arī ietaupījums kas darija mani priecīgu. Meita, saņemot šo dāvanu, bja tik ļoti priecīga un pateicīga.
Pandora - Некачественный товар, отказ в решении проблемы с поломкой изделия
Спустя несколько месяцев в браслете сломался замок, обратились в магазин, в котором он был приобретен (Акрополь Рига) , в любой помощи нам отказали, аргументируя это тем, что у нас не сохранился чек, копию чека так же делать отказали ссылаясь на какую-то новую базу данных.
Pandora - Slikts serviss
Хотела бы поделиться тем, что в магазине Спице стал не качественный сервисс обслуживания, консультанты одна хуже другой, уровень обслуживания заставляет желать лучшего, еще год назад всё было на высшем уровне. Хотелось бы, чтобы в магазин было заходить приятно, как и раньше и чувствовать себя значимым клиентом, с индивидуальным подходом, а не то, когда продавец смотрит в телефон весь день.
Pandora - Slikts serviss
15.12. Apmeklējām Rīga plaza un iegriezāmies Pandora veiklā un tur mūs sagaidīja ļoti nelaipna pārdevēja, tāda sajūta, ka viņa vispār mūs negribēja redzēt. Kad pajautāju, lai parāda man izvēlēto rokassprādzi, neapmierināta pienāca klāt. Parasti, cik esmu Pandoras veikalos meitenes ir bijušas laipnas, izstāstījušas par akcijām, bet šajā pārdevēja vienkārši atstāj savas stundas.
Pandora - Ignorēšana un nekorekts sūtījums
Mums ir gadījums ar Pandora internetveikalu. Uz jauno gadu bijām pasūtījuši no Pandora internetveikala gredzenu (56 izmēra) . Izmērs man nederēja un pēc noteikumiem (2 nedēļu laikā) mēs nosūtījām gredzenu atpakaļ uz Lietuvu lai apmaina izmēru. Saņēmām “pareizo” izmēru atpakaļ pēc dažām nedēļām. Uzvelkot jaunu gredzenu, sapratu ka izmērs ir tas pats kas bija iepriekš, bet uz birciņas rakstīts (52) . Uzrakstot pandora Latvija atbalsta centram (caur viņiem taisījām pirmo atgriešanu) , viņi mum...
Pandora - Ļoti slikts klientu apkalpošanas serviss
Decembra beigās tika iegādāti 2 kuloni rokassprādzei, kuri atnāca pēc dažām dienām, proti, janvāra pirmajos datumos. Pēc kulonu saņemšanas sapratu, ka vēlos tos sūtīt atpakaļ, jo tie nederēja esošajai rokassprādzei. Par pasta izdevumiem samaksāju pati (6 eur) un aizsūtīju preci atpakaļ. Mājaslapā ir norādīts, ka naudas atgriešana notiek 2 nedēļu laikā. Bija jau pagājušās vairāk kā 2 nedēļās un nolēmu sazināties ar uzņēmumu. Uzņēmums pēc nedēļās atbildēja, ka ir saņēmuši sūtījumu, bet, lai...
Pandora - Slikts serviss
Šī gada 15. Decembrī Tc „Domina” Veikalā „Pandora” (turpmāk - veikals) iegādājos gredzenu (čeka nr.20191200192) . No manis neatkarīgu iemeslu dēļ, iegādātajam gredzenam zuda tā iegādes mērķis, līdz ar to nākamajā dienā 2019. Gada 16. Decembrī ar gredzenu griezos veikalā, lai atgrieztu gredzenu, taču no tur strādājošām pārdevējām saņēmu kategorisku atteikumu. Uzrakstīju rakstisku iesniegumu uzņēmumam, taču uzņēmums nekādīgi nav reaģējis. Ieteiktu kārtīgi padomāt pirms iegādāties kaut ko no šī uzņēmuma
Pandora veikals Spicē - Krāpšana, slikta kvalitāte utt
4 mēnešus atpakaļ manā īpašumā nonāca Pandoras aproce, par šiem četriem mēnešiem man aproce izstaipijās,pat nenēsājot to katru dienu. Tad nu griezos veikalā ar cerību uz sapratni,uzrādiju čeku lai apmainītu šo aproci. Pretī man stāvēja izcili nelaipna pārdevēja kura uzdevās par “vadītājas vietnieci”,jo veikala vadītāja esot atvaļinājumā. Ar ļaunu smīnu sejā,uzbrūkošā tonī man teica,ka aproci nemainīšot,jo viņas prāt nekas neesot saplīsis. Tad jautājums,vai man kā patērētājam nav divu gadu...