Pandora - Slikts apkalpošanas serviss
23.03.2024. Gribēju iegādāties preci Pandora veikalā, kas atrodas t/c spice. Dāvanu kartei ar kuru gribēju norēķināties par pirkumu bija 2 mēnešus atpakaļ beidzies derīguma termiņš. Pārdevēja atbildēja, ka mana dāvanu karte nav derīga un norēķināties es nevaru. Nekādu risinājumu arī nepiedāvāja, teica, ka tāds ir šī uzņēmuma koncepts. Nesaprotu konceptu, jo nauda, kas ir ieskaitīta uzņēmuma kontā derīguma termiņa nav. Tādā veidā uzņēmums iedzīvojas uz klientiem, kas laicīgi nerealizē savas dāvanu kartes.
Komentāri (4)
Jūsu sūdzība ir pilnībā nepamatota. Šeit Jūsu nolaidības dēļ ir nokavēts termiņš. Un kādu risinājumu Jūs gaidāt no Pandora veikala, kad dāvanu karte ir Spice īpašums, tad arī jāvēršas Spice informācijas centra un jāmēģina risinājumu atrast.
Maruta šis nav ar apkalpošanu saistīts, bet ar nokavēto termiņu. Pārdevēja šādus jautājumus nerisina. Uzņēmums neiedzīvojas tādā veidā uz klientiem it sevišķi, ja dāvanu kartes pārdod starpnieks. Dāvanu kartēm ir jābūt noilgumam, bet dienžēl Jūs to nepiefiksējāt iepriekš. Tas nav saistīts ar sliktu apkalpošanu.
Bija beidzies termiņš? Izmet miskastē!
Protams, ka izmetu. Bet stāsts ir par uzņēmuma attieksmi pret klientu. Bija termiņš no kavēts vairākām dāvanu kartēm, Spices dāvanu kartei un Lieliskas dāvanas dāvanu kartei piemaksājot ir iespējams pagarināt termiņu un karti izmantot. Pandora nepiedāvāja nekādu risinājumu. Jā vainīga, bet nauda ir iemaksāta un prece par šo naudu nav saņemta. Korekti tas nav.