Pandora - Ignorēšana un nekorekts sūtījums
Mums ir gadījums ar Pandora internetveikalu.
Uz jauno gadu bijām pasūtījuši no Pandora internetveikala gredzenu (56 izmēra) . Izmērs man nederēja un pēc noteikumiem (2 nedēļu laikā) mēs nosūtījām gredzenu atpakaļ uz Lietuvu lai apmaina izmēru. Saņēmām “pareizo” izmēru atpakaļ pēc dažām nedēļām.
Uzvelkot jaunu gredzenu, sapratu ka izmērs ir tas pats kas bija iepriekš, bet uz birciņas rakstīts (52) . Uzrakstot pandora Latvija atbalsta centram (caur viņiem taisījām pirmo atgriešanu) , viņi mums rekomendēja izlasīt kas ar maziem cipariem rakstīts uz gredzena. Izdarot to, sapratām ka viņi mums atsūtīja to pašu 56 izmēru bet ar birciņu no 52 izmēra. To visu norādījām pandora sarakstē, tad sarunājām vēl vienu atgriezšanu. Pēc otras atgriezšnas informācijas par mūsu gredzenu nav, mūsu vēstules ignorē un tikai baro ar solījumiem, ka sazināsies ar pandora Lietuva un visu noskaidros. No tā brīža, kad nosūtījām otro reizi gredzenu, pagāja gandrīz 2 Mēneši.
Pievienot komentāru