Adrese: |
Aiviekstes iela 5 Rīga Latvia - LV-1003 |
---|---|
Tālrunis: | +371 67074255 |
Fakss: | +371 67113147 |
Darba laiks: |
8:30 - 17:30
8:30 - 17:30 8:30 - 17:30 8:30 - 17:30 8:30 - 17:30 8:30 - 17:30 8:30 - 17:30 |
Kategorija: | Tirdzniecība |
Sociālie tīkli: |
Narvesen - Sūdzības un atsauksmes
Narvesen - Apkalpošana
Vakardien pērkot kafiju l izmērā, gribēju nopirkt šķiņķa kruasanu izmantot narvesen izdevīgo akciju. Ņemot bulciņu saprotu ka viņa ir šausmīgi cieta. Aizgāju pie kases, pateicu pārdevējai par situāciju, viņa paskatījās uz mani kā uz slimu, pateica rupja toņi - kādas ir, tādas arī pērkat, viņi visas ir svaigās. Bet tā kā es iepērkos narvesena ļoti bieži, varu saprast vai ir viņi svaigi, vai ir vakardienas. Vairāk uz to Narvesenu neiešu. Pārdevējas attieksme ļoti slikta. Pārdevēja apaļīga, ar roziem matiem.
Narvesen - Slikts serviss, ISIC kartes nepieņemšana
Šodien,ejot pēc ikrīta kafijas uz Narvesen kiosku,Dzelzavas ielā 73,saskāros ar ļoti nepatīkamu situāciju. Uzrādot,pārdevējai,ISIC karti,vēlējos iegādāties studentu kafiju pa 1.40,kā vietā,pārdevēja man jautāja pilnu cenu,1.70. Sašutusi viņai atkārtoju,ka vēlos studentu kafiju,uz ko saņēmu asu un nelaipnu atbildi paaugstinātā tonī,ka ISIC karte neder kā skolēnu apliecība,ka to var iegūt kurš katrs,lai es beidzot viņu muļķot un uzrādot īstu studentu apliecību. Lieki piebilst,ka šorīt paliku bez...
Narvesen - Attieksme!
Esmu šokā par apkalpošanu un attieksmi pret klientu! Es pati esmu strādājusi Narvesenā pirms 5 gadi un nekad neesmu tā “uzstājusies” klienta priekšā! Sākšu ar to, ka uz manu “labdien” pārdevēja pat neatbildēja, bet veltīja man acu skatienu, bez maz vai, ko tu te vispār atvilkies! Nauda tika burtiski uzmesta uz trauciņā kā sunim! Un man kā pircējam laikam čeks vispār nepienākas! Izstāstīju situāciju māsai, kas gāja pārbaudīt un nācās piedzīvot pārdevējas dusmas kad tika paprasīts čeks par savu...
Narvesen - Slikts hotdogs
Sveiki. Iegādājos hotdogu šodien TC Spices Narvesen. Cīsiņš bija auksts, maize bija auksta, sajūta tāda kā tikko no kravas auto paņemta maize un ieslidināts auksts cīsiņš. Mērces bija pārāk daudz, radās sajūta, ka mērce bija nevis piedeva, bet gan dzēriens klāt hotdogam. Nevienam neiesaku šo iestādi! / Valdis
Narvesen - Krāpšana
Šodien nopirku vienu braucienu uz mana rīdzinieka karti (29 oktobri 2022). Kad iegāju autobusa tad man vajadzēja iztērēt manu darbdiena braucienu. Tas bija Domina tirdzniecības centra un Narvesen kas veikala displeja bija zem numuru 13.
Narvesen - Krāpšana, slikts serviss
Nevarēja iedot oficiālu atlaidi un teica ka ir vienalga... Saka ka neko nemākot izdarīt seja jautājuma ar tādu vienaldzīgu atbildi. Datums: 22.10.2022 15: 34 lokācijā: Rīga, Tallinas ielas pietura bildes nav jo nolama un nebija gatava pat pārdot vispār
Narvesen - Slikts serviss
Narvesen (piepilsētas zāle) + - 19: 33, piegāju, pie kases, lai norēķinātos, par preci un nopirktu e-talonu. Pārdevēja, vārdā Samanta (pie krekla bija nozīmīte) (uz čeka rakstīts, nezinu kāpēc-Anastasija) uzliek e-talonu uz Letes. Stāvu un gaidu, kad izsniegs čeku. Pārdevēja ierauga, ka stāvu un neapmierinātā balsī Saka-" ko? " es-" varat, lūdzu, iedot čeku? '' pārdevēja nopūšas un Saka-''man tagad ilgi viņš būs jāmeklē. " izskatījās ļoti neapmierināta un uztaisīja čeka kopiju un izsniedza man. Ļoti nepatīkama pārdevējas attieksme, pret klientu.
Narvesen - Slikts serviss, attieksme un intonācija briesmīga
Labdien, jau kuro reizi ar bērnu apmeklējot Narvesen A.Čaka ielā 102 novērojama loti slikta attieksme no pārdevējas puses ar rudiem matiem, šodien iepērkoties, vēlējos samaksāt par pirkumu ar karti, vienu reizi bija čip kłūda kartei, bėrns tajā brīdī pateica, ka tomēr nevēlas vienu no precēm, uz ko pārdevēja atbildēja, ka tā nedrīkst, un ka tā jau dēl kartes vinai darijums jaatkārto. Es atbildēju, ka nesaprotu kur ir problēma, attieksme bija tāda itkā ko mēs šajā veikalā meklējam, un tonis bija...
Narvesen - Rupja, nekorekta, nezinoša apkalpošana! Jau kuro reizi
Jau kuro reizi neapmierina pārdevējas attieksme no narvesena kas atrodas tieši pie lielā veikala tālava Andreja Saharova iela 21. Ir lieta tāda ka nekad nesadzird ko vajag un novilcina laiku ar savu lēnumu iedot nepareizi braucienus vai otram cilvēkam neieskaita un līdz ar to kavē autobusu. Nezin preces ko nosauc, ja aizrada čeku un naudu nomet ka necilvēkam tik tiešām kā var strādāt tāda vietā jo cilvēciski pajautā var nedaudz ātrāk izdarīt bet nesadzird turpina savu. Nekad nav nācies sūdzēties bet šī pārdevēja nu jau izveda no pacietības
Narvesen - Slikts serviss
Atnāca sūtījums, vajadzēja izņemt Narvesen veikalā. Pārdēvēja Inga nesasveicinoties ignorēja manu klātbūtni, darot savas darīšanas, pateicot par sūtījumu un nosaucot sūtījuma kodu, pārdēvēja uzbļāva uz mani, ka viņai manu sūtījumu vēl jāatrod. Sūtījumu mēklēja ilgi. Ļoti agresīva un nelaipna apkalpošana, uzņēmumam jāpārskata savu darbinieku uzvedība…
Narvesen - Neobjektivitāte
Galīgi garām! Cien. Narvesen vadība, kas notiek?! Cenas aug griezdamās , pārdevējs nespēj izsekot tam cik ļoti bieži tiek paaugstinātas cenas un pie kases ar klientu ir jāatrīdās par to, ka cena kasē ir citādāka nekā plauktā !?! Algas , kādas bija pirms diviem gadiem , tādas pašas arī šobrīd , vai tā ir izaugsme , vai svarīgāk ir Franšīzes ņēmējiem samazināt procentus , neskatoties , ka komunālās cenas tikai pieaug , piegādes cenas tāpat un tas jāsedz Franšīzes ņēmējam ! Laikam galvenais , ka...
Narvesen - Slikts serviss, briesmīga klientu apkalpošana
16.06. iegāju Narvesenā, lai iegādātos maizīti. Pārdevēja piedāvajā uzsildīt, tam arī piekritu. Pārdevēja par šo maizīti aizmirsa. Kad pēc 8 uzsildīšnas minūtēm viņa par to atcerējās, atļāvās man aizrādīt: “Ko tu stāvi un klusē?!” Kad es pateicu, ka tas ir viņas pienākums atcerēties par šo maizi, atkal pretī saņēmu :“Ak, dievs! Nu baigā traģēdija!”. Lieki piebilst, ka saņēmu pilnībā neēdamu karstamaizi, kuru nācās izmest ārā un nesaņēmu no pārdevējas piedāvājumu saņemt citu maizīti vietā. Laik...
Narvesen - Maldināšanu ar cenām.
14.jūnijā ap pusdienas laiku,biju Narvesen kioska nopirkt ēdamo.Augšā virs letes bija izstādītas ēdienu bildes ar cenām.Izrādijās,ka atvērto hotdogu par norādīto cenu nevarot nopirkt.Jautāju pārdevēja kāpēc,viņa atbildēja kaut ko nesakarīgu.Nopirku hotdogu par parasto cenu, bet biju sašutis par maldināšanu.
Narvesen - Slikts serviss
Ļoti nepatīkama attieksme no Saldus narvesen darbinieku puses, precīzāk, tieši viens darbinieks liek par šo uzņēmumu domāt negatīvas lietas. Nopērkot preci, naudu nomet, rodas sajūta, ka Tu te neesi gaidīts. Netiek pateikts, ne paldies, ne uz redzēšanos. Ieejot iekšā šajā kioskā, ož pēc alkohola, ir bijušas reizes, kad kiosks ir slēgts uz stundu, taču pats darbinieks sēž kioskā ieslēdzies. Saprotu, iespējams, tam ir iemesls, taču citas reizes citi darbinieki paskaidro kāpēc kiosks ir slēgts.
Narvesen - Klienti
Sveicināti, dārgie klienti! Es strādāju kioskā, es cenšos no visas sirds apkalpot cilvēkus laipni. Bet ir nepatīkami, ja klients pārjautā, bet dzird, pārdevējam tas patērē lielu enerģiju, padomājiet, ir klientu plūsma liela no 6.30-20.00, protams, arī citi darbi, kas jāpaspēj. Arī ievērojusi, ka klienti speciāli meklē kašķi, lai varētu sūdzību uzrakstīt. Jebkuram pārdevējam laipnam noņems smaidu no sejas, kas ir jābūt. Ari mēdz būt, ka klienti mani pārprot, ka es esmu dusmīga, kad pārjautā...
Narvesen - Serviss
Šorīt, 02.05.2022 plkst 8:40 gāju iegādāties cigarettes brīvības ielas 310 Narvesena kioskā, pieejot pie kioska, palūdzu cigarettes, pārdevēja lika uzrādīt dokumentus, ko es arī izdarīju, bet viņa turpināja man vairākas reizes teikt, lai novelku saules brilles, biju nedaudz apmulsis, bet to arī izdarīku, tad vēlējos veikt pirkumu, bet pārdevēja agresīvā tonī ar pirkstu dauzīja kartes nolasītāju un agresīvi norādīja, lai turu karti virsū, aizrādīju pārdevējai par to, kad es pats esmu strādāji...
Narvesen - Krāpšana
Izbeidzot darba attiecības vairāk, kā pirms mēneša, joprojām nav izmaksāta atvaļinājuma nauda un alga par pēdējām nostrādātajām darba dienām. Un izskatās, ka arī pašam narvesen ir pilnīgi vienalga, kādi franšīžu ņēmēji viņiem tur darbojas un kāda ir to attieksme pret darbiniekiem. Saucot sevi par "uzņēmēju".
Narvesen - Briesmīgs serviss
Kārtējo reizi un ne pirmo satikos ar drausmīgāko pārdevēju kura var būt. Pirmkārt vēlējos iegādāties rīta kafiju garām skrienot kas man nesanāca jo tiklīdz paņēmu krūzīti pārdevēja piegāja priekšā un mašīnai ieslēdza tīrīšanas režīmu. Ok saprotu iekārtas ir jākopj bet nejau vienkārši neko nepaskaidrojot klientam. Tad kad sāku teikt kautko pateica ja nepatīk varu kafiju nopirkt citur. Viņai tapāt tas neko daudz neizsaka kur pērku kafiju. Fuj un runas veids vispār nepieņemams kā no kautkāda cietuma iznākusi. Paldies par sabojātu rītu. Vairs šeit neiepirkšos
Narvesen - Bojātās preces
Jau kuru reizi Narvesena darbinieki un priekšnieki ekonomē uz pircējiem. Es laikam nesaprotu, bet kāpēc nedrīkst norakstīt bojāto preci? Kāpēc viņu jāpārdod klientiem? Tajā starpā ir bērni. Kāpēc klientiem ir visu laiku jāskatās uz terminiem? Ir grūti nodrošināt pārtikas apriti? Nopirku Narvesena ledus tēju ar beigto termiņu. Vafele kex kas bija nopirkt bērnam arī. Ja tas nebūs izbeigts-atnākšu ar Pvd un 100% varēšu atrast daudz preces ar beigto termiņu.
Narvesen - Неадекватный кассир
Сегодня я снова была в магазине нарвессен в иманте на слокас 115. И мне отказались продавать 1 билет, кода я спросила почему так то кассир начала на меня орать мол нечего сюда ходить, покупай либо 2 либо 4 билета. И при этом на ты! Я ей сказала что мне в ригас сатиксме сказали что я могу покупать 1 билет, она с этим не согласна! В магазине я была не одна, а со своей знакомой и мы вышли из магазина, мы были в дверях уже больших самой максимы когда кассир стала кричать мне вслед - иди от сюда...