www.sudzibas.lv Narvesen Slikts serviss, ISIC kartes nepieņemšana

Narvesen - Slikts serviss, ISIC kartes nepieņemšana

Šodien,ejot pēc ikrīta kafijas uz Narvesen kiosku,Dzelzavas ielā 73,saskāros ar ļoti nepatīkamu situāciju. Uzrādot,pārdevējai,ISIC karti,vēlējos iegādāties studentu kafiju pa 1.40,kā vietā,pārdevēja man jautāja pilnu cenu,1.70. Sašutusi viņai atkārtoju,ka vēlos studentu kafiju,uz ko saņēmu asu un nelaipnu atbildi paaugstinātā tonī,ka ISIC karte neder kā skolēnu apliecība,ka to var iegūt kurš katrs,lai es beidzot viņu muļķot un uzrādot īstu studentu apliecību. Lieki piebilst,ka šorīt paliku bez kafijas,ko katru rītu iegādājos savā piemājas Narvesen kioskā,Dzelzavas ielā 73,jo pēc tādas attieksmes vairs nevēlos un diezvai arī vairs vēlēšos kādreiz šajā kioskā ko pirkt.
Swedbank oficiālajā mājas lapā ir teikts,ka ISIC karte ir derīga kā studentu,skolēnu apliecība,arī Narvesen mājas lapā ir teikts,ka studentu kafija,ar ISIC karti ir tikai pa 1.40. Jautājums,kāpēc šī darbiniece to nezin?
Pēc šī incidenta,devos uz kiosku Ūnijas ielā,kur mani uzņēma ar smaidu,pieņēma manu ISIC karti un es tiku pie gardas kafijas. Paldies šai darbiniecei,ka uzlaboja man sabojāto rītu!

20.02.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Narvesen Latvija Pārstāvja atbilde 20.02.2023

Labdien!

No sirds atvainojamies par radušos situāciju!
Pārrunāsim ar kolēģiem un atgādināsim studentu kafijas akcijas noteikumus!

Komentāri (1)

A annaute 20.02.2023

Laikam darbiniece nav informēta par to, domāja, ka vēlies apkārt viņu tāpēc prasīja studentu karti kā jau viņai tas tika mācīts.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes