Narvesen - Slikts serviss, ISIC kartes nepieņemšana
Šodien,ejot pēc ikrīta kafijas uz Narvesen kiosku,Dzelzavas ielā 73,saskāros ar ļoti nepatīkamu situāciju. Uzrādot,pārdevējai,ISIC karti,vēlējos iegādāties studentu kafiju pa 1.40,kā vietā,pārdevēja man jautāja pilnu cenu,1.70. Sašutusi viņai atkārtoju,ka vēlos studentu kafiju,uz ko saņēmu asu un nelaipnu atbildi paaugstinātā tonī,ka ISIC karte neder kā skolēnu apliecība,ka to var iegūt kurš katrs,lai es beidzot viņu muļķot un uzrādot īstu studentu apliecību. Lieki piebilst,ka šorīt paliku bez kafijas,ko katru rītu iegādājos savā piemājas Narvesen kioskā,Dzelzavas ielā 73,jo pēc tādas attieksmes vairs nevēlos un diezvai arī vairs vēlēšos kādreiz šajā kioskā ko pirkt.
Swedbank oficiālajā mājas lapā ir teikts,ka ISIC karte ir derīga kā studentu,skolēnu apliecība,arī Narvesen mājas lapā ir teikts,ka studentu kafija,ar ISIC karti ir tikai pa 1.40. Jautājums,kāpēc šī darbiniece to nezin?
Pēc šī incidenta,devos uz kiosku Ūnijas ielā,kur mani uzņēma ar smaidu,pieņēma manu ISIC karti un es tiku pie gardas kafijas. Paldies šai darbiniecei,ka uzlaboja man sabojāto rītu!
Labdien!
No sirds atvainojamies par radušos situāciju!
Pārrunāsim ar kolēģiem un atgādināsim studentu kafijas akcijas noteikumus!
Komentāri (1)
Laikam darbiniece nav informēta par to, domāja, ka vēlies apkārt viņu tāpēc prasīja studentu karti kā jau viņai tas tika mācīts.