Narvesen - Slikts serviss, attieksme un intonācija briesmīga
Labdien, jau kuro reizi ar bērnu apmeklējot Narvesen A.Čaka ielā 102 novērojama loti slikta attieksme no pārdevējas puses ar rudiem matiem, šodien iepērkoties, vēlējos samaksāt par pirkumu ar karti, vienu reizi bija čip kłūda kartei, bėrns tajā brīdī pateica, ka tomēr nevēlas vienu no precēm, uz ko pārdevēja atbildēja, ka tā nedrīkst, un ka tā jau dēl kartes vinai darijums jaatkārto. Es atbildēju, ka nesaprotu kur ir problēma, attieksme bija tāda itkā ko mēs šajā veikalā meklējam, un tonis bija diezgan paaugstināts, ne pirmā reize, kad saskaroties ar šo pàrdevēju ir ļoti slikta attieksme, nekad netiekam sveicināti, sejas izteiksme ir tāda, ka viņai riebtos katrs klients kurš ienāk. Pēc šī darijuma, bērns pateica, ka tomēr vēlēsies šo preci, uz ko viņa paaugstinàtā tonī jautāja: tad ņemsiet vai nē?
Piebildīšu, ka esam pastavīgie klienti šajà veikalā darba dienās, jo šeit strādā ļoti forša pàrdevēja ar melniem matiem, kura vienmēr sveicina, ir laipna, smaidīga, un bērns vienmēr ienākot veikalā ir priecīgs, ka ir atkal foršā pardevēja. Bet šodien situācija pilnībā izsita no līdzsvara, jo pierasts ka nākam uz iemīļoto veikalu, bet te ik pa laikam jasaskaras ar ļoti nejauku attieksmi, laikam šī sieviete strādā tikai brīvdienās.. diemžēl, jāsaka ka viens klients ir pazaudēts vismaz uz tām reizēm, kad strādās šī nejaukā pārdevēja.
Labdien!
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām – pārbaudīsim radušos situāciju!
Komentāri (1)
Pircēja ar savu izlaisto bērnu.