Myprotein.lv
Kategorija: | Sports |
---|---|
Sociālie tīkli: |
Kategorija: | Sports |
---|---|
Sociālie tīkli: |
Ja pasūtīsi apģērbu myprotein.lv, tad rēķinies ar to, ja tas nederēs, tad atgriez preci nebūs iespējams. Izmantojot viņu atsūtīto pavadlapu ar kodu un izmantojot viņu norādītas atgriešanas saites nav iespējams nosūtīt paku atpakaļ uz Poliju. Viņi piedāvā preci nosūtīt atpakaļ pa pastu, un maksāt pašam par sūtīšanu, viņi nemaksā par preces atgriešanu. Nauda būs vienkārši izmesta miskastē un tāpat arī apģērbu, kas tev nederēs!
Nevienam neiesaku kaut ko iegādāties myprotein.lv mājaslapā. Gadījumā, ja preces jums nederēs, tad viss ko jūs saņemsiet būs daudz iztērēta laika, iztērēta neadekvāti liela naudas summa par preces nosūtīšanu atpakaļ, kā arī pilnīga vienaldzība no pārdevēja puses. Lai nosūtītu atpakaļ preci, man nācās samaksāt 20! Eur. Ar pārdevēju sazināties nereāli. Nedēļas laikā es uzrakstīju 8 vēstules, uz kurām es saņēmu automatizētas atbildes, kuras tajā galā, pēc vienota šablona, rakstīja, izmantojot...
Ļoti apgrūtinoša ir preču atpakaļ sūtīšana. Ar klientu servisu sazināties ir neiespējami, atbild tikai automātiskais atbildētājs. Kā arī preču atgriešana, kā tika norādīts, maksā vairāk kā 10 eur. Tā arī atpakaļ neaizsūtīju. Arī izmēri neatbilst. Ja vieni legingi der perfekti, tad otri tajā pašā izmērā gandrīz 2x par mazu, tā pat arī ar sporta krūšturiem. Neiesaku.
Pasūtīju legingus un krūšturi. Izmēri neatbilda iecerētajam, tāpēc vēlējos atgriezt preci. Izrādās nav tik vienkārši. Mēģināju divas reizes atgriezt caur Itella (ieteiktais) , bet bez rezultātiem. Pakas atpakaļ sūtīšanas numuru nepieņem un kurjers tā arī abas reizes neieradās pakaļ sūtījumam, kaut tas tika solīts! Lai mēģinātu vismaz kaut kā tikt atpakaļ pie savas iztērētās naudas, tad paku sūtīšu caur Dhl kas izmaksā 10,29 eur. Nezinu vai savu naudu atgūšu, bet vilšanās gan ir.
Ļoti slikts klientu serviss! Rakstu dažādus jautājumus, bet atbilde ir automatizēta - viena un tā pati. Citu iespēju ar viņiem sazināties nav. Pasūtīju bikses, kuras izrādas tomēr nederēja. Jautāju kā atgriezt, man norādīja, ka jāatgriež caur itella, bet beigās izrādījās, ka šī firma neatgriež preci myprotein.lv. Kā rezultātā mana paka tika nozaudēta. Itella apgalvo, ka paku esot izņēmuma kārtā nosūtījuši myprotein.lv bet tur man atbild, ka nav saņēmuši manu paku, ko izsūtīju jau decembrī...
Neiesaku! Atgriezt preci ir īsts murgs! Sazināties neiespējami. N e i e s a k u! Legingi neatbilda izmēram, tāpēc vēlējos atgriezt. Bet nosūtīt atpakaļ ir neiespējami. Par piegādi samaksāju 4,99€ un atgriešana arī nav bezmaksas pasākums. Ko nevaru noliegt - sūtījums atnāca ātri.
Pilnībā piekrītu ar iepriekšējo sūdzību. Klientu serviss ir vienkārši briesmīgs. Pasūtīju bikses kas man bija par lielu un mēģināju preci atgriezt. 3 reizēs es rakstīju un prasīju MyProtein komandai palīdzību- man bija nosūtīts link atgriešanai, kur radījas ka tuvākais DPD skapītis atrodas Polijā! No trešās vai ceturtās reizes viņi man piedāvāja nosūtīt preci atpakaļ pa pastu par personīgu naudu. Tādi pasta pakalpojumi maksā 15.23 eiro (man pasūtījums bija par 28 eiro). Briesmīgs serviss un klientu apkalpošana
Briesmīgs serviss … drēbju izmēri neatbilst nekādiem standartiem divas bikses vienādos izmēros ir pilnīgi citādākas …preci praktiski neiespējami atgriezt nav nekāds tālrunis kur meklēt palīdzību uz jautājumiem live chat arī nestrādā … rakstot ziņojumus atbildes saņemu 2 dienu laikā kas apgrūtina sazināšanos jo atbildes ir pilnībā ne pa tēmu.. Izmantojot viņu norādītas atgriešanas saites pat nav iespējams nosūtīt uz paku uz poliju pilnīgs absurds…nav ari nekāds info lai vispār būtu iespējam...
Nerekomendēju šo piegādātāju vispār. Izveidoju pasūtījumu 19.11.2021 un vel nesaņēmu savu sūtījumu. Piegāde viņiem nekāda un klientu serviss vel sliktāks un Cenas par 20-30% augstāk neka citiem. Nav iespējams atgriest savu naudu atpakaļ! Uzmanies
Pievērsiet uzmanību - ja pasūtītās lietas jums nederēs, jums pašiem tās par saviem līdzekļiem un metodēm, būs jāsūta atpakaļ uz poliju! (adresi viņi ir noradījuši nesaprotamu, tāpat kā tel nr nav - tātad kurjers nederēs. Te papildus noteikumi:. ● atgriežot preci (es) , lūdzu, pārliecinieties, ka tās ir neatvērtas un atrodas oriģinālajā iepakojumā. Izņēmuma gadījumā tās var neatrasties oriģinālajā iepakojumā, ja saņemot preci, iepakojums vai prece ir bijusi bojāta. Uz visām atpakaļ...
Tika iegādāta prece, daļa atnāca vienā sūtījumā, otra daļa citā. Dažas no precēm bija drausmīgas kvalitātes un tika atgriestas atpakaļ. Naudu it kā aizsūtīja uz kontu, taču konts neeksistēja, jo konts jau sen tika aiztaisīts ciet. Pēc tam piedāvāja uz paypal atsūtīt naudu un beigās tā arī neatsūtīja un pateica ka neko nezin un naudu jau ir sen aizsūtījusi. Tā es paliku bez preces un bez naudas! Drausmīga attieksme pret klientiem, ļoti lēns support un pretīga uzņēmuma politika...