Myprotein.lv - Pievērsiet uzmanību - maksas atgriešana!
Pievērsiet uzmanību - ja pasūtītās lietas jums nederēs, jums pašiem tās par saviem līdzekļiem un metodēm, būs jāsūta atpakaļ uz poliju! (adresi viņi ir noradījuši nesaprotamu, tāpat kā tel nr nav - tātad kurjers nederēs.
Te papildus noteikumi:.
● atgriežot preci (es) , lūdzu, pārliecinieties, ka tās ir neatvērtas un atrodas oriģinālajā iepakojumā. Izņēmuma gadījumā
tās var neatrasties oriģinālajā iepakojumā, ja saņemot preci, iepakojums vai prece ir bijusi bojāta. Uz visām atpakaļ nosūtītajām precēm ir jābūt preču birkām, kā arī visai ar konkrēto preci saistītajai dokumentācijai. Ja šie priekšnoteikumi nebūs tikti izpildīti mēs, iespējams, nevarēsim pieņemt preces atpakaļ. Nevēlamajām precēm ir jābūt stāvoklī, lai tās varētu tikt pārdotas tālāk. Ja jūsu preces, kuras tiek mums atgieztas, nesakrīt ar to, kas ir norādīts uz pievienotā dokumenta, tās var tik nosūtītas jums atpakaļ.
● mēs nevarēsim apmainīt šis preces, tiklīdz mēs būsim saņēmuši jūsu atgriezto sūtījumu, mēs to apstrādāsim un izsniegsim kompensāciju vai preces nomaiņu, atkarībā, kā tas prasīts šajā dokumentā.
● iepakojiet savas preces kārtīgi un droši, iekļajot šo veidlapu kopā ar precēm, kuras vēlaties atgriezt.
● marķējiet savu sūtījumu. Lūdzu, uzlīmējiet uz sūtījuma šajā dokumentā iekļauto atpakaļ sūtīšanas etiķeti. Uz šis paciņas ar skaidiem burtiem ir jābūt šādam tekstam: atgrieztā (s) prece (s) savādāk tas netiks pieļemts, kur šķiro pasūtījumus. Šajā gadījumā kompensācija vai preces nomaiņa nevarēs tikt veikta.
● lūdzu, nepiestipriniet vai nelīmējiet atgriešanas etiķeti uz sākotnējā ražotāju iepakojuma. Etiķetes ir jāpiestiprina tikai
pie pasta kastes/maisa. Pārkāpuma gadījumā kompensācija netiks izsniegta.
● lūdzu, ļaujiet paiet vismaz 10 darba dienām, lai mēs saņemtu atgrieztās preces.
Komentāri (10)
Tas nav apģērbs, kas var derēt vai nederēt, bet gan izejvielas/ basic produkti ar saviem sastāviem un konkrētiem cipariem, turklāt ļoti lētas bez pārmaksas par spicu brendu vai ultra formulām, tāpēc sākumā ir jāizdomā ko sūtīt/ vai sūtīt, un tikai tad pievienot grozam, aizņemt/ patērēt uzņēmuma darbinieku laiku un resursus.
Tieši tā. Bērni un glupas meitenes sāk sūtīt preci ar firmu un sastāvdaļām, neko nesaprotot. Kas mainās galapunktā?
Tur ir arī apģērbs - kuru es pasūtīju un tas var nederēt, jo viena izmēra divas dažādas bikses bija diezgan atšķirīgas- vienas derēja bet otras nē! te var apskatīt viņu piedāvātos apģērbus - https://www.myprotein.lv/clothing/womens/view-the-whole-range.list
Kur sūdzībā tu minēji, ka tās ir drēbes?
Man sūdzībā tas nebija jāmin, jo tas attiecas uz visiem produktiem - ieskaitot drēbes. Ja Jūs pat nezinājāt, ka viņi piedāvā apģērbus tad varbūt nevajag komentēt :)
Ej dēt, švabra
:D nevajag Gulbeniešiem reputāciju bojāt ar saviem nekulturālajiem komentāriem
Par ko šeit sūdzība ? Tak viss tur ir aprakstīts- vai pērc, vai nepērc!
Uzņēmums var izveidot kādu grib atgriešanas politiku!
Ja tev viņa nav pieņemama tad iepērcies citur!
Šis vairāk ir kā brīdinājums pievērst uzmanību! Un nekur nav rakstīts, ka būs jāsūta uz Poliju (rēķinieties ar vismaz 15 eur) un arī augstāk minētie noteikumi tiek atsūtīti tikai pēc tam, kad jau ir iesniegts pieteikums preci atgriezt, bet tas kas minēts pirms tam pie atgriešanas politikas neatbilst realitātei.
piem.- saite kur jāpiesaka atgriešana nedarbojas (man ir konts), un nekādu saiti, lai izveidotu atgriešanas etiķeti man arī neatsūtīja, arī neko par itelia pakomātu izmantošanas iespējām, tikai nekorektu adresi uz kuru sūtīt atpakaļ (bez ielas nosukuma utt) un kaudzi ar normām kurām jābūt izpildītām, ieskaitot- "iepakojums nedrīkst būt atvērts" - kā es varu uzmērīt drēbes neatverot iepakojumu?
Te Myprotein instrukcija, kas publicēta tīmekļa vietnē (un ir diezgan maldinoša un neatbilst realitātei) :
Atgriešanas instrukcijas.
Vai esat kļūdījies, veicot pasūtījumu? Mēs par jums parūpēsimies.
Ja vēlaties atgriezt preci, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas centru: https: //www.myprotein.lv/customerQuery.account. Lai rakstītu ziņu, jums ir nepieciešams Myprotein profils. Ja neesat to izveidojis, jums tas būs jādara, un, tiklīdz problēma ir atrisināta, varat to vēlreiz izdzēst iestatījumu sadaļā.
Pārliecinieties, vai profils ir saistīts ar pareizo e -pastu (ja pierakstāties, izmantojot Facebook, tiks izmantota ar jūsu Facebook kontu saistītā e-pasta adrese).
Ziņojumā norādiet pasūtījuma numuru (ja jūs to nezināt, uzrakstiet, ka jums tas nav, un mēs palūgsim papildu informāciju, lai noskaidrotu pareizo sūtījuma numuru), preces, kuras vēlaties atgriezt, un, ja veicāt pasūtījumu kā nereģistrēts lietotājs - lūgums to minēt ziņojumā.
Lielākajā daļā gadījumu Jūs saņemsiet atbildi 24 stundu laikā, bet aizņemtos periodos atbildes saņemšana var ilgt līdz 48 stundām.
Ja visa sniegtā informācija ir pareiza, uz jūsu e-pastu tiks nosūtīta atgriešanas veidlapa, kas būs jāpievieno jūsu sūtījumam. Pārbaudiet, vai tā ir pareizi aizpildīta, izdrukājiet un ievietojiet to kopā ar produktiem.
Jums tiks nosūtīta saite, lai izveidotu atgriešanas etiķeti (šī etiķete jāpiestiprina pie iepakojuma). Veidlapu var aizpildīt tikai vienu reizi, tāpēc dodiet tam pietiekami daudz laika un nesteidzieties. Ja aizvērsiet šo lapu, tā vairs nedarbosies, un jums būs jāpieprasa jauna saite.
Pēc veidlapas aizpildīšanas jūs saņemsiet atgriešanas etiķeti, kas jāpiestiprina atpakaļ nosūtītajam iepakojumam.
Pēc etiķetes izveidošanas pagaidiet vismaz 16 stundas un pēc tam nogādājiet iepakojumu jūsu izvēlētajā nodošanas punktā.
Tuvāko saņemšanas vietu varat atrast šeit: https://parcelshopfinder.dhlparcel.com. Vairumā gadījumu pieņemšanas punkts ir Itella.
Ja jūs atgriežat preces, izmantojot SmartPost pakomātu, jums būs jāreģistrē sūtījums, lai saņemtu PIN kodu pakas ievietošanai.
Atcerieties lūgt čeku vai apstiprinājumu, ka sūtījums ir pieņemts.
Kā to izdarīt, var atrast šeit: Kā atgriezt - Itella Latvija
Pēc pakas piegādes mūsu noliktavā nauda tiks atgriezta kontā, no kura veicāt apmaksu. Atmaksa parasti aizņem līdz 14 darba dienām.
Nesūtiet paku pa parasto pastu, ja vien tas nav skaidri pieprasīts.
pilni noteikumi- https://www.myprotein.lv/customer-services/returns-policy.list
Labi, protams, šmotkas vienāda izmēra dolžnas būt, bet tomēr atšķiras. Ja no sākuma tā būtu uzrakstīts, tad es teiktu, ka firma ir pi****.