Lidl - Slikts servis
Vakar ap 21: 55 pie mums piegāja apsargs, pateica ka veikals slēgsies pēc 5 minūtēm, mēs sākām tuvoties pie kases. Gandrīz bijām piegājuši pie kases, kā pēkšņi pie mums pieskrēja darbinieks un sāka bļaut uz mums, ka mūs neviens neapkalpos, jo veikala darba laiks jau ir beidzies, neskatoties uz to, ka pie kasēm bija nenormālas Rindas. Es saprotu ja mēs vēl staigātu pa veikalu un ignorētu apsarga informāciju, bet tā mēs visu sapratām un tuvojamies pie kases. Attieksme pret klientiem ir briesmīga, tā nav pirmā reize, kad darbinieki bļaustās uz mani. Veikals man ļoti patīk, bet darbinieka attieksme… pati esmu strādājusi lidl, bet mūms nekad nemācīja būt agresīviem pret klientiem.
Komentāri (9)
Un kā, jums patika tikt mājās vēlāk nekā bija iecerēts? :)
Vajag laicīgi iepirkties. Nevienam nepatīk vēlie putniņi. Un par pārstrādāto laiku nevienam nemaksā.
Mēs visi esam cilvēki, ir tādi cilvēki, kuri strāda līdz vēlam laikam. Un ko tad darīt, ja man ir iespēja aiziet uz veikalu tikai vēlu vakara? Kad veikala durvis vēl ir atvērtas! Es jau neesmu tāds cilvēks, kurš gaida līdz pēdējam minūtēm, kad veikalam ir jāveras ciet, lai krist darbiniekiem uz nerviem.
Tā jau Jūsu problēma. Veikalam nav jāstrādā dēļ Jums pāri darba laikam.
Bet veikala durvis taču ir atvērtas, ko tas nozīme? Ka veikals strādā, tā nav mana problēma. Un izgājām mēs no veikala tieši 22:00, kad veikala darba laiks jau ir beidzies. Tāpēc par “pārstrādāto darba laiku” te var pat nerunāt. Es varētu saprast, ja tas būtu pēc 22:00, bet kad es biju veikalā, darbiniekiem vajadzēja adekvāti apkalpot klientus, nevis bļaustīties
Un tā arī nav viņu problēma, ka atnācāt par vēlu. Nepaspēja apkalpot. Nākat rīt vai ejiet uz citu veikalu, kas ilgāk strādāt, jo darba laiks ir norādīts uz durvīm.
Stulbam stulba dziesma.
Tevi vajadzētu atdauzīt ar sudainu koku oar necieņu pret darbiniekiem. Biji pelnījusi, ka kliedz.
Tā jsu būtu vardarbība.