Adrese: |
Pildas iela 8 Rīga Latvia - LV-1035 (Faktiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 67139460 +371 26688388 |
Informācija: | Juridiskā adrese |
Darba laiks: |
9:00 - 17:30
9:00 - 17:30 9:00 - 17:30 9:00 - 17:30 9:00 - 17:30 slēgts slēgts |
Kategorija: | Auto / Transports • Autoservisi |
Sociālie tīkli: |
Geste - Sūdzības un atsauksmes
Geste - Nekvalitatīvs serviss
Kādu laiku atpakaļ uzstādīju savai automašīnai sakabes āķi šajā servisā. Procesa laikā man tika salauzts aizmugurējais lukturis, kuru pēc nelielas diskusijas man nomainīja bez papildu maksas uz jaunu. Pazaudēta papildus 1 diena, bet prieks, ka palīdzēja. Vēlāk pamanīju, ka man bagāžas nodalījumā krājās ūdens. Nevarēju pats noteikt no kurienes rodās sūce, izpētīju visas vietas, bet nesekmīgi. Devos uz servisu, kur man paziņoja, ka pie sakabes āķa uzstādīšanas nav uzklāts nekāds hermētisk...
Geste - Atsauksme
Personīga pieredze ar šo uzņēmumu pozitīva. Pirms vairāk kā 2 gadiem uzstādīju Webasto. Uzstādīšanas izmaksas nebija no lētākajām, tomēr ar apkalpošanas kvalitāti biju apmierināts. Šo komentāru rakstu, jo nesen manam Ford Focus radās problēmas ar Webasto darbību. Garantija jau beigusies, bet servisā darbinieki veica iekārtas apskati, pieslēdza pie datora, nometa radušos kļūdu un ieteica kā rīkoties lai atjaunotu webasto darbību bez izjaukšanas. Un to visu veica bez maksas!!! Problēmas radā...
Sia Geste - Webasto
Ja kādam ir lieka nauda, tad ar garantiju var braukt uz autoservisu "Geste". Tur tiešām var atstāt daudz naudas. VW Touranam bija nepieciešama Webasto sistēmas diagnostika un varbūtējs remonts. Telefonsarunā ar servisa īpašnieku vienojāmies par kādas piektddienas rītu, lai veiktu nepieciešamos darbus. Vēl šajā sakarā jāpiemin, ka neesmu rīdzinieks, un līdz galavspilsētai jāmēro 110 km. Mašīnu atstāju uz 1.5 h un kad atnācu mašīnai pakaļ, darbinieks vizuāli ļoti iespaidīgi, ar sniega palīdzību...
Geste - Обман,мошенничество.
Сделал каско в Балтикумсе, акция у них была на 150Лс дешевле чем у всех. Но У Них Были требования, бесплатно отогнать машину в сервис и проверить работу имобилайзера и все экземпляры ключей. Приехал я в сервис GESTE, где все очень вежливо меня приняли и приступили к проверке. Через 5 минут заявляют, что у меня не работает 1 ключ и 1 имобилайзер!!! И В Догонку сразу же предложили услуги знакомого мастера, который может мне это всё починить.Но они ведь не знали, что я перед тем как к ним...