Geste - Nekvalitatīvs serviss
Kādu laiku atpakaļ uzstādīju savai automašīnai sakabes āķi šajā servisā. Procesa laikā man tika salauzts aizmugurējais lukturis, kuru pēc nelielas diskusijas man nomainīja bez papildu maksas uz jaunu. Pazaudēta papildus 1 diena, bet prieks, ka palīdzēja. Vēlāk pamanīju, ka man bagāžas nodalījumā krājās ūdens. Nevarēju pats noteikt no kurienes rodās sūce, izpētīju visas vietas, bet nesekmīgi. Devos uz servisu, kur man paziņoja, ka pie sakabes āķa uzstādīšanas nav uzklāts nekāds hermētisks materiāls. Tā rezultātā pa visām skrūvēm, kronšteiniem ūdens brīvi var nokļūt bagāžas nodalījuma apakšā - pie rezerves riteņa. Fantastiski! Tāds mazs sīkums man izmaksāja vēl vienu iztērētu dienu citā servisā un tur iztērētā nauda par servisu, jo nevarēju iedomāties, ka āķi būtu uzlikuši nekvalitatīvi (nav jau tā, ka luktura gadījums varēja dot kādu mājienu...). It kā attieksme laba, bet nu vajag taču piedomāt ko dara rokas!
Pievienot komentāru