Adrese: |
Mūkusalas iela 73, Rīga Latvia - LV-1004 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 67702777 |
Fakss: | +371 67860103 |
Informācija: | Veikals-noliktava bāriem un restorāniem Ropažu iela 63, Rīga Tālrunis: 28698111 [email protected] Darba laiks 9.00 - 19.00 Sestdienās 9.00 - 16.00 Svētdienās Slēgts Loģistikas centrs Mežkalna iela 7, Rīga Tālrunis: 67808714 Tālrunis: 67808715 Darba laiks 9.00 - 17.30 Sestdienās Slēgts Svētdienās Slēgts |
Darba laiks: |
9:00 - 19:00
9:00 - 19:00 9:00 - 19:00 9:00 - 19:00 9:00 - 19:00 9:00 - 17:00 slēgts |
Kategorija: | Tirdzniecība |
Sociālie tīkli: |
Gemoss - Sūdzības un atsauksmes
Gemoss - Slikts serviss
Serviss ļoti slikts, bijām ar dēlu iepirkties konsultanti ignorē prasības, bijām jautājuši konsultantei ar gaišiem matiem un brillēm, pajautājām šokolādi lai iznes no noliktavas, gaidījām pusstundu kamēr nepiegājām pie cita konsultanta kurš jau iznesa mums preci bija ļoti nepatīkami!
Gemoss - Slikts serviss
Iegādātās preces netiek piegādātas, jāzvana pašam jāmeklē vairākkārtīgi kur palicis pasūtījums divu nedēļu garumā (tikai tukši solījumi) , attaisnojas ar komercijās rekonstrukciju. Un nu mēs svētku priekšvakarā braucam steigā meklēt vajadzīgos produktus citur. Slikts serviss, neasāku.
Gemoss - E veikalā viss pazūd no groza, veikals darbojas super lēni
Genoss interneta veikals praktiski nedarbojas, lai ieliktu preci grozā jāgaida pa minūtei, ejot pa sadaļām arī tas pats. Rezultātā patērēju ap stundu groza piepildīšanai, un viss saturs no groza pazuda! Tas notiek regulāri! Vairs nekādu pirkumu pie viņiem, jo tas ir neiespējami.
Gemoss - Nekaunīga apkalpošana
Filiāle Čiekurkalnā Veikala vadībai... jāpadomā par veikala darbinieka vajadzību vakara stundās,kad veikals ir patukšs no klientiem- būtu jāpadomā vai tiešām jāsēž divām kasierem pie kasēm,kas sēž viena otrai pretīm un aprunā klientus, ieejot sajūta ka esi kādā tirgū, sarunājoties pat piemirsts sasveicināties, un ar nolaistām acīm apkalpo cilvēkus, kopumā šāda atieksme ir bieža,šoreiz atkal iegriežoties veikalā nekas nav pamanījies- dienas laikā kad klientu skaits noteikti nav mazs, un noteikti laiks nav parunāt katru ienākošo cilvēku-liels kauns kasierem
Gemoss - Slikts serviss, bojājums
Atgriežoties no veikala konstatēju, ka vairums (7 no 15) manis nopirktās garšvielu bundžiņas ir bez hermētiskā aizvākojuma. Nākošajā dienā ierados veikalā un lūdzu pārdevējai sniegt paskaidrojumu par šo preci. Pārdevēja izturējās skaļi, rupji un aizvainojoši, situācija netika izskaidrota. Man ir 70 gadi un šādu attieksmi nekad un nevienā vietā pret sevi neesmu izjutusi. Veikala vadībai jāpadomā par veikala prestižu.
Gemoss - Veci rieksti
Nopirku mandeles, skaistas un gaišas, bet pēc garšas neēdamas. Garša pēc veciem riekstiem (pretīga vecas sastāvējušas eļļas piegarša). Iespējams, ka rieksti glabājas siltumā, tāpēc eļļa, kas riekstos ātri oksidējas. Tā nav pirmā reize. Divas reizes tieši tāpat bija ar lazdu riekstiem. Dažus gadus atpakaļ tādas problēmas nebija. Kas noticis Gemosam ar sauso augļu uzglabāšanu?
Gemoss - Slikts serviss
Отношение к клиентам плохое. Делала онлайн заказ. Прислали только половину заказа. На вопрос - почему никто не предупредил? Ведь возможно мне не актуальна только половина, прислали вырезку с внутренних правил, где говорится, что в случае нехватки товара на складе, об этом сообщается покупателю по эл. Почте. Никто не сообщил не на телефон, не электронно. Даже извинений не получила. В итоге трачу свое время на возврат товара и средств. Вообще не рекомендую. 👎
Gemoss - Nekorekta vadība
Stipri Šizoīdiska darba devēja attieksme, pret potenciālo darbinieku... . Ja ir norunāts konkrēts laiks, no vadības puses, tad norunāts... . Izskatās, ka šīs firmas vadībai, darbinieki ir tik pat svarīgi, kā - "zivij krūšturi" lai patīkama diena... .
Gemoss - Šausmīga darbinieku attieksme
Šodien bijām šokā par darbinieku apkalpošanas līmeni un attieksmi. Protams, ir saprotams, ka jāvelk maskas līdz acīm, un, protams, dažreiz aizmirstas, kad ilgi esi veikalā un var arī normālā tonī to teikt, nevis riet kā suns uzreiz, tādā paceltā balsī ar mani līdz šim tikai vecāki bērnībā atļāvās runāt. Tas pat būtu pieņemams, ja mans vīrs atteiktos to darīt, vai pat uzsāktu kādu sarunu, bet mēs abi klusējām, abi maskās, vīram tā bija šķībi, un uzreiz kliegšana nenormāla tonī. Vai tas vispār ir...
Gemoss - Slikts serviss, bojājums
Pasūtījums tika piegādāts saplēstās kastēs, dažādos pakomātos, no kuriem neviens nebija norādītais pasūtījumā. Cukura pakas bija cauras, cukurs sabiris pa kasti. Kļūdaini pievienota prece, kas netika pasūtīta, toties nav pievienota viena no pasūtītām precēm. Uz epastu neatbild, telefonu neceļ.
Gemoss - Slikts serviss
Ļoti slikts serviss, saprotu, ka veikalu labiekārto, bet nekur nebija norādīts, ka veikals nestrādā ne oficiālajā facebook lapā, ne google, aizbraucot uz veikalu uzjautāju vai var ielaist uz tualeti vismaz, jo esmu grūtniece, uz ko darbinieks aizgāja meklēt kam uzjautāt, un protams īsmataina sieviete atteica sakot, ka nevar gan, lai nākot rīt! Paldies, bet pēc tādas attieksmes diez vai vēl iepirkšos šajā konkrētajā veikalā!
Gemoss SIA / Mūkusalas Ielā - Briesmīgi apstākļi
Šodien apmeklēju Gemoss Veikalu Mūkusalas ielā 73, Rīgā. Man nav pārliecības par tu esošo darbinieku labsajūtu, taču man kā klientam sajūtas ieejot veikalā bija zem katras kritikas-telpas neveidinātas, kondicioniera nav. Pēc visa spriežot un summām pie kases, neliekas, ka uzņēmumam varētu būt kādas problēmas, kas liegtu iegādāties kondicionierus, vai kaut ventilatorus. Šķiet, ka temperatūra telpā ir augstāka kā vispār to pieļauj darba likums, taču par to nevaru spriest, jo mērījumus, protam...
SIA Gemoss & Ieva Treija - Slikts darba devējs.
Viena no sliktākajām darba pieredzēm SIA Gemoss strādājot par šoferi ekspeditoru. Nostrādāju līdz pirmajai algai un sapratu ka šai firmā solīts makā nekrīt. Pirmkārt jau darba alga, pēc viņu sludinājumā solīto 1000-1200 bruto vietā par trešdaļu mazāk strādājot +/- 10H dienā. Noteikti lasīt darba līgumu un neiesaku parakstīties uz "akorda darba algu", totālās darba algas aprēķinam kā viņa tiek aprēķināta praktiski nav iespējams izsekot, uz manu jautājumu fimas pārstāvim S.Kučinskim vai tiešām...
Gemoss Preces un iekārtas bāriem un restorāniem - Attieksme pret darbiniekiem
Uzņēmumā pilnīgi neciena un nenovērtē darbiniekus. Ieteiktu pasaukt darba vides uzraugus, lai paskatās, kā sievietēm liek staipīt 25kg maisus par 430 eiro mēnesī! Intereses pēc iekārtojos darbā uz pāris dienām, lai novērtētu situāciju ražošanas uzņēmumos, un sapratu, ka šajā uzņēmumā ņirgājas par cilvēkiem. Ļoti nekompetents "priekšnieks" tur ir Rolands, kuram loģiskā domāšana vispār nepiemīt, nerunāsim jau pat par cilvēcīgumu. Šis Rolands aizliedz visiem GEMOSS vīriešu kārtas pārstāvjiem...
Gemoss - Darba līguma noteikumi
Daži līguma nosacījumi, kas varētu likt kādam padomāt pirms stāties darba attiecībās ar šo uzņēmumu. Piemēram sola algu 700 uz rokas beigās uz papīra 430 bruto un dažas piemaksas, kas nav lielas. Īsāk sakot tev sprauž batonus ausīs pirms tu redzi līgumu, kurā būtu jābūt ierakstītai solītai darba samaksai, bet patiesība ir tāda kāda ir.
Gemoss Preces un iekārtas bāriem un restorāniem - Slikts serviss
Ļoti slikts serviss, darbinieki viens par otru nezina neko. Pie viena pasūtīju preci, ko solīja piegādāt nedēļas laikā, diemžēl vārdu nepiefiksēju un pēc tam neviens vairs nezināja ne pie kura tas bija un katrs saka ko citu vai iespējams vai nē pasūtīt preci, savienoja ar kādiem pieciem cilvēkiem pēc kārtas, katrs sūta pie cita, kā arī vēl smejas par mani, ka vēlos nopirkt nestandarta preci, kas citur Eiropā ir pieejama jebkurā veikalā. Mūsu uzņēmums šajā firmā vairs pasūtījumus noteikti neveiks un neiesaku nevienam!
Gemoss - Attieksme
Prasīju cenu piedāvājumu šokolādei, jo mājas lapa nekā nav. Pat aprakstā. Tad šie saka izprašņāt firmas nosaukumu, adresi/kurā reģionā atrodaties un t.t… Atrakstīja, kā tad ar mani sazināšoties. Nu labi, aizsūtīju. Tad jau nākamais (3 cilvēks) man raksta, lai atsūtu tam savu mobilo. Kāda velna pēc?! Man vajag tikai ciparus, a šie jau izprašņā gandrīz vai mājas adresi. Teicu, kā labprāt izmantotu pastu, jo pagaidām neko pirkt no viņiem netaisos un vajadzīgi tikai cipari, tad šie vairs neko...
Gemoss - Attieksme un krāpšana
Sveiki! Mani sauc Edgars un es strādāju picērijā un no rīta man gemoss atveda daļu preci! Man vajadzēja pirms pavadzīmju parakstīšanas pārbaudīt preci Bet tas šoferis pateica ka nav ko tur lūrēt oriģināls iepakojums tak. Bet iepakojums nebija oriģināls un es vnk parakstiku pairu kā rezultātā pazaudēju krūzīšu vākus. Kuri man jāmaksā no kabatas. Ja jums bija kādas problēmas ar gemoss šoferiem tad lūdzu rakstiet. Jo man nevajag lai kāds titars man sabojā visu dienu!!!!'
Gemoss - Attieksme
Šajā veikalā iegriezos pirmo reizi un arī pēdējo.Viņiem stāv plastmasas kastītēs šokolādes podziņas,ieliku ratos un bērns netīšām pagrieza sāņus un visa šokolāde izbira.Tikpat labi arī es varēju pagriezt un izbērt jo vāks praktiski neturējās virsū.Atnāca viena sieviete-laikam apkopēja saka ka man jāsamaksā.Es teicu ka viņiem nav tiesības likt man maksāt jo katram veikalam ir norakstāmā prece.Viņa man atbildēja ka es esot bērnam devusi spēlēties.Un tā arī lika samaksāt.Vairs nevienu preci nepirku un zinu ka kāju vairs nesperšu šai veikalā.
Gemoss - apkalpošana
Preču klāsts bagātīgs, izvietojums ērts, filiāle Čiekurkalnā darbojas kvalitatīvi, BET Mūkusalas ielas izvietojumā, virtuves piederumu nodaļā (2. stāvā) pārdevēja atsakās pārbaudīt preces (Laika mērītājs 38.2021 TFA) darbību pircēja klātbūtnē, aizbildinoties ar apstākli, ka ierīce pārbaudei būs jāieslēdz, un pēc tam to nemācēšot izslēgt.http://gemoss.lv/katalogs/majsaimniecibas-preces/preces-majai/pulksteni...⇄ jautājumu, vai pārdevējs spēj aprakstīt ierīces darbību vārdiski, atbilde noliedzoša. Lūdzu ņemt vērā un neuzrauties uz apkalpojošā personāla nekompetenci.