www.sudzibas.lv Gemoss Slikts serviss, bojājums

Gemoss - Slikts serviss, bojājums

Atgriežoties no veikala konstatēju, ka vairums (7 no 15) manis nopirktās garšvielu bundžiņas ir bez hermētiskā aizvākojuma. Nākošajā dienā ierados veikalā un lūdzu pārdevējai sniegt paskaidrojumu par šo preci. Pārdevēja izturējās skaļi, rupji un aizvainojoši, situācija netika izskaidrota. Man ir 70 gadi un šādu attieksmi nekad un nevienā vietā pret sevi neesmu izjutusi. Veikala vadībai jāpadomā par veikala prestižu.

12.11.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Gemoss Support Pārstāvja atbilde 13.11.2023

Labdien,

Ļoti atvainojamies par radušos situāciju!

Pēc iepakojuma atskrūvēšanas, garšvielu iepakojuma pašlīmējošais ieliknis paliek vāciņā, kas arī radīja šo pārpratumu.
Sazinājāmies ar veikalu, kuru apmeklējāt un noskaidrojām, ka šis pārpratums ir izrunāts un arī kompensēts.

A

Komentāri (1)

B Bez_vārds 12.11.2023

Jūsu vecumā putras jāēd nevis par garšvielām jādomā :D 70 gadi :D nu gan dzīves sasniegums :D kvantitātei (gadiem) nav nozīmes, bet gan kvalitātei, kā esi dzīvojis.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes