Adrese: |
Aleksandra Čaka ielā 45 Rīga Latvia - LV-1011 |
---|---|
Tālrunis: | +371 67274444 |
Darba laiks: |
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 slēgts slēgts |
Sociālie tīkli: |
ECOLINES - Sūdzības un atsauksmes
Ecolines - slikts serviss
Bieži izmantoju šī uzņēmuma pakalpojumus...2x nedēļā. Autobuss Rēzekne- Kaunas regulāri kavē, es ceļos no rīta 6 lai tiktu laicīgi uz iekāpšānu, bet vienmēr ir jāgaida- 20 minutes, 30, dažreiz stundu. Tā jau ir norma ka izbrauksi vēlāk nekā plānots. Vienreiz biju automašīnā un atvadījos ar ģimeni, pienācu pie autobusa 6 minutes pirms atiešanas. Bagāžas man nebija...Man uzrūca virsū , kāpēc es neceļu klausuli un kas man grūti atnākt pateikt ka es te esmu, jo redz mani gaida! Kad sekoja...
Ecolines - Paldies
Es gan gribētu būt izņēmums, un pateikt arī kādu labu vārdu par Ecolines šoferiem:) esmu saskārusies tikai un vienīgi ar ļoti pozitīviem un iejūtīgiem cilvēkiem, un, manuprāt, ja jūs dažreiz prastu paskatīties tālāk par sevi pašu, arī saskartos ar daudz labiem piemēriem. Manuprāt, ļoti netaisnīgi, ka puse no jums šeit čīkst, ka autobusi kavē, nenāk laikā utt, un visu vainu noveļ uz “bezatbildīgajiem”, “necilvēcīgajiem” šoferiem, lai gan lielākoties paši pie tā esat vainīgi. Vakar, ceļa posmā...
Ecolines - Водитель отказывался поднять мой багаж в багажное отделение
Жалоба состоит в том, что водитель автобуса ecolines отказывался поднять мой и не только мой чемодан в багажное отделение, находящееся слева от входной двери в глубине автобуса на второй ступеньке, которое, кстати сам выбрал, ссылаясь на то, что начальник запретил ему поднимать тяжелые вещи. Садилась я в автобус 05.07.18 в 12.30 от терминала 20 на рижском автовокзале и следовала в каунас. Пассажиров было очень мало, можно же было выбрать более доступное багажное отделение.
Ecolines - Skits serviss
Slikts serviss, šodien atvedu savu bērnu uz pieturu Aglonas pagrieziens, autobuss braukdams virzienā no d-pils uz Rēzekni, pieturā Aglonas pagrieziens autobusa šoferis nemaz neapstājās, kaut gan mēs bijām piebraukuši laicīgi. Un vēlāk vēl divas pieturas dzināmies pakaļ kamēr šoferim pieleca, ka ir jāapstājas. 24.12.2017 reiss Daugavpils-Ludz Caur Rēzekni izbrauc 16: 00 no Daugavpils, lūdzu aprunājaties ar šoferi.
Ecolines - Necieņa
Sveicināti. Šodien ari es saskāros ar Ecolines šofera necieņu. Maršruts Ērgļi - Madona(caur pļaviņām) 14.25. Biju sapirkusi pārtiku lai to nosūtītu vecākiem. Piegāju pie šofera, pajautāju, pat biju gatava apmaksāt biļeti, bet saņēmu striktu atteikumu. Nesaprotu kur rodas tik nelaipni cilvēki. Es te rakstu, bet neredzu tam jēgu, jo kā rada statistika, te neviena problēma netiek risināta. Paldies.
Ecolines - Slikts serviss
Iekāpu autobusā ecolines. Madona-Liezēre-Cēsis un sniedzot 20 eiro banlnoti lai nopirktu biļeti tiku izlamāts par to ka es esu duraks un tā nav viņa problēma ka viņš nevarot izdot. Kad teicu lai tad laiž mani atpakaļ ārā šoferis izrāva man no rokām naudu un uz izdrukātas biļetes uzrakstīja 20 euro. Tikai kad kāpu ārā tad ar lamāšanos saņēmu naudu.
Ecolines - Slikts serviss, zādzība, vienaldzības kalngals
Nejauši atstaāju Ecolines autobusā ipadu mini. Neviens neatrada, neko negribēja zināt, izlikās par beigtiem! Zagłi, zagłi, zagłi- nozaga manu ipadu( mini) Ka vienmēr pazińoja, ka nozaga pasažieri, nevis personāls. Neticu nevienam vinu vārdam! Neuzticama kompānija, slikts serviss
Ecolines - slikts serviss
Rakstu ar lielu novēlošanos, jo atkal jāpērk biļete un tas atsauca atmiņā notikušo, Protams, ar ECOLINES vairs nebraukšu. Īsumā: 2017.g. 14. aprīlī reisā uz Varšavu biju spiesta vilkt ārā emergency siltuma saglabāšanas foliju (nopirkta pārgājiena vajadzībām), jo autubusā, šķiet bija speciāli ieslēgts aukstums, lai pasažieri saltu un īrētu segu par 4 eiro. 12 stundas jāklabina zobi. forši, ne? Wifi ne mirkli nedarbojās. Vajadzēja ielādēt karti, paliku garu degunu.
Ecolines - Nekorekts atiešanas laiks
Šodien maršruta autobuss Rēzekne - Daugavpils pieturvietā Krāces pabrauca 5min ātrāk nekā norādīts . Līdz ar to tika nokavēta ārsta vizīte bērnam . Tātad autobuss 28.06.17, kam jāatiet no pieturas Krāces 8.26, pabrauca pieturvietai Krāces 8.21.
Ecolines - Autobusa kustības grafika neievērošana
Autobuss Rīga-Madona, kas plkst.14.00 atiet no Rīgas, no Bērzaunes pieturas regulāri atiet 5 līdz 8 minūtes ātrāk. 24. Martā autobusa vadītājs Gints (uzvārdu nepaguvu izlasīt) uz jautājumu, kāpēc autobuss neievēro kustības grafiku atbildēja, ka pienākt ātrāk viņam ir tiesības... Un izbrauca no Bērzaunes pieturas plkst.17.01.
Ecolines - Плохой сервис, поломка
Интернет не работал по всей территории Германии. Автобус постоянно задерживается. Останавливается на каждых 10 км. Водители неадекватно реагируют на просьбы. Автобус не отапливается практически. Пассажиры замерзают.в туалете стоит вода. Второй этаж вообще не отапливается. И это автобус класса люкс?! Как можно поставить такой ценник на поездку при наличие таких недостатков? Прошу принять меры
Ecolines - Ужасные условия для работы
Напишу на русском, так легче будет объяснить. Во общем, никому не советую идти работать туда стюардессой. Я к счастью во время обучения поняла что это всё просто ужас и что лучше не соваться. Даже девушки которые там уже работают говорят что бы мы валили пока не поздно, потому что условия собачьи на сколько я понимаю, уже видно по лицу персонала которые заведуют и нас обучают что им на тебя просто плевать. Грубо говоря, ты не можешь не помыться (4-6 дней), еда должна быть своя, спи как хочешь и...
Ecolines - Забыл свой mp3 плеер в автобусе
29.09.16 Калининград-Рига. Билет: 6168643, место 48. Выходя в Риге из автобуса, сонный, забыл случайно MP3 плеер Sony, черного цвета, красные наушники. Как их можно обратно забрать? Мой тел. +79114515600 и [slēpt]@list.ru
Ecolines - Обман - регулярные опоздания
Не стоит доверять этой компании. Автобусы ECOLINES (во всяком случае, Латвийского филиала) регулярно опаздывают, а руководство считает это в порядке вещей. Люди теряют время и деньги, так как не успевают пересесть на другие маршруты. Даже если опоздание происходит по вине перевозчика, очень трудно доказать их вину. К тому же правила перевозок составлены так, что клиент в случае каких-либо непредвиденных обстоятельств (даже по вине компании) остается в накладе, но не ECOLINES. Услугами многих...
Ecolines - Плохое обслуживание
Здравствуйте..я покупала билеты на ваш рейс Штутгарт-Минск и обратно (номер билета 5843370)... Всё было хорошо я ехала с дочкой (номер билета 5843371).. В одну сторону поездка была очень хорошей стюардессы общительные и приятные .. Это было 17.08.16.. Но вот когда мы ехали обратно (29.08.16 номер автобуса был 742 буквы не помню..) была ужасная хамка зовут её Дарья которая огрызалась и постоянно говорила что она уже десятый раз едет всё знает и тому подобное .. но когда просили её разъяснить...
Ecolines - Отказ в посадке на автобус
06.09.16, рейс 21.30 Таллин - Санкт-Петербург. Билет № 6084555. Не был допущен на посадку в связи с якобы алкогольным опьянением. Это возмутительно и оскорбительно! Тест проведен не был. На каком основании стюардесса решила, что я пьян? Если человек двое суток не спал, мотаясь по делам и выглядит не очень свежо, это не значит, что он пьяный!!!! Сотрудница хамски отнеслась к ситуации, абсолютно некомпетентна и к тому же отказалась называть свою фамилию! Такие люди портят репутацию вашей...
Ecolines - Slikts serviss
Gari nesūdzēšos, bet reklāmas ecolines tiek slavēts kā baigi labais autobuss, un brauciena cena saka to pašu... Līdz šim lietojot ecolines daudz par ko piekasīties nebija, bet šodien tas bij pārāk daudz. 1. Autobuss marijampole - Riga... nokavēja 20 min Bez nekādiem atvainošanās tekstiem sākas iekāpšana, autobusā iekāpjot knapi varēja elpot, tā vairāk ir "smaržīgo" pasažieru vaina... Bet salonam ir jātiek vēdinātam... 2. Varbūt muļķīgi, bet tik kruts uzņēmums, ar tik krutiem autobusiem, nevar...
Norma-A - Kavēšanās
Labdien. Ar katru reizi ar vien stiprāk sanāk vilties braucot ar šo reisu, kurš atiet 15:15. Valmiera - Rēzekne caur Balviem. Šis atgadījums pielika punktu visam. Man bija nopirkta biļete līdz Smiltenei no Valmieras.. No Smiltenes nākošais autobuss (braucu ar pārsēšanos līdz Alūksnei) atiet 16:05. Autobuss Valmieras autoostā ieradies tikai 15:14. Šoferim taču jārēķinās ar to,ka cilvēki arī kāpj iekšā un pērk biļetes. Nepietika ar to,ka autobuss no autoostas izbrauca 13 minūtes vēlāk-braucot uz...
Ecolines - Telefona izmantošana
Sākšu ar to vai autobusa šoferis drīkst izmantot mobilo telefonu braucot?! - protams nedrīkst! Runa ir par Ecolines šoferi Ingusu Ingatjevu kura vārdu un uzvārdu piefiksēju! Visu laiku šis cilvēks braucot pavada telefonā - nepārspīlēju ! Man personīgi ir bail , ka dēļ tā var kaut kas atgadīties, cik zināms parasti avārijas mēdz izraisīt tie kas sēž telefonā ! Izlaiž cilvēku no pieturas un kādas 2 min pavada rakstot īziņas,uzņēmu laiku cik ilgi tad šoferis iztiks bez telefona - iztika tieši 2...
Ecolines - Slikts serviss
Ехали на автобусе Ecolines "Рига - СанктПетербург". Перед эстонской границей автобус заглох на часа 4 из-за поломки двигателя. Всё время,и путь до Санкт-Петербурга,находились в неотапливаемом, холодном автобусе. Ни водители,ни компания,не извинились за происшествие. После этого,слегла с ангиной. Как я поняла, такое у них часто происходит