ECOLINES

Norma-A SIA
Adrese: Aleksandra Čaka ielā 45
Rīga
Latvia - LV-1011
Tālrunis: +371 67274444
Darba laiks: 9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
slēgts
slēgts
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

0%
Sūdzības
112
Atrisinātas
0
Ar atbildēm
0
Apskatīt statistiku

ECOLINES - Sūdzības un atsauksmes

Ecolines - Slikts serviss

Slikts serviss Šodien 05.06.2023 stāvēju pieturā starp ragaciemu un lapmežciemu kur iet pēdējais autobuss Kolka-Rīga. Kur šobrid notiek remontdarbi. Redzu ka aiz līkuma brauc autobuss, un pacēlu roku lai tiktu uz rīgu, lai paspētu uz skolu. Autobusa šoferis ieraugot mani, pretīgi pabrauca garām, redzot mani…ļoti pretīgi no šī.

I Inese Kaminska 05.06.2023
Komentāri 0

Ecolines - Pazemojoša šofera attieksme

Pazemojoša šofera attieksme Šodien, 11.05.2023. , braucu Rīga-Balvi-Viļaka plkst. 10: 50. Autobusa numurs - mr-9108 reisa numurs - ecoline 7911 šoferis atver durvis, nesasveicinoties iebļaujas, lai liekam visas mantas bagāžniekā - veca kundzīte ielika somu vertikāli, atsitot galvu pret bagāžnieka durvīm - šoferis nokliedzas - horizontāli, pats stāvot, skatoties un kundze gados knapi to koferi nolika tā, kā lika šoferis. Kā armijā pazemojošā tonī izsauc katru pasažieri, kas iegādājies biļeti, pa vienam, skaļi - 1. ! 2...

Ecolines - Kavē un neuzņem pasažierus

Kavē un neuzņem pasažierus 31.03.23. Pļaviņu autoosta cilvēki gaida autobusu uz Rīgu. Pl10.11 ir Madona Rīga. Pl10.10. Rēzekne Rīga. Rēzeknietis kā vienmēr kavē. Šoreiz 9.min. Cilvēki palaiž garām Madonas autobusu,jo tas brauc par 40 min ilgāk un ieradās laicīgi. Atbrauc Rēznietis un šoferis paziņo vietu nav. 5 pasažieri paliek aiz durvīm. Cilvēki kavē ārstu vizītes citiem deg lidmašīnas izlidošanas laiks. Cilvēki taču rēķinās ar laicīgu nokļūšanu galamērķī. Šoferi arī kaut kādi dīvaini. Kāpēc tāda nekārtība? Cūcība...

Ecolines - Обман, унижение, ущемление прав, вымогательство денег

Обман, унижение, ущемление прав, вымогательство денег Здравствуйте! 26 марта 2023 года в 11: 30 моя и подруга со своей маленькой дочерью должна была выезжать компанией Ecolines из Дортмунда в Варшаву, затем из варшавы в одессу. Когда мы пришли на посадку, автобус опоздал почти на час, водители и бортпроводница изначально вели себя агрессивно по отношению к клиентам, неуважительно и хамовито. Когда мы начали помогать сдавать багаж, а это два чемодана и одна ручная кладь, водители начали нас оскорблять, мотивируя тем, что чемоданы тяжелые и что мы...

N Nevecherova 27.03.2023
Komentāri 1

Ecolines - Šoferis runā paceltā balsī

Šoferis runā paceltā balsī Labdien, šodien 20.03.2023. Braucu ar autobusu Balvi - Rīga, līdz pieturai “kubuli” pulkst. 14.10. Ar šo reisu braucu ļoti bieži un ar citiem šoferiem nav bijušas nesaskaņas. Iekāpu pieturā “steķentava” un šoferis ar skaļu balsī man Saka, “ vai redzat, ka šis autobuss šajā pieturā nav ierakstīts? ” es mierīgā balsī atbildēju, ka redzu, šoferis Saka, “vajag pacelt roku nevis stāvēt un gaidīt kamēr es apstāšos, varēju par spīti, lai jūs pārmācītu pabraukt garām! ” es paliku šokā, jo iepriekš...

L Laura.20 20.03.2023
Komentāri 1

Norma-A - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien, gribēju braukt ar reisu SIA Norma a reisa Ventspils Rīga 07.02.2023,17: 55, man bija līdz rokas bagāža kurā atbilst lidostas noteikumiem rokas bagāža 55*40*23, bet šoferis lika man samaksāt par bagāžu. Tad sanāk kad iekapt autobusa var ar tukšām rokām? Agrāk kad būs Ventspils reiss firmā, nekādus problēmus nebija! Es uzskatu ka vajag maksāt tikai par lielu bagāžu!

Ecolines - Lielākā daļa šoferu mutiski uzbrūk pasažieriem

Lielākā daļa šoferu mutiski uzbrūk pasažieriem Katru rītu un vakaru braucu ar ecoline autobusu maršrutā Rīga - Ezere. Lielākā daļa šoferi ir neapmierināti. Kašķīgi. Pazemo pasažierus un uzbrūk viņiem mutiski. Par to. Ka pasažieris vainīgs. Ka nedeva precīzu naudu. Bet 5€ un tagad viņa dēļ šoferim jākavē.. Par to ka par vēlu pasažieris pateica... Šoferīt pieturā lūdzu.. Stāvot jau pie durvīm.. Kaut gan līdz pieturai vēl bija apmēram 500 m.. Ar nepatīkamiem vārdiem uzrūcot.. Cits šoferis ar visiem runā tikai krieviski.. Cits neļauj stāvēt...

Ecolines - Потеря багажа

Потеря багажа 16.09.2022 года. Я ехала из Гамбурга до Белостока. Реис 8485. Была одна остановка в варшаве в 6:00. По прибытию в белосток чемодан мне не вернули, водители сказали, что они наверное оставили мой чемодан в варшаве. Водители при выдаче багажа не смот рят на номер на багажа. Пассажир говорит: "вот тот синенький мой" там были мои документы (розмысл Елена Чеславовна 4.12.1982г. Р.)

Ecolines - Slikts serviss/krāpšana

Slikts serviss/krāpšana Labdien! Ecolines pārstāvji darbojas neprofesionāli. 25.08.22 17: 00 reisā uz Sankt Pēterburgu notika negadījums. Pēc iekāpšanas un neilgā ceļ, uz robežas Igaunija-Krievija, pasažieri izsēdināja no autobusa (nebija pcr testa) , pēc kā pasažieris bija atstāts uz sevis un autobuss aizbrauca. Ecolines pārstāvji vai tas ir nopietni? Jūs tiešām uzskatāt ka tas ir normāls serviss? Kad cilvēku vienos naktī atstāj uz robežas. Pārdodot biļeti ar iekāpšanās brīdi jūs esat atbildīgi par šo cilvēku. Jū...

Ecolines - Сервис

Сервис Периодически пользуюсь автобусами данной фирмы, в общем все хорошо, но есть замечания. 1. Вайфай работает плохо, то есть то нет. 2. Проблемы с рассадкой, выбирая места за кофейником (по схеме на сайте) часто приходится пересаживаться т. К. Это места бортпроводника (почему нельзя это указать на схеме?) 3. Бортпроводник то есть то нет, функция её не совсем понятна. Проверяет документы, читает информацию в микрофон и просто присутствует. Вроде она должна предлагать еду и напитки, но напитки я...

Ecolines - Šofera rīcība.

Šofera rīcība. 26.07.2022 (vakar) gaidīju (Spāre) pieturā autobusu, lai tiktu uz mājām. (Talsiem) ar mazu nokavēšanos, autobuss parādās, bet ne gluži lai apstātos un savāktu mani. Šoferītis tieši spiež pedāli grīdā, un lepni pabrauca man garām. Skatīdamies vel sejā. Cik forši, vēlā vakara stundā. Dabūju zvanīt pazīstamam cilvēkam, lai aizved mani līdz Talsiem, jo mājās taču ir jātiek. Bezjēdzīgi, tika iztērēta naudiņa, savs un citu cilvēka laiks. Teikšu atklāti, nav pirmā reize. Pirmā reizē pat nebiju...

Ecolines - Slikts serviss

Slikts serviss Ecoline autobuss regulāri kavē. Manuprāt, cilvēki vienmēr grib nokļūt laikus galapunktā un tomēr rēķinās ar + / - 10 min kavēšanos, bet nu jau regulāri reiss kavējas un ne par 10 min, bet gan 30 min un tas man vairs nav pieņemami. Respektīvi, man pēc 20 min būtu jāiebrauc Gulbenes ao, bet priekšā ceļa ilgums vēl ir 45 min. Un tas tiešām notiek regulāri, arī Rīgā iebrauc ar kavēšanos un autobuss ir iekavējis jau tik daudz, bet remontu posms vēl pat nav sācies. Kā arī apstāšanās bērzkrogā. Vai tiešām nevar nestāties uz tām 10 min, ja ir jau tik daudz iekavēts?

Ecolines - neatgriež autobusā atstātas mantas

neatgriež autobusā atstātas mantas Aizmirsu autobusā Maskava-Rīga maisiņu ar zālēm un augļiem. Kaut šo faktu konstatēju ātri, neviens nebija ieinteresēts man šīs mantas atgriezt vai iedot šofera numuru - tiekot izmests atstātais. Kā tad! Nekādas ieinteresētības un cilvēcības no personāla puses. Droši vien patur sev paši. Kretīnu bars.

Ecolines - Slikts serviss

Slikts serviss 15. Maijā man bija jāizbrauc no Jēkabpils uz Maskavu 21.20. Ap 21.00 pa sms pienāca ziņa, ka autobuss kavējas un Jēkabpilī būs 22: 50. Pieturā biju 22: 40, bet autobuss nepienāca, jo kā man paskaidroja pa telefonu persona, kas šo sms man nosūtīja, ka autobus jau ir aizgājis un var piedāvāt tikai uz nākošo dienu biļeti apmainīt. Acīmredzot šoferis necentās sagaidīt 22: 50 un nolēma turpināt ceļu bez manis vai arī operators man nosūtīja nepareizu laiku. Tā ir nolaidība un bezatbildīga rīcība...

K Kaspars1974 15.05.2022
Komentāri 0

Ecolines - Slikts serviss

Slikts serviss Šodien autobuss Rīga - Ventspils no Rīgas sao 8: 40 kas iziet kavējas 25 minūtes kas nekam neder, ok varbūt korķi, bet tad nevajag stāvēt pūrē Virši a benzīntankā un protams ievērojot ceļu satiksmes noteikumus, bet braukt ātri kur tas atļuts un iedzīt nokavēto, jo tad kam domāts autobusu saraksts, ja to nevar ievērot, ok 5 min nokavēt vēl pieņemami, bet 25 min tas nav pieļaujams, tāpēc ka cilvēki plāno laiku tālāk un ja noteiktā vietā un laikā cilvēks nevar tikt, tas izjauc gan cilvēka grafiku...

NORMA-A, Ecolines - Ņirgāšanās

Ņirgāšanās Ecolines, jeb norma-a šodien maršrutā Rīga - Ventspils no Rīgas Sao Ņirgājājās par latviešu valodu, itkā domāts labi rāda pieturas augšā, bet tajā pašā laikā pretīgi izskatās ka nerāda ar garumzīmēm un vispār arī tiem kuriem displejs krēslā arī tāpat, tāpēc ja nevar parādīt pieturu ar garumzīmēm un mīkstinājuma zīmēm, tad nevajag vispār rādīt un ņirgāties par latviešu vadu un aizvainot latviešus! 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡...

Ecolines - Slikts serviss

Slikts serviss Autobusa šoferis kurš brauc 13.09.2021 autobuss Daugavpils-Rīga (ceļa posmā Jēkabpils-Pļaviņas. Plkst 14: 10 bija šajā ceļā posmā) apdraud citu drošību. Apdzen mašīnu (smago) , kanpi paspējam malā nobraukt. Nejau šoferis cietis ar savu lielo autobusu, bet tiktu nonesta mūsu mazā mašīna no ceļa. Tas tākā ir normāli? Šādus šoferus uz ceļa labāk nelaist. Pie tam ārā līst lietus un ceļš ir slidens.

Ecolines - Хамство

Хамство Ехала по маршрутку Польша-Латвия (Рига) .06.09.21-07.09.21 конкретная жалоба на грузчика, ужасно не воспитанный мужчина, не умеет общаться с людьми. Все началось с того, что был перевес сумки, он не начал нормально реагировать, а испытывал агрессию ко мне. Притензии к другому персоналу нет, обслуживание на высшем уровне, приятные и вежливые люди.

Ecolines - Stājas (nestājas) kur un kad grib.

Stājas (nestājas) kur un kad grib. Kopš 1.01.2021. Gulbenes novadā (un ne tikai) ar šīs firmas pārvadājumiem iet traki. Neavarēšu precīzi nosaukt visus datumus un laikus, jo tas atkārtojas ik pa laikam, bet īsumā tā - autobuss Balvi - Rīga (Gulbene atiešanas laiks 9: 40) no pilsētas izbrauc kur nu kurām šoferim ienāk prātā. Tie, kas gaida pieturā "Santa", paliek neuzņemti, ar Nordeku šādu starpgadījumu nebija. Gulbenē - bļaušana ielā pie veikala rimi virzienā uz Rīgu aizbrauc garām pieturai neapstājoties. Rīgā "teikā" nestāja...

Ecolines - Slikti informēti šoferi un līdz ar to slikts serviss

Slikti informēti šoferi un līdz ar to slikts serviss NORMA-A (Ecolines) maršrutā Rīga-Ventspils ir slikti informēti, jo Ventspilī pāri Ventai bija pacelts tilts, autobuss stāvēja un gaidīja kamēr tiltu nolaidīs, tajā vietā lai brauktu pa otru tiltu kā darītu Ventspils reiss, vai Nordeka, līd. z ar ko autobuss ienāca 7 minūtes vēlāk, kas nav pieļaujams, vajag šoferiem izskaidrot un parādīt kā var pa otru tiltu tikt ja gadās šāda situācija, jo tas būs ātrāk nekā gaidīt kad tilts nolaižas. Norma-A

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes