Cenuklubs

cenuklubs.lv SIA
Adrese: Rēzeknes iela 3
Rīga
Latvia - LV-1073
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 67021201
Fakss: +371 67021200
Informācija: Cenuklubs adrese:

Lielirbes iela 29, Rīga, LV-1046
Darbd. 10:00 - 21:00 Tālrunis: 67 021 022
Sestd. 10:00 - 21:00 Fakss: 67 021 023
Svētd. 10:00 - 20:00 E-pasts: [email protected]

Brīvības gatve 372, Rīga, LV-1006
Darbd. 10:00 - 22:00 Tālrunis: 67 076 582
Sestd. 10:00 - 22:00 Tālrunis: 67 076 484
Svētd. 10:00 - 22:00 E-pasts: [email protected]

Vienības gatve 113, Rīga, LV-1058
Darbd. 09:00 - 22:00 Tālrunis: 67 021 010
Sestd. 09:00 - 22:00 Fakss: 67 021 009
Svētd. 10:00 - 21:00 E-pasts: [email protected]

Rīgas iela 8, Talsi, LV-3201
Darbd. 09:00 - 22:00 Tālrunis: 67 021 040
Sestd. 09:00 - 22:00 Fakss: 67 021 041
Svētd. 09:00 - 21:00 E-pasts: [email protected]

Brīvības iela 155/3, Rīga, LV-1012
Darbd. 09:00 - 18:00 Tālrunis: 67 364 099
Sestd. nestrādā Fakss: 67 364 009
Svētd. nestrādā
Darba laiks: 9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
slēgts
slēgts
Kategorija: Tirdzniecība  •  Tirdzniecības centri
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

0%
Sūdzības
57
Atrisinātas
0
Ar atbildēm
0
Apskatīt statistiku

Cenuklubs - Sūdzības un atsauksmes

Cenuklubs - Krāpšana

Krāpšana Krāpšana gaišā dienas laikā! Biju nopircis telti kira 3 (high peak) , kurai tagad ir super atlaide no 169 eur uz tikai 99 eur. Izklausās jau skaisti, bet tad ieeju salīdzini.lv un tur redzu ka šo pašu telti visi pārdod zem 90 eur! Kā tā? Pluss vienīgi tāds, ka aizgāju un atgriezu telti bez nekādām problēmām. Bet nu kas tā par maldināšanu?

Krāpnieki Cenuklubs Rēzeknes ielā - Nemaina brāķētu preci

Nemaina brāķētu preci Ļoti nepatīkama personāla attieksme pret klientiem. Šodien aiznesām brāķētu preci (austiņas) uz veikalu Rēzeknes ielā 3, ar domu, ka būs atsaucīgs personāls un palīdzēs mums atrisināt šo nepatīkamo atgadījumu. Izrādījās, ka par bojāto preci naudu atpakaļ neatdod, kā arī iegādāties dārgāku preci ar piemaksu uzreiz viņi neatļāva. Vienmēr visos veikalos par brāķētu preci man nauda tika atgriesta vai arī mainīta prece uz citu. Ļoti žēl, ka Cenukluba darbinieki ir neatsaucīgi, diemžēl nāksies vērsties pie PTAC.

Cenuklubs - Slikts serviss

Slikts serviss “Cenu kluba” pārdevēja Viktorija Kupča. Cenu kluba adrese ir Vienības gatves “Maxima” veikala telpās. Pārdevēja ļoti nelaipna, neizsniedza čeku, kaut gan strīdējās, ka esot iedevusi. Čeks šajā gadījumā vajadzīgs garantijas dēļ. Pēc mana-pircēja atkārtota lūguma iedot čeku, pārdevēja teica, ka esot to iedevusi. Lūdzu aplūkot miskastes saturu, pārdevēja pilno miskasti iegrūda manās rokās un teica, lai meklēju. Protams, atradu čeku, kas netika iepriekš man iedots. Ļoti nelaipna attieksme pret “Cenu kluba” klientiem no šīs pārdevējas.

Cenu Klubs - Pārdevēji

Pārdevēji Jau 20. Gadus iepērkos cenu klubs internetveikalā ar preču saņemšanu veikalā vienības gatvē 113. Pretenziju praktiski nebija. Pēdējo pirkumu mēģināju veikt 15.06.2018. Pēc 3. Dienu gaidīšanas uzrakstīju, kas ir ar manu pasūtījumu. Atsaucās mazumtirdzniecības aģents aleksandrs balašovs, kurš ziņoja, ka pasūtījumu nosūtīs uz veikalu vienības gatvē 113. Nesagaidījis informāciju vēlreiz pajautāju, kas ir ar manu pasūtījumu. Atkal atsaucās minētais aģents un nozīņoja, ka pasūtījums nogādāts minētajā...

Cenuklubs - Nelaipna apkalpošana

Nelaipna apkalpošana Bijām ar visu ģimeni iepirkties un jauki pavadījām laiku veikalā Venuklubs Spicē... Līdz tikām līdz kasēm. Uz kases pavadījām tikai dažas minūtes, kamēr norēķinājāmies. Pēc tādas apkalpošanas viss garastāvoklis sabojāts. Klients nāk, maksā naudu un vēl jūtas vainīgs pēc tam. No kasieres ne viena smaida, pat lūpas kaktiņš nepacēlās. Man vienmēr stresiņš pie kases neliels, un vēl divi bērni līdz. Un vēl jājūtas vainīgai, ka lieku viņai strādāt un nedod dievs vēl jāuzsmaida! Ja nepatīk tur strādāt, tad nestrādā!

Cenuklubs un Cerber apsardze - Nekompetenti cilvēki

Nekompetenti cilvēki Cenukluba veikalos, strādā apsargi, kuri ir agrāk sodīti par cilvēka kropllossanu un sēdējussi cietumā, vai tas ir normāli.? Kur skatās vadība gan apsardzes firmas, gan arī cenukluba? Ssie apsargi arī izkropļo cilvēkus turpat pie veikala vai pat veikala, telpās, kas manuprāt nav prāta darbs. Vajag risināt ar policijas palīdzību, nevis kādu piekaujot, ka pat piecelties cilveks vairak nevar...

Cenuklubs - Darbinieku nekompetence

Darbinieku nekompetence 06.01 Cenuklubs.lv Rēzeknes ielā 3, iegādājāmies drēbju pakaramo. Palūdzām nodaļas pārdevējai Jekaterinai Borisovai atvērt iepakojumu un pārbaudīt vai tajā netrūkst detaļu. Pirms pāris mēnešiem iegādājoties preci bija gadījums, ka trūka detaļa, tāpēc arī lūdzām pārliecināties, vai nekas netrūkst, lai atkal nesanāktu nepatīkama situācija. Nodaļas pārdevēja atvēra un pārbaudīja iepakojuma saturu, tomēr atbraucot mājās un mēģinot salikt pakaramo konstatējām, ka viena detaļa tomēr trūkst...

Cenuklubs - Personāla nodaļa

Personāla nodaļa Отдел кадров работает отвратительно! Девушка не фиксирует информацию вообще , как при разговоре по телефону, так и при личной встрече. Создается впечатление, что резюме она видит тоже впервые. 4 раза задавать один и тот же вопрос и 4 раза записывать ответ. Нет слов! Зря потраченное время и деньги.

Cenuklubs - Krāpšana

Krāpšana Iegādājos itkā "jaunu" ūdens apgādes sūkni. Aizvedot mājās izpakojot secināju ka esmu iegādājies lietot, aprūsējušu sūkni. Veikalā jautāju lai atver iepakojuma kasti, lai pārliecinātos par komplektāciju. Pārdevējs paskaidroja ka nav pieņemts atvert iepakojumu. Aizvedu atpakaļ kur informācijā meitene ieteica , lai paņemu preci un uzmeklēju pārdēvēju. Pēc balss toņa paukstināšanas tomēr tika izsaukts darbinieks, kas apskatīja sūkni un secināja man ir taisnība. Prece tika samainīta. Tapēc pieprasiet lai tiktu atverts iepakojums pirms pērkat kautko.

Cenuklubs - Slikts serviss, bojājums

Slikts serviss, bojājums Iegādājos preci, jau otrajā dienā salūza, apskatījos internetā Amazon atsauksmes lielākā daļa produktam bija pozitīvas, bet bija arī samerā daudz 1* atsauksmes kurās vairākiem bija mats matā mana problēma uz, ko tur arī produkta ražotājs bija uzrakstījis, ka tas ir defekts. Uzrakstīju detalizētu problēmas aprakstu un iesniegumu, lai apmaina preci. Aiznesu iesniegumu uz cenukluba informācijas daļu. Tur man teica, ka 10 dienu laika sakontaktētsies ar mani. Pēc 12 dienām joprojām nebija nekādu...

Cenuklubs - Slikts serviss

Slikts serviss Lūdzu izmaksājiet prēmiju vai vismaz uzslavējiet Vienības gatves pārdevēju kasē, kā sauc nezinu, bet tāda viegli apaļīga ar brillītēm! Pamatojums: Vakar pavēlu, tā ap pusdeviņiem, biju ieskrējis nopirkt paciņu briketes siltākam vakaram. Pie ieejas jau nopriecājos - būs ātri, visās kasēs pa pārdevējai (Rimi, Maxima - ņemiet piemēru), vēl info dāma, ar kuru viegli flirtē apsargs. Paķeru paku, klāt pie tuvākās kases: "eiro, astoņdesmit četri!" Es saku - "pa, pa.. cena ir, 1,24, tā jums tur stāv...

Cenuklubs/ Vienibas gtv. - Отвратительный сервис

Отвратительный сервис Пришел вечером 07.02.17 искал сироп для коктейля, попросил якобы сотрудника помочь с этим вопросом. Как оказалось сотрудник не понимает (я бы понял по русски) но и государственном просьбы начал объяснять медленно, сироп, коктейли, и в том же ключе, вообщем ладно думаю найду более компетентного сотрудника. Нашел, обратился. Говорю добрый вечер не могли бы вы помочь? (обернулась и осуждающим взглядом) ни здрасьте ни одной фразы приветствия (с;4а) отвечает сухо, лаконично: нету! Даже секунды не...

Cenuklubs - Bojājums

Bojājums Nopirku termosu, bet pēc 1 gada netur siltumu. Aizgāju ar čeku un termosu, bet atbildēja ka preci nemainot un naudu neatgriežot, varot aizsūtīt uz rūpnīcu ekspertīzei. Lai saņemtu (ja saņemtu) jaunu, vai atteikumu izdevīgāk nopirkt citu. Nepērciet preces cenuklubā ilgākai lietošanai.

Cenuklubs - Slikts serviss

Slikts serviss Vajadzēja vienkārši krampīti siltumnīcas durvīm. Novazājos 12h, satiku 4 darbiniekus, kas neko nezin. Tik vienkāršu lietu ta ari neatradu. Slēdzenes un atslēgas izkaisītas pa 3 atsevišķām nodaļām. Slikts veikals, nelietderīgi iztērēts laiks.

Cenuklubs - Cenuklubs.lv mājaslapa [meklešana nestrādā]

Cenuklubs.lv mājaslapa [meklešana nestrādā] Tiešam tik liels bizness kā CENUKLUBS nevar noriet cilvēku kas uztaisīs jaunu mājaslapu, kura nav mainījusies kopš 2009 gada un ir galīgs mesls ? Es meklēju "LED 15 W" un "LED 15W" man parada rezultātus - čup -a čup un paliktnis puķu podam. WTF ?

Cenuklubs - Плохой сервис

Плохой сервис Придя в магазин, с целю поменять LED лампу по гарантии (гарантия была, всё с ней хорошо). Работники ответили, что у МЕНЯ сбой с электричеством и лампу мне не поменяли! Что за отношение к клиенту? Если есть гарантия, меняйте, а то оказывается клиент виноват. Так продают не качественные лампочки и включают дураков. В следующий раз смело пойду со скандалом.

Cenu Klubs - Apsardze

Apsardze Vakar biju sajūsmā par veikala apsardzi.Divas stundas biju veltījis dāvanu meklēšanai,nebija viegli piemeklēt atbilstošas.Piemeklējot kārtējo pirkumu un atgriežoties pie saviem ratiņiem biju izbrīnīts,ka to vairs nav! Izrādās,ka modrā apsardze jau paspējusi viņus izķidāt,jo pēc viņu domām ratiņi pa ilgu esot stāvējuši pamesti(info no pārdevēja).Pie kā griezties,dotajā jautājumā,neviens nezināja ko teikt.Tā,kā esiet uzmanīgi šajās pirmsvētku dienās un nelaidiet savus pirkumus no rokām,lai nav jāveic iepirkšanās par jaunu.

Cenu Klubs - Apsargu rosība

Apsargu rosība Vakar biju sajūsmā par veikala apsardzi.Divas stundas biju veltījis dāvanu meklēšanai,nebija viegli piemeklēt atbilstošas.Piemeklējot kārtējo pirkumu un atgriežoties pie saviem ratiņiem biju izbrīnīts,ka to vairs nav! Izrādās,ka modrā apsardze jau paspējusi viņus izķidāt,jo pēc viņu domām ratiņi pa ilgu esot stāvējuši pamesti(info no pārdevēja).Pie kā griezties,dotajā jautājumā,neviens nezināja ko teikt.Tā,kā esiet uzmanīgi šajās pirmssvētku dienās un nelaidiet savus pirkumus no rokām,lai nav jāveic iepirkšanās par jaunu.

Cenuklubs - Attieksme pret darbiniekiem

Attieksme pret darbiniekiem Labdien vēlos brīdināt topošos veikala darbiniekus par attieksmi un maldināšanu no vadības puses. Stājoties darba attiecībās darbiniekiem tiek solītas izaugsmes iespējas kuras nav un nebūs. Jautājot veikala vadītājam Artūram Malafajam par algas pielikumu atbilde vienmēr ir pajautāšu Mārtiņam-valdes loceklis,šo jautājumu par algām mēģinām atrisināt jau gandrīz pusgadu,bet kad Mārtiņš ierodas pie mums Talsos Artūrs neļauj jautāt neko par algām. Domāju negodīgi pret Talsu cenukluba darbiniekiem...

Cenuklubs - Attieksme

Attieksme Labdien vēlos visus brīdināt par cenukluba pārdošanas vadītāju pārtikas nodala,pārtikas nodalās vadītāja Gunita Ramona,ir cilvēks ar putniem galva,vienu dienu ar meitiņu iegājām viņa lamāja savus padotos ka nestrādā,vienmēr no sevim ko tēlo saprotu ka cilvēks simpātisks bet biški vajag piebremzēt ar krusu atkailināšanu darba vieta un klientiem godīgi paskaidrot kas un ko!privāto dzīvi vajadzētu kārtot ārpus darba laika.cik palasot sūdzības par šo cenuklubu šeit tikai atlaiž darbiniekus sautīgu iemeslu pec.!un par šo vadītāju atsauksmes nav no tam labākajam.

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes