Cenuklubs - Slikts serviss, bojājums
Iegādājos preci, jau otrajā dienā salūza, apskatījos internetā Amazon atsauksmes lielākā daļa produktam bija pozitīvas, bet bija arī samerā daudz 1* atsauksmes kurās vairākiem bija mats matā mana problēma uz, ko tur arī produkta ražotājs bija uzrakstījis, ka tas ir defekts.
Uzrakstīju detalizētu problēmas aprakstu un iesniegumu, lai apmaina preci. Aiznesu iesniegumu uz cenukluba informācijas daļu. Tur man teica, ka 10 dienu laika sakontaktētsies ar mani. Pēc 12 dienām joprojām nebija nekādu ziņu, pazvanīju pats, teica sazināsies ar mani, protams, ka nesazinājās un tādā pašā garā kādas 4-5 reizes zvanīju mēnešu laikā un rīcība no viņiem visu laiku šādu, saka, ka uzzinās kaut ko, pateiks man, bet nekā, vismaz būtu pazvanījuši man un pateikuši, ka neko nav noskaidrojuši. Nu jau ir pagājis gandrīz mēnesis un man joprojām neko nevar atbildēt. Labi 30 eiro sīkums, jo te runa ir par attieksmi pret klientu ! Cik saprotu, tad , ja paiet mēnesis es varu pieprasīt atmaksāt naudu !?
Pievienot komentāru