Bonprix - Slikts serviss
Bonprix klientu serviss ir ārpus katras kritikas. 08.2018 pasūtīju 4 preces ( dažādus apģērbus). Pēc mēneša, 09.2018 zvanīju un jautāju kad varētu saņemt preci. Operatore monotonā balsī paziņoja, ka nezin- prece neesot saņemta no Vācijas. Pēc sarunas saņēmu e-pastā informāciju, ka visām 4 pasūtītajām precēm būs ilgāks piegādes laiks. Nolēmu apbruņoties ar pacietību un gaidīt. 10.2018 beigās tomēr zvanīju atkārtoti, cerot, ka šoreiz operators varēs sniegt atbildi uz manu jautājumu, bet atkal saņēmu tikpat vienaldzīgu atbildi – jāgaida. Uz jautājumu, kā tas iespējams, ka neviena no pasūtītajām precēm nav saņemta, atbildi nesaņēmu. Izteicu savu neapmierinātību ar šī uzņēmuma darba organizēšanu, attieksmi un jau nākošā dienā saņēmu informāciju, ka preces nesaņemšu, jo tās visas ir izpārdotas!
Gadījumā, ja ir vēlme tomēr kaut ko pasūtīt no šī uzņēma, aicinu apbruņoties ar milzīgu pacietību, saglabāt visus dokumentus par preču saņemšanu, atpakaļ sūtīšanu un veiktajiem maksājumiem, jo sūtījumi var tikt komplektēti no dažādiem pasūtījumiem, tāpēc nezināsiet kas ir konkrētajā sūtījumā.
Komentāri (1)
Kur jūs tādus kaktu kantorus "izrokiet"? Kāds iemesls tur kaut ko pirkt? Vai ieekonomēt pāris eiro? Pat šajā portālā ir 20. sūdzības par šo mazo kantori, kuram sava reputācija pie vienas vietas. Skaidrs, ka Bonprix" ir izteikti krāpniecisks portāls, kuri pārsvarā nekādas preces nepārdod. Nav ne preču, ne noliktavu. Ja kko simboliski arī pārdod, tad tas notiek tā: pasūta caur internetu un pārsūta savam klientam, paturot starpību. Viss. Pārskaitīsi uz tā kantora kontu naudu, varēsi gadu gaidīt preci, pēc tam gadu gaidīt atpakaļ naudu. Firma bankrotēs, neko nesagaidīsi... Izplatīta, populāra shēma.