Bonprix - Neatgriež naudu laikā
Uzdrīkstējos pasūtīt caur katalogu BonPrix preci un jāsaka, ka pēdējo reizi!!!! Preci aizsūtīju atpakaļ, jo nederēja. Bet stāsts par to, ka šis kantoris sola atgriezt naudu apmēram mēneša laikā un tas ir rakstīts viņu pašu i-veikala noteikumos. Ir pagājis mēnesis, bet naudas nav. Zvanīju, prasīju..... kundzīte telefona otrā galā ļoti bravūrīga, klientu uzrunā vārdā kā senu draudzeni, un piekodina, ka naudu nesaņemšu vēl ātrāk par 2 nedēļām!!! Jo redziet tāds viņiem darba stils, atgrieztā prece krājoties noliktavā veselu mēnesi, tad tiek pārskatīta utt. Kad prasu vadības tālruņa numuru mani izglīto, ka vadība nerunājot ne latviski ne krieviski bet angliski. Bet es taču ar mieru runāt angliski!!!! Arī šāda replika kundzītei nav pa prātam un viņa vienkārši "nomet" klausuli. Zvanu otrreiz un prasu kā šo jauko kundzi sauc, lai zinu uz ko atsaukties sūdzību vēstulē ko sūtīšu, viņa atkal "nomet" klausuli. Es laikam kaut ko nesaprotu?!?!?!!? No parastas pilsones esmu pārvērtusies par naudas aizdevēju BonPrix kantorim? Nu un kur tad mani procenti lūdzu? Pie tam vēl šī jaukā telefonu saruna kura mani tiešām izbrīnīja. Kur tik "jaukus" operatorus var atrast?
Tā, ka pabrīdinu. Pirms sūtiet preces ziniet, ka naudu saņemsiet nevis apmēram mēneša laikā (kā paši norāda) bet gan nepilnu 2 mēnešu laikā :( Un vispār, kādēļ preces sūtīt caur katalogu ja var aiziet uz veikalu un visu dabūt uzreiz. Mūžu dzīvo mūžu mācies! Nekad vairs.....
Jums kundzīt - novēlu daudz "jauku" telefonsarunu!
Komentāri (9)
Tām operatorēm droši vien jau apnikuši daudzie neapmierinātie klienti, jo 2012.g.decembrī viņas ar mani tieši šajā sakarā runāja vēl daudz maz normāli, jo jutās vainīgas. Redzu, ka darba stils viņiem nav mainījies.
Novēlu jums izturību, gaidot savu naudu (pārskaitīs, kur liksies), un turpmāk nervus nebojāsim, pasūtot no viņiem preces!
Šim katalogam ir ļoti kvalitatīvas preces. Naudu atsūta mēneša laikā. Vajag izlasīt uzmanīgi, uzmanīgi līgumu un noteikumus! Turos pa gabalu no Halens un Cellbes, jo tur preces ir ražotas Ķīnā utt. Ļoti nekvalitatīva apģērbu apstrāde un mazgājot plūk.
Jums ir paveicies, ka saņēmāt savu naudu atpakaļ pēc mēneša (kā tas tik tiešām) ir ierakstīts līgumā. Kā redzat, mums te ir cita, negatīva, pieredze naudas saņemšanā par atpakaļ nosūtītām precēm. Par preču kvalitāti nevaru neko vēl pateikt, jo pasūtīju vasaras apģērbu, tāpēc par šo jautājumu ar Jums nestrīdos, taču paskatījos, kur mani pasūtījumi ražoti: made in Bangladesh, made in India, made in China. Ja jau Halens un Cellbes plūk, kā Jūs sakāt, tad jau ar manām Bangladešā, Indijā, Ķīnā ražotajām un BonPrix izplatītajām precēm būs tas pats. Neredzu vajadzību pasūtīt no kataloga, kura darbinieki čakarē pasūtītājus.
Es savu naudu no šī kataloga esmu regulāri dabūjusi atpakaļ. Šogad divas reizes sūtīju preces atpakaļ. Pirmajā reizē naudu ieskaitīja atpakaļ konta mazliet vēlāk kā pēc mēneša, bet otrajā reizē apmēram 1, 5 mēn. laikā un pēc e-pasta vēstules.
Visas preces ir ražotas Ķīnā, Indijā, Indonēzijā... Aizmirstiet atsaukties uz to! Jautājums drīzāk ir kādas garantijas dod ražotājs, jo arī Ķīnā ražo drausmīgi lētas un nekvalitatīvas preces gan turpat blakus rūpnīcā visaugstākās kvalitātes preces. Kvalitāte atspoguļojas tikai un vienīgi cenā. Tā kā rēķinieties ar to, ka lētai prece būs mazāk kvalitatīva, dārgā kvalitatīvāka. Un ir vienalga kur ražots
Arī dargajām precēm tā kvalitāte ir tāda - nu it nekāda... Bija tāds katalogs Quelle. Pasūtīju dārgu kostīmu sarkanā krāsā Ls 96. Bija karsts laiks, novilku žaketi. Kā Jūs domājat - kādā krāsā bija mana baltā blūze? - sarkana! Piekrītu, ka tagad pat firmas preces ar dizainera vārdu ražo Ķīnā utt., bet par Bonprix tik tiešām neko sliktu nevaru teikt. Jā, katram jau sava pieredze... Varbūt tik tiešām viss atkarīgs no operatora, kas pieņem pasūtīju, kas sniedz konsultācijas utt.
Man arī gadījās, vīram pasūtīju jaku, bet atnāca kaut kāds parašuts...Aizsūtījām atpakaļ. Pagāja divas nedēļas, zvanīju, lai painteresētos, vai prece ir atnākusi. Izrādās - pat nav izsūtīta no pasta! Jo reizi mēnesī viņiem braucot liela mašīna, kas paņem preces, lai lasot noteikumus un pieliekot vēl (!) mēnesi. Arī kvalitāte mantām ir kritusies. Kādreiz bija normāla firma.
Ja, un šodien zvanīju - atbilde bija līdzīga kā tēmas autorei - jāgaida vēl 2 - 3 nedēļas, grāmatvede runā angliski. Uz pretenzijām, ka firma apkalpo latviešus un man savā zemē nav jārunā angliski, atbildēja, ka atrodoties Igaunijā un tikai viņa var runāt latviski. Norādīju uz līguma noteikumiem - arī aizbildinājās, ka mēnesis esot tikai aptuvenais laiks. Jopcik, tad tā arī norādiet līgumā!! Teicu - tad zvanīšos katru dienu, viņa: zvaniet, ja naudas nav žēl! Nu ko - vēl vienu klientu viņi ir zaudējuši.
Prasts kantoris. Nekas nav mainījies ar gadiem,kā redzu. Mēnesi atpakaļ prece tika nodota Omnivā un tā tur stāv terminālā,jo Bonprix nesteidzās izņemt preci un atgriezt naudu. Prece arī drausmīgas kvalitātes,ko uzreiz arī nosūtīju atpakaļ. Bet cena neadekvāti augsta par džinsām,pie kurām bija zīmīte ka var stipri krāsot. Pie preces katalogā par to nebrīdina. Nevienai neiesaku.