Bonprix - Brīdinājums
Gribēju brīdināt citus par pasūtīšanu no kataloga BonPrix. Ar pašu pasūtījumu problēmu nebija. Taču ne visas pasūtītās preces gribēju paturēt, dažas no tām aizsūtīju atpakaļ. Naudu par šīm atpakaļ nosūtītajām precēm pircējam jāsaņem mēneša laikā no preču izsūtīšanas, es saņēmu 1,5 mēnesi vēlāk un arī tikai pēc maniem daudzkārtējiem zvaniem BonPrix. Vārdu sakot, gribēju citus potenciālos pasūtītājus brīdināt, ka varat nerēķināties laikus saņemt savu naudiņu, ja kādu no BonPrixa pasūtītajām precēm nolemsiet sūtīt viņiem atpakaļ, un vēl pabendēsiet nervus, vai vispār saņemsiet savu naudu, jo viņi man meloja (vairākas reizes), ka nauda jau ir izsūtīta... ka man ir jāpārbauda konts, ka visdrīzāk vaina ir tajā... bet paši neko nebija pārskaitījuši.
Komentāri (3)
ja pārdevējs nepilda savas saistības, tad rakstiet uz PTAC. Pārdevējam 30 dienu laikā pēc likumdošanas ir jāatgriež tev naudiņa.
Es jau zvanīju PTACam un interesējos, kā man rīkoties, PTAC pateica, ka sākotnēji jāraksta BonPrix vēstule ar pieprasījumu NEKAVĒJOTIES pārskaitīt naudu manā kontā, un tad tikai jāsniedz iesniegums viņiem. Es iesniegumu Bonprix jau biju uzrakstījusi un taisījos nest uz pastu, jo jāsūta ierakstītā vēstulē, bet tad manā kontā ieripoja sen gaidītā naudiņa, tāpēc iztiku bet liekas ķēpas ar iesniegumiem un vēl papildus savas naudas tērēšanas par ierakstītas vēstules sūtīšanu.
Ak... esmu patreiz jūsu situācijā! Būtu zinājusi nekad nesasietos ar BonPrix. Jau ierakstīju arī savu sūdzību! Cerams savu naudu atgūšu!!!