Bonaselect.lv - Diezgan slikta komunikācija
Nu jau esmu otrā pasūtījuma realizēšanas gaidās un varu teikt, ka šī uzņēmuma lielākais klupšanas akmenis ir komunikācija, vai precīzāk sakot, tās iztrūkums, ar klientu.
Uz komunikāciju telefoniski atsaucas tikai ja tu pats zvani, jo uzņēmums klientam pats nekad nezvanīs, lai precizētu vai skaidrotu situāciju, viss būs tikai elektroniski (t. I. Tikai atbildes uz taviem jautājumiem) .
Ja ir kāda aizķeršanās no Bonaselecta puses, viņi tevi par to neinformēs (kavējas piegāde, pie jums atbrauks meistars, utt) , to visu jūs uzzināsiet tikai kad pats rakstīsiet un jautāsiet.
Pēdējā situācija, kad kavējas piegāde pēc max piegādes laika, rakstu un jautāju, kas notiek un kāpēc neesmu informēts, man atbildēja: "kavējās pasaules pandēmijas dēļ. Diemžēl, šajā gadā ir piegādes kavējumi uz ~2 - 3 nedēļām. ", lai gan paši norāda web lapā, ka "bonaselect.lv ir norādījis maksimālos piegādes termiņus. Piegādes termiņā notiek preces ražošana, pasūtījuma komplektācija, preces piegāde Latvijā bonaselect.lv noliktavā. ".
Uz jautājumu, kāpēc mani laicīgi neinformēja par kavēšanos, atbildēja: "diemžēl, fiziski nav iespējams informēt klientus atsevišķi. ", lai gan paši Sola "par preces piegādes termiņa iespējamo nobīdi klientam tiek paziņots caur elektronisko pastu. ".
Skaidrs, ka solīts makā nekrīt.
Jābūt ļoti pacietīgam un pieņemt par normu, ja piegādes procesā būs nobīdes, būs zināmas galvassāpes pašam.
Pievienot komentāru