Bonaselect.lv - Pretīgs serviss
Ar ko lai sāk? Man nav pilnīgi neviena laba vārda par šo kantori. 21. Gada augustā nopirkām matraci, 22. Gada augustā sānu malā parādījās deformējums. Atbild lēni, matraci savākt nevar, jo norādījuši nepareizu manu kontaktinformāciju, tāpēc kurjers atcēla savākšanu (viņi domā, ka es neatdodu kurjeram beigtu matraci 😁, jo piezvanīt Dpd paši nejēdz, lai noskaidrotu) iesaistīju Ptac, taču tiem arī vienalga, jo arī nezvanīs Dpd, man pašai jākārto viss. Epastos komunikācija ir pretīga, atbild lēni, telefona numurs nodaļai nav, tāpēc sazvanīt nevar. Rezumē - nekad neko nepērciet no tā pretīgā kantora.
Jūsu sūdzība ir saņemta. Informējam, ka prece par kuru iet runa ir remontējama prece, kas tika atzīts no ražotaja puses. Pēc Jūsu vārdiem “beigtam matracim” ir vienkārši nobīdīti slāņi (pielikumā foto), slāņu nobīde notiek, ja matrača lietošanas laikā netiek ievērotas instrukcijas, ražotājs bija pieņēmis lēmumu matraci aizvest uz ražotni un slāņus sakārtot. Jums vairākkārt tika sūtīta informācija par kurjera ierašanos, bet matracis tā arī netika izsniegts kurjeram.
Jūs pieminējāt arī PTAC bezdarbību savā sūdzībā, bet PTAC saņēma visu nepieciešamo informāciju no mūsu puses ar pierādījumiem un acīmredzot Jūs saņēmāt skaidrojumu, kurš Jūs neapmierināja.
Šajā sūdzībā arī nav minēts, ka kurjers tika atkārtoti izsaukts 2 dienas atpakaļ (17.05.2023), pēc saskaņota pieprasījuma par izsaukšanu no Jūsu puses un jau ir ceļā. Sūdzība ir uzrakstīta uzreiz pēc mūsu e-pastiem par precīziem datiem, lai varat izsekot kurjera ierašanos DPD sistēmā, līdz ar to secinam, ka sūdzību uzrakstījāt, jo neizdevās panākt mērķi – atgriezt matraci, kuru lietojāt gadu un saņemt naudas atgriešanu.
Informējam, ka nepatiesas informācijas izplatīšana var tikt uzskatīta kā uzņēmuma neslavas celšana.
Es jums vairākkārt epastos teicu, ka kurjers atcēla paņemšanu, ne es, jo jūs norādījāt nepareizu kontaktinformāciju - nebija ne mans vārds (kaut kāds mistisks SIA, starp citu), ne mans tālruņa numurs, loģiski, ka es kurjeram pateicu, ka nav pareiza adrese, ja pieklauvē pie durvīm un saka, ka ieradies pie SIA Stanlex. Nesaprotu, kas tas bija no jūsu puses. tāpēc otro reizi, kad izsaucāt kurjeru, viņi atcēla to, man nepaziņojot, jo nebija mani dati (lai gan es jums tad uzreiz pēc pirmā mēģinājuma palūdzu to izdarīt). Ptac bezdarbība ir tajā, ka viņi atteicās piezvanīt DPD, lai varētu to apstiprināt (DPD nevarēja man kā privātpersonai izsniegt tādu informāciju). jūs tam acīmredzot vēl aizvien neticiet, ja aizvien turpiniet maukt vienu un to pašu informāciju uz riņķi. Es ar jums vēlos panākt vienu lietu - beigt ar jums komunicēt, kad saņemšu atpakaļ matraci. Man ptac paši teica, ka man ir tiesības uz naudas atgriešanu pēc nolietojuma (ko es arī epastā uzrakstīju jums, ptac ieliekot cc), ne es mistiski ko izdomāju. Prasiet no viņiem telefona sarunu, ja ir vēlme, jo es biju skeptiska, kā vispār var saņemt atpakaļ naudu par lietotu matraci. Un ko nozīmē netiek ievērota matrača lietošanas instrukcija? Kā es varu nepareizi lietot matraci, ja nobīdas pati sānu mala, ne vidus deformējas? No manas puses viss tiktu atrisināts jau 8 mēnešus atpakaļ, kad uzsākām komunikāciju, ja vienā nodaļā, kur telefona nunurs ir vajadzīgs, viņš eksistētu. Nu sorry, man šis viss nav pieņemams. Ģimenes draugiem ir tāds pats matracis kā mums, ļoti patika, tāpēc arī ņēmām, bet nu komunikācija ir nekāda.
Pievienot komentāru