Bolt Food - Slikts serviss
Labvakar. Šovakar pasūtīju Hesburger pasūtījumu, ar Bolt Food piegādi. Hesburger visu sagatavoja, un tad pēkšņi atnāca paziņojums, ka atcelts. Sazvanīt nevar nevienu. Aplikācijā rakstīts, ka naudu atgriezīšot 14. Dienu laikā. Visādi var notikt, bet zvanot uz Hesburger Saka ka vispār pat nav ieradies pakaļ. Un jā arī es dabūtu tā kurjera Nr, protams viņš ir cittautietis kurš vispār nezin mūsu valodu. Man pret to nav nekas, bet kā lai es savā valstī, savā valodā kontaktējies ar cilvēku kurš, ja piegādātu ēdienu, nesaprot ne mani ne es viņu. Ļoti apbēdināta jūtos, bērniem bēda. Braucu vēlreiz uz Hesburger un maksāju atkal 36 eiro lai visiem būtu gaidītais ēdiens. Ļoti skumji. Cerams jau ka nauda tiešām tiks atgriezta.
Komentāri (4)
Naudiņa atgriezīsies, man pat ir bijis uzreiz.
Tas labi. 🙂
Cik žēlīgi ir noskatīties uz tādu vecāku bērniem, kas "dažreiz" grib kaut ko citu... un tas dažreiz notiek trīs reizes dienā...
Šādi bērni ir aptaukojušies jau pirms skolas, bet vecāki tik utjina. Kaut kāds ārprāts. Nevajag bērniem šādu ēdienu pat reizi gadā! Domājiet, ko ēdat.
Piedodiet bet Jūs tiešām esat normāla? Keoc gan es nevarētu nopirkt citur un gatavu? Ļoti žēl Jūsu bērnu ka viņi nevar dabūt to ko citi bērni ēd. Neliek jau katru dienu ēst tos ātros ēdienus, kādreiz vēl. Tiešām izsaku līdzjūtību Jūsu bērniem. Žēl.