AtrisinātaBolt Food - Krāpšana, slikts serviss utt.
Ar katru dienu sliktāks un sliktāks serviss! Mums ēdienā bija KAULS - uzreiz ziņoju Bolt food, gaidu jau 2 dienas - nekādas reakcijas, nekādu atvainošanos no "restorāna", kur sūtījām, nekādu risinājumu no Bolt Food. Joprojām Gaidu! Vēl mēnesi iepriekš bija vnk 9 eiro no mums nozagti! Mēs samaksājām 2x pa 9! Un nekādu paskaidrojumu, atvainošanos, tikai "pagaidiet, vēl risinām". Par sestdienas pasūtījumu vienkārši atbild BOTS! Vēl mēnešus 3-5 atpakaļ risināja CILVĒKI un bija daudz ātrāk un arī atgrieza naudu, ja bija slikts ēdiens vai pietrūka sastāvdaļu utt... Briesmīgi.. Bet nav jau variantu, kad gribas tieši to, kas, piem., nav Wolt vai kad Taxy jāsūta... Bet jā.. Serviss briesmīgs.. Paliek arvien trakāk un neko nelabo.. es redzu daudz sliktu komentāru.. kā var tik mierīgi sēdēt un neko nedarīt!? Bez mums, KLIENTIEM, jums jau nemaz nebūs šis bizness! Aizdomājieties par to!
Paldies, šoreiz Bolt Food manu situāciju atrisināja, bet no "restorāna" nesagaidīju atvainošanos un paskaidrojumus.Bolt atrisināja tikai pēc 4 dienām, kad jau vismaz 5x rakstīju. Visu laiku sūtīja auto atbildes.
Komentāri (9)
Braukājot caur Rīgas ielām, redzot, kas ved pasūtījumus, vispār nesaprotu, kapēc jāpasūta.
Pretīgie pusmelnie noziedznieki, bezsmadzeņu mērkaķi. Uzmācās tāds suņa dēls pie Mākslas akadēmijas. Ārā no valsts, lai peldas viņu netīrajās upēs ar miroņiem kopā.
Ir arī mūsu pašu lv, ru piegādātāji, bet pa lielam cilvēki, kas knapi 2 vārdus var salikt EN un neceļ klausules, neprot kodu durvīs ievadīt utt.. Ehh. grūti...
Bolt ielika tev to kaulu ēdienā?
Šeit sūdzība oar konkrēto restorānu jāliek.
Tad sūdzas, ka kurjeri ver vaļā un ēd, tad, ka iekšā ēdienā ir kauls. Ko tad tu gribi, lai kurjeri ver vaļā un apskata ēdienu, apmaisa?
Bet restorāns neko neatbildēja... tādēļ Bolt risināja.. Restorānam vēl uzrakstīšu, lai zina, jo tas nav normāli. Varēja zobu pazaudēt, aizrīties ar vistas kaulu utt.
Šis purns izskatās pēc kaut kāda parazīta #nahaļavupēstgribētāja, kurš meklē visādus iemeslus pasūdzēties, lai naudiņu atgriež!
Bet, Bolt atbalsta dienests ir vienkārši drausmīgi, jā, nevar nepiekrist!
Nop. Es sūtu sūdzību tikai tad, kad tiešām TOO MUCH! Kad viss ir ok - tad ir ok. Es 1x uzrakstīju Bolt sūdzību šeit un google, jo vairs nav iespējams paciest - gan Taxy, gan ēdiena serviss paliek aizvien drausmīgāks. Vnk dažreiz gribas pasūtīt, bet diemžēl, ja kaut kas atgadās, Bolt serviss risina situācijas aizvien lēnāk, nekvalitatīvāk. Man vajadzēja vismaz atvainošanos, normālu paskaidrojumu. Ja es aizrītos ar kaulu vai salauztu zobu, ticiet man, tur būtu tiesa.. Vai jau būtu tajā saulē, ja neizglābtu.. tāpēc labāk, kad viss ir ok un ēdiens ok, nevis pēc tam skraidīt pa klīnikām un tiesām.
Vini manu sūdzību 2 mēneši nevar atrisināt
Krāpnieki
Bolt ir mahinatori
Manu atrisināja, kad 5x uzrakstīju. Mēģiniet vēl. Es vēl uzrakstīšu arī restorānam, lai saprot, cik tas nopietni - kauls ēdienā varēja beigties ar to, ka es te vairs nerakstītu...