AtrisinātaBolt Food - Nav ne pasūtītais ēdiens ne atgriezta nauda.
No Bolt Food pasūtu gandrīz katru nedēłu. Vakar veicu kārtējo pasūtījumu. Parasti sekoju līdzi pasūtījumam. Kad 18.11 redzēju , ka kurjers ir pie mājas. Suni ielikām istabā un gaidijām kurjeru pie durvīm. Vēljoprojām sekojot kurjera darbībām redzu ka itka kurjers ir klāt,bet pie durvīm neviens nav un neviens man nezvana. Pll 18.22 man ir viens neliels signåls no nepazīstama nummura uz kuru es uzreiz atzvanu. Runā kurjers angłu valodā un saka ka neiginājis mani sazvanīt 20 minūtes. Es saku ka man neviens nav zvanījis es visu šo laiku biju pie telefona. Vins saka pasutijums ir utilizets lai sazinos ar suportu. Rakstu suportam,izklāstu situāciju. Vēlos atgūt naudu , kas ir 30 euro. Man naudu neatgriež,itkā tā ir mana vaina. Bet man neviens pats nezvanija. Vienigais zvana signals bija 18.22 uz kuru es uzreiz atzvaniju. Ok,saprotu,ka si problema netiek risināta. Rakstu,ka pati braukšu savam pasūtījumam pakał. Kur šobrīd atrodas mans pasūtījums? Uz to man vairs neatbild. Sanāk es samaksāju 30 euro un savu preci neesmu sañēmusi un nav nekādas iespējas to sañemt. Zvaniju pat uz ēdnīcu,jautāju ko tādā situācijā darīt. Man viñi atbildēja,ka visdrīz kurjers pats ir apēdis manu pasūtījumu. Tā ir konkrēta krāpšana. Kas netiek risināta.
Zvaniju arī pašam kurjeram , kuru nebija iespējams sazvanīt stundu. Viñam pašam bija problēmas ar telefona zonu,vabyt tieši tapēc nevarēja mani sazvanīt. Es nezinu. Bet esmu palikusi bez pasutījuma 30 euro vērtībā. Un risinājuma tam nav. Suports man vairs neatbild.
Bilt food piekrita atgriezt naudu.
Jo zvans bija 18.22,kad kurjers pazińoja par pasūtījuma utilizāciju,bet aplikācijā piegāde ir notikusi 18.26. Tas nozimē , ka kurjers vnk nedeva iespēju man pasūtījumu sańemt.
Komentāri (13)
Kurjers gan jau ēdienu sen ir pats apēdis un vaino klientu tajā, ka pašam ir slikta zona.
Es vakar vienu karjeru ap to laiku redzēju. Ka braukā apkārt mājai.
Kurā rajonā?
Nekroplo valodu,neraksti labaak sheit da i vispaar 😀
Jā, Bolts citreiz šokē, nesen arī pasūtīju ēdienu, no kurjera ne ziņas ne miņas, rāda pasūtījums nogādāts, beigās izrādās kurjers nolika ēdienu pie durvīm un aizbrauca, ne piezvanīja pie durvīm, neko..
Un Jūs saņēmat beigās to pasūtījumu?
Jā, labi, ka kāds kaimiņš nesavāca sev.. :D Bet protams jau bija atsalis viss. Citreiz arī paši kurjeri piegādā ēdienu bez termo somām, vnk rokās nes maisu, kur jau automātiski viss ir auksts un negaršīgs. :)
Pirmdien noteikti sazināšos ar PTAC. Saprotu,ka ne man vienīgajai ir šāda situācija. Arī šodien suport man neatbild. Itkā tas būtu ok,ka veicu pasūtījumu 30 euro vērtībā,un nav nepasūtījums ne nauda.
Protams, noteikti, es arī censtos atgriezt naudu jebkurā veidā, tomēr nav maza nauda 30 eiro. nebrīnīšos, ja kurjeri sāks speciāli šādas lietas darīt, zagt no pasūtījumiem, nepiegādāt, jo Bolt Supportam nospļaut uz cilvēku problēmām, pilnīgi nekā necenšas tās atrisināt.
Man nesen arī pasūtījumā trūka 2 lietas, uzrakstīju Support, nāca vnk automātiskās botu atbildes, vismaz labi, ka agrieza naudu par trūkstošajām precēm.
Nu tieši tā. Kapēc lai viņi tā nedarītu,ja no suporta nav nekādas atbilstošas rīcības.
vajag suudzeeties.ja piegaadaa melnais.tad vinjus izskaudiis..mjuseejie baltie kurjeri taa nedara
Arī sudzēšos.
Visi sūdzas ka citviet jarunā krievu valoda,bet šitie vispar neko nesaprot ne latviski ne krieviski un knapi angliski.
Turklāt viņu braukšanas kultūra ir briesmīga. Cik uz vienvirziena ielas man vini ir braukušu pretī iemaldījušies. 🥵 Ar latviešu kurjeriem nekad nav problēmas. Viņi visu atrod un ar komunikāciju viņiem viss ir kārtībā. Kā arī nekad nav iztrūkstošu lietu no pasūtījuma,par pakistāņiem (vai kas viņi ir) bieži kkkas ar pasūtījumu nav ok. Ne visiem. Bet manā pieredzē lielākajai daļai.
Mīļie cilvēki, kas jūs beidzot sāksiet saprast, ka Bolts ir netīrs kantoris, kuram ir uzdirst gan uz klientiem, gan uz partneriem!