www.sudzibas.lv Bolt Food Ilga piegāde, auksts un sabojāts ēdiens, neatbilstošs situācijas risinājums

Bolt Food - Ilga piegāde, auksts un sabojāts ēdiens, neatbilstošs situācijas risinājums

Veicot pasūtījumu no picērijas, bolt food kurjers vienlaicīgi apstādāja citu pasūtījumu, cik sapratu no viņa kustības, saņemot manu picu kurjers devās saņemt citu pasūtījumu, pēc kā viņu pirmo piegādāja citam pasūtītājam. Viss šis pasākums no picas gatavības brīža līdz manām durvīm aizņēma aptuveni 40 minūtes. Vēlos piebilst, ka pica bija 42cm izmērā un pašsaprotami ka tā savu izmeru dēļ fiziski nevar tikt ievietota bolt termo somā, kā arī saņemot pasūtījumu no kurjera, bija redzams, ka viņam līdzi nebija somas. Atverot picas iepakojumu, tika konstatēts sekojošs - pica noritinājusies vienā kastes malā kā arī ne par kādu minimālāko siltumu pat tuvu nebija runas, ēdiens - ledains. Uzrakstot bolt support un izstāstot visu problēmas situāciju tika iedota iespēja izvēlēties tikai vienu kritēriju no 3 - Ilga piegāde, auksts ēdiens vai bojāts ēdiens. Turpmāk novirzot manu problēmu reālam darbiniekam, tika ņemts vērā tikai tas, ka ēdiens ir bojāts, ignorējot pārējos aspektus un paliekot tikai pie viedokļa “man vajag bildi. ”. Ko šajā gadījumā bildēt? Atkārtoti salocīt picu kuru es iepriekš atlocīju? Picas bildi ar termometru, kura man nav? Es uzskatu, ka tas ir loģiski, ka piegādājot termiski neaizsargāto kārbu mašīnā un ārpusē 40 minūtes, tās saturs pilnībā atdzisīs.

Rezultāts - parasta atbilde no bolt food: centīsimies uzlabot mūsu servisu.

Nu labi, bet a ko man darīt ar auksto produktu? Atkārtoti sildīt pa daļām? Kur ja nav mikroviļņu krāsns un cepeškrāsns? Locīt pa gabalam airfryerī?

Bija samaksāts par kaut vai daudz maz siltu produktu un tā kvalitāti. Saņemts atpakaļ - atdzisušais mīklas gabals, bez jebkādas kompensācijas.

(šajā gadījumā picērijas iestādes nosaukumam nav nozīmes, jo no viņu puses bija ātrs serviss, vienīgais mīnuss ka nebija nekādas drošības uzlīmes uz iepakojuma) .

27.01.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (8)

D Djzintis 27.01.2025

Tas normāli, ka kurjeram dod divus pasūtījumus, jo bolt nemaksā kurjeriem, . labākajā gadījumā šis kurjers nopelnīja 1,80 ,un otrs ir piegādes laika intervāls, kurā kurjers ierodas

A Artūrs Siksna 27.01.2025

Nav klienta problēma. Tas kurjers var iet strādāt citur.

D Djzintis 27.01.2025

Un kurš tādu āža galvu baros?

V Vaivarsxxx 27.01.2025

Esmu sastapusies ar identisku problēmu daudzas reizes, manuprāt bolt konkurenti šajā ziņā ir daudz pretimnākošāki !

A Artūrs Siksna 27.01.2025

Identiska situācija, izdzēsu profilu un aplikāciju. Neizmantoju viņu skūterus, Bolt Drive. Gaidu brīnumu un ka būs Bolt Taxim adekvāta alternatīva, jo Forus arī ir sūds.

K Kristaps Briedis 16 st atpakaļ

Nevar laicīgi piegādāt, ja pa vidam jābēg no policijas.

D Djzintis 14 st atpakaļ

Gan jau savu pipmpi smēre ap jūsu kebabiem

A Artūrs Siksna 9 st atpakaļ

Nē, smērē visus produktus tavā ledusskapī ar šķidro pļutku, katru atsevišķi un pamatīgi, Djzintis

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes