Bolt Food - Bojāts pasūtījums
Jau otro reizi saņemu pilnīgi izmirkušu maisu ar ēdienu. Pirmajā reizē tas bija hesburger pasūtījums. Toreiz kurjers ar savu velosipēdu meta neskaitāmus līkumus, līdz knapi nonāca līdz manai adresei. Ņemot ārā pasūtījumu, paralēli murmināja zem deguna - “i’m so sorry.. ”, jo maiss burtiski pilēja. Toreiz atgrieza naudu tikai par slapju burgeri un izlijušu dzērienu, lai gan bojāta ir visa ēdienreize.
Šoreiz kurjers par piegādi nepaziņoja pieklauvējot, bet nolika maisu kāpņu telpā un aizdevās prom.
Paņemot maisu, līdz istabas paklājam sāka tecēt mana kola… protams, atveru maisu un kola horizontāli, burgeri var izžņaugt kā slapju švammi, par salvetēm nemaz nerunājot… sākumā šķita, ka frī nav skarti, tomēr paceļot ārā no maisa, frī iepakojums pavērās kā sarkana tulpe. Paldies par jaukajām vakariņām!
Lai gan dabūju naudu (bolt bilanci) atpakaļ pilnā apmērā, tomēr uzskatu, ka arī pašiem ēdinātājiem vajadzētu padomāt par dzērienu iepakojumu, kaut vai pudelēs. Vai arī kurjeriem iemācīt uzmanīgāk braukt ar velosipēdu..
Komentāri (2)
Ļoti regulāri šādi atgadījumi.
Tur 90% Indosi strādā, kuri neatpazīst pulksteni, valodu u.t.t.
Vispār brīnos, ko dara mūs uzraugošās darba instances...
Vēl paprasa apkalpošanas maksu.. ☹️