BITE - Slikts serviss
20.06.22 nopirku aizsargstiklu bites salona. Man vajadzēja s 21plus telefonam. Varbūt, nosaucu bez plus, bet telefonu uzreiz parādīju.
Uzreiz stiklu nenomainīju, tikai šodien. Izpakoju, visu sagatavoju, bet stikls ir krietnī mazāks, par kādiem 3-4 cm. Atnācu uz bites salonu, visu pārbaudīja, un izrādās, ka es pati nosaucu nepareizo telefona sēriju bez plus. Un tāpēc man iedeva s 21 stiklu. Šo stiklu var izmest, un ir jāpērk jauns. Stikliņš maksa 25 eyr.
Vai tiešam, konsultants nevar atšķirt tādas dažādas telefona sērijas? (telefonu es uzreiz parādīju) . Iegāju blakus Lmt salonā, nosaucu sēriju, parādīju telefonu, un konsultante, lai pārliecinātos, pamērīja stiklu, lai viss būtu kārtībā.
Komentāri (3)
Nopirku aizsargstiklu telefonam. Man vajadzēja telefonam s21plus. Paradīju telefonu, nosaucu telefona sēriju, var būt, nosaucu bez plus, bet saņemu aizsargstiklu citam telefonam s21, kuram ekrāns ir krietni mazāks par kādiem pat 3 - 4 cm. Aizgāju uz salonu, visu pārbaudīja, un teica, ka ta ir mana vaina, ka nepareizi nosaucu seriju. Bez plus. Bet telefonu es rādīju. Vai tiešam konsultants nevar atšķirt tik dažādus telefonus?
Sūdzība ne par ko. Konsultanti nevar vizuāli visu uz aci atpazīt un ja pateici bez plus, tad arī dabūji bez plus. Abi līdzīgi un atškirās tikai izmērā. Pati vien esat vainīga, ka nenosaucāt pareizo modeli. Atkārtoti pērkot jau pat sēriju nosaucāt.
bite viss caur vienu vietujau tukstoss sudzibas ar tiem labak nesadarboties vispar