BITE - Briesmīgs serviss
Atjaunoju telefona numuru, kurš vienkārši nestrādā, lai gan abonēšanas maksa par to skaitās. Sākumā zvanu uz tehnisko daļu - paceļ Marks, t.k. numurs uz uzņēmumu - savieno ar biznesa daļu. Biznesa daļā paceļ Mareks - saucu telefona numuru, uz ko Mareks pasaka, ka telefona numurs neko nedos, vienīgā iespēja kā atrast klientu esot klienta numurs ( :D ) - episki. Saku, ka nav. Ir tikai viņu numurs, kurš nestrādā, bet par kuru ir jāmaksā, un uzņēmuma dati, pilnvarotās personas u.tt. Nē, nekādi nepalīdzēsim - turpiniet tik maksāt. :)
Šādu servisu neesmu redzējusi vēl nekur, noteikti neiesaku.
Sveiki!
Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], mēģināsim noskaidrot situāciju. Jauku dienu!
Komentāri (1)
Protams klienta konsultants varēja nākt pretim, bet kopumā jebkurš operators jums prasīs klienta numuru un klienta paroli kas ir pilnībā ierasta prakse, lai identificētu klientu un varētu atrisināt problēmu, neizprotu sūdzības pamatu, ja ir manabie.lv tad šo informāciju var viegli apskatīties pirms zvana klienta apkalpošanas speciālistam jebkurā ērta laikā, kaut vai tajā paša ikmēneša rēķinā klienta numurs ir skaidri noradīts rēķina labajā augšējā stūrī, tāpēc nav brīnums kad jums neviens neko nepalīdzēja un nevarēja pat palīdzēt.