Bērnu Klīniskā Universitātes Slimnīca - Tiešās pieņemšanas ķirurgs
Bērnam trauma, jāveic vienkārša pārsiešana, bet to var veikt tikai caur tiešās pieņemšanas ķirurgu, kas ir absolūti bezjēdzīgi, ja to car bez starpnieka izdarīt māsiņa. Ķirurgam rindā ap 30 bērnu, gaidam 2 h, bet jau 2 reizes pa minūtēm 15 nevienu nesauc iekšā. Tad iesauc cilvēkus, kuri ieradušies pirms dažām min bez numuriem - nesaprotama kārtība un šķiet, ka velk laiku garumā.
Saprotam Jūsu sarūgtinājumu un vienlaikus vēlamies atvainoties par sagādātajām neērtībām. Vēlamies informēt, ka esam identificējuši iespējamos problēmas iemeslus un apzinājuši risinājumus. Bērnu slimnīcas profesionālā darbība ir vērsta uz pacientu/pacienta ģimeni, skaidra un pietiekama informācija pacientiem un vecākiem, empātiska un korekta attieksme, aprūpējot pacientus, ir tēmas, kas līdzās ārstniecības kvalitātei ir nepārtrauktā Bērnu slimnīcas uzmanības lokā. Vienlaikus, tās ir arī lietas, ko vienmēr varam darīt labāk. Ceram, ka turpmāk saskarsme ar Bērnu slimnīcu būs tikai pozitīva.
Komentāri (1)
Diemžēl mums arī ir slikta pieredze. Meitai bija jāpārsien brūce. Meitiņa maziņa 1,8 tikko no slimnīcas iznākusi. Rindā nosēdējām 2 stundas. Iesauca kabinetā,tur bijām labi ja 3 minūtes. Drusku "škrobe" ka tās 2 stundas dabūjām skraidīt pa slimnīcu un lasīt citas slimības. Saprotu visi slimi bērniņi,visiem vajag apskati,bet vai nevar kautkā tos mazākos paņemt starp tiem lielajiem. Jo tāds 10 galdnieks var nosēdēt planšetā,bet 1,8 gadīgam apnīk skraidīt pa slimnīcu.
Ļoti apmierina BKUS ārstu darbība,bet šoreiz drusku saskumdināja.