Bērnu Klīniskā Universitātes Slimnīca - Rindā sežam ar mazo bērnu, un ārsti nepieņem
Labdien, vēlos pasūdzēties, par bērnu slimnīcas pieņemšanu. Šodien atbraucam uz slimnīcu 11: 00, uz neatliekamo punktu un tur nosēdējām jau 16 un nekas nenotika, bērnam ir nepilni 2gadi, nav visu dienu ne ēdis ne gulējis. Kas par vainu jūsu iestāde, kāpēc nevar organizēts darbu tā lai viss strādātu, un nebūtu tādas Rindas kuras sēž daudzām stundām? Un tas nav pirmais gadījums, tā ir problēma kura jārisina. Kas par vienaldzību? Zvanīju uz bkus bet atbilde bij' nevaram komentēt, kāpēc tā! Lūgums risināt tādas problēmas, vai arī ir jāgriežas citās institūcijās!
Labdien!
Paldies, ka dalījāties savā pieredzē par apmeklējumu Bērnu slimnīcas Neatliekamās medicīnas centrā (NMC). Mums ir svarīga Jūsu atgriezeniskā saite!
Vēlamies vērst uzmanību, ka ierašanās NMC reizēm var nozīmēt ilgāku gaidīšanu, jo palīdzības sniegšanas laiks ir atkarīgs no pacientu plūsmas un katra pacienta situācijas steidzamības. Ierodoties, ārsta palīgs sākotnēji izvērtē katra pacienta veselības stāvokli un piešķir atbilstošu prioritāti – piemēram, zaļās prioritātes gadījumā gaidīšanas laiks līdz ārsta apskatei var būt līdz 4 stundām. Par piešķirto prioritāti un paredzamo gaidīšanas laiku parasti tiek informētas gan pacienta pavadošās personas, gan šī informācija ir pieejama mūsu mājaslapā: https://www.bkus.lv/lv/neatliekama-mediciniska-palidziba
Ja Jums vēlāk rodas jautājumi vai arī vēlaties sniegt sīkāku atsauksmi par pieredzi, aicinām Jūs rakstīt uz [email protected] vai izmantot iespēju mūsu mājaslapā: https://www.bkus.lv/lv/uzraksti-pateicibu-vai-sudzibu, norādot informāciju par pacientu. Tas palīdzēs mums reaģēt ātrāk un veikt uzlabojumus.
Paldies vēlreiz par Jūsu atsauksmi – mums rūp, lai ikviena pacienta pieredze slimnīcā būtu pēc iespējas labāka!
Komentāri (1)
Nedod Dievs pašiem būs situācija, kad apdraudēta dzīvība un palīdzība būs nepieciešama nekavējoties, bet ārsti pieņems citus, jo redz tie ātrāk atbrauca un čīkst, ka rindā jāsēž.