Bērnu Klīniskā Universitātes Slimnīca - Slikta attieksme

Esmu vīlusies, ka bērnu slimnīcas neatliekamās medicīnas uzņemšanā strādā neadekvāts darbinieks, ar nervu problēmām. Šodien 24.05 aizvedām meitiņu uz uzņemšanu, saskaņojot to ar ārstu, jo bērnam pasliktinājies stāvoklis ar izteiktu klepu, temperatūru. Darbiniece uzklausa un jau izsaka nejaukus vārdus par mūsu ģimenes ārsti. Tālāk viņa lika bērnam uz pirkstu oksimetru, protams, ka mazs bērniņš nesaprot un satraucies par visu sāk kustināt pirkstiņus, uzsverot-satraukuma iespaidā. Tā darbiniece uzreiz sāk stresot un nejaukā intonācijā 1.8 gadus mazam bērnam Saka, lai beidz tak vienreiz kustināt tos pirkstus, vismaz 3 reizes, nejaukā balsī. Es centos palīdzēt, bet grūti tak, ja sveša tante dusmīgi runā un kautko grib izdarīt. Protams, ka neizdevās to izdarīt pilnvērtīgi, viņai apnika, sadusmojusies norāva nost to štruntu un atkal nejaukā intonācijā izteicās, ka šitā es tak neko nevaru izmērīt un izdarīt. Pēctam uzlika cita veida aparātiņu uz rokas ar kuru izdevās vieglāk to izdarīt. Vai tiešām sava nepacietība un nepatika ir jāizrāda pret maziem bērniem? Es knapi noturējos, ka gribējās jau pacelt balsi, kad pret manu bērnu izturas tākā pret kautkādu necilvēku. Tas tak ir mazs bērniņš, viņš vēl nespēj izpildīt visas norādes, ko kāds svešs liek darīt. Pārējais personāls bija tik ļoti jauks, arī dakteres bija tiešām superīgas un tika galā bez jebkādiem sarežģījumiem. Nezinu gan kā to sievieti vārdā sauc, bet tāda pajauna gados bija. Varēja redzēt, ka nav tas viņas īstais darbs, ar tādu attieksmi tur sēžot.

24.05.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Bērnu klīniskās universitātes slimnīca Pārstāvja atbilde 26.06.2024

Bērnu slimnīca ir saņēmusi Jūsu sūdzību par pieredzi Bērnu slimnīcas Neatliekamās medicīniskās palīdzības un observācijas nodaļā (turpmāk – NMPON) saistībā ar darbinieces attieksmi pacienta apskates laikā.

Vēlamies informēt, ka maija pēdējās nedēļās NMPON ir bijis rekordliels pacientu skaits - dienā pat vairāk kā 200 pacientu, kas dažkārt var radīt papildu spriedzi un ietekmēt mūsu darbinieku spēju ieturēt ierasto pacietības un sapratnes līmeni. Tomēr tas nekādā gadījumā neattaisno nejauku izturēšanos un nepieņemamu attieksmi, īpaši pret mūsu mazākajiem pacientiem.

Mēs ikdienā strādājam pie tā, lai stiprinātu mūsu darbinieku labsajūtu un spēju izturēt darba radīto spriedzi, tomēr, diemžēl, ne vienmēr izdodas pilnībā novērst stresa ietekmi. Paldies, ka veltījāt laiku, lai dalītos ar savu pieredzi. Jūsu atgriezeniskā saite mums ir ļoti vērtīga, lai mēs varētu uzlabot mūsu pakalpojumu kvalitāti un nodrošināt, ka visi pacienti un viņu ģimenes saņem nepieciešamo aprūpi ar cieņu un sapratni.

Bērnu slimnīcas vārdā atvainojamies par nepatīkamo pieredzi un darbinieka izturēšanos, kas jums un jūsu meitai sagādāja vilšanos un neērtības. Jūsu sūdzība tika rūpīgi izskatīta un informējam, ka ar darbinieci tika veiktas pārrunas un atgādināts par cieņpilnas un empātiskas attieksmes nozīmi saskarsmē gan ar pacientiem, gan ar to pavadošajām personām. Paldies par jūsu sapratni un pacietību šajā jautājumā!

Ceram, ka turpmāk saskarsme ar Bērnu slimnīcu būs tikai pozitīva!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes