Bērnu Klīniskā Universitātes Slimnīca - Briesmīga attieksme

Sveiki. Vēlos padalīties par savu šodienas pieredzi..Mani draugi zin, ka mazāka meitiņa man ir slimīga.. Dēļ veselības problēmām, meitiņai izveidojās daudz limfmezgļu- kaklā, padusēs.Tie aug lielāki, arvien vairāk, nu jau ir sāpošie. Deļ tā daktere mūs nosūta pie hematoonkologa Irēnas Voitovičas. Uztaisījām analīzēs, gaidījām 3 dienās pierakstu,jo gājām ka maksas pacients. Bet man tas 3 dienas bija mokošas- negulētas, noraudatas naktis, dažādas domas.. Bet ko mēs saņēmām pretī? Lidojošas analīžu papīrus, balss pacelšanu.. Uz lūgumu, pārbaudīt paduses, atbilde tu vēl mani macīsi strādāt? Tā arī to neizdarot! Pēc lūguma uzrakstīt norīkojumu uz sonografiju,saņēmu,lai ejot pie ģimenes ārsta pēc tā..??‍♀️ Uz atvadām pasaka,kad visu izdarisiet,atpakaļ nāciet pie manis! Paldies NENONĀKSIM! Ziniet,pie tāda nopietnā ārsta ejot, gribējās saņemt atbildes,atbalstu, nosūtījumus uz pareizām analīzēm, pārbaudēm! Bet ne...diemžēl ne...Bet mēs nepadodamies...? Novēlu ik vienam VESELUS BĒRNIŅUS! #parveseliembērniem #mainamattieksmi #esamiejūtīgivienspretotru #

22.11.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (1)

B BKUS 23.11.2019

Labdien, lai Bērnu slimnīca varētu izvērtēt notikušo, lūdzam sūdzības autoru nosūtīt notikušo aprakstu uz [slēpt]@bkus.lv, norād'ot arī bērna datus vai notikuma laiku. Gaidīsim! Novēlam bērnam labu veselību!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes