Barbora.lv - Slikts serviss
Esmu neapmierināta ar sniegto pakalpojumu. Piegādes laikā nepacēlu telefonu nu dēł tā - manu pasūtījumu vienkārši nepiegādāja.
Kam tad tiek dota adrese? Durvju kodi? Stāvi un dzīvokła numuri? Man divi mazi, ārdīgi bērni, diemžēl telefonu nedzirdēju, un tā nenoliedzami ir mana vaina.
Risinājumus zvanu centrā arī nepiedāvā - piegāde rīt vai neko, bet naudu gan gaidiet 5 darba dienas - super, paldies.
Paldies par Jūsu atsauksmi! Atvainojiet par sagādātajām neērtībām! Veicot pasūtījuma piegādi, kurjers izmanto visu kontaktinformāciju, ko klients ir norādījis savā profilā. Ja kurjers var iekļūt kāpņu telpā, tad viņš ar visu pasūtījumu dosies pie klienta durvīm un zvanīs vai klauvēs pie durvīm. Gadījumā, ja ar klientu nav iespējams sazināties un/vai klients never vaļā durvis, kurjers uzgaida vismaz 10 minūtes pirms braukšanas prom. Pēc kurjera aizbraukšanas, varam vienoties ar klientu par jaunu piegādes laiku.Viemēr cenšamies ar klientu vienoties par ērtāko laiku, kurā varam nodrošināt atkārtotu piegādi.
Klients var izvēlēties piegādes laiku stundas intervālā. Šajā laika posmā jebkurā brīdī varam veikt piegādi, iepriekš par to nosūtot sms. Lai veiskmīgi saņemtu pasūtījumu, izvēlētajā laika posmā Jums ir jābūt sasniedzamam.
Tiešām žēl, ka Jums neizdevās saņemt savu pasūtījumu izvēlētajā laikā. Vienmēr zvaniet vai rakstiet mums, lai varam atrast labāko risinājumu!
Ar cieņu
Jūsu Barbora
Komentāri (3)
Jus jau atzinat, ka ta ir jusu vaina, tad ko jus vel vainojat? Piegades grafiki jau tiek veidoti laicigi katram soferim, ja jus necelat klausuli, ko tad jus daritu vinu vieta? Ja kaptu augsa uz katru dzivokli, katram kurs necel klausuli jusu piegade aizkavetos par paris dienam un sekotu nakama sudziba... Zinajat datumu un aptuveno laiku piegadei, tad ari varejat telefonu turet tuvuma un problemu nebutu.
Sibīrija
Būtu labāk, ja pie durvīm atstātu, lai pārtika uz zemes stāv?lai katrs, garam ejošais cilvēks,paņem sev pa suvinīram