www.sudzibas.lv Barbora Neapmierināts ar klientu apkalpošanu un gaļas piegādi

Barbora.lv - Neapmierināts ar klientu apkalpošanu un gaļas piegādi

Veicām pasūtījumu caur Barbora servisu, kur starp visiem produktiem pasūtījām gaļas karbonādi. Gaļas Karonādes vietā tika atvesta sagriezta gaļa ar ādu, pēc izskata līdzīga cūkgaļas šķinķim. Padomājām, ka nekas, un uzrakstījām vēstuli uz Barbora epastu ar problēmas paskaidrojumu. Konsultants MARINA bez jebkāda paskaidrojuma un atvainošanās par kļūdu, vienkārši piedāvājā 2 eiro kuponu. Pēc atbildēm izskatījās, ka neviss klients ir svarīgs, bet Barbora ir vajadzīga klientam.

PS: tā nebija vienīga reize, kad caur Barboru bija piegādāta slikta gaļa.

03.06.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Barbora.lv Support Pārstāvja atbilde 03.06.2020

Labdien!

Atvainojiet par sagādātajām neērtībām saistībā ar piegādāto preču kvalitāti. Tā pat atvainojiet par klientu apkalpošanas speciālistes atbildi. Mums bija noteikti būtu jāatvainojas Jums, ja Jūs pasūtījumā saņemāt neatbilstošas kvalitātes produktus.
Ja saņemat preci, kuras kvalitāte nav Jums pieņemama, lūdzu nekavējoties informējiet mūs telefoniski +371 29712886 vai e-pastā [email protected], vienmēr risinam jautājumu klientam par labu, atmaksājot naudu vai piešķirot atlaidi nākamajam pirkumam.
Klients mums ir ļoti svarīgs, tā dēļ turpināsim uzlabot mūsu pakalpojumus, lai piegādātu klientiem augstākās kvalitātes produktus un jautājumu gadījumā klienti labprāt komunicētu ar mūsu klientu apkalpošanas speciālistiem.

Ar cieņu,
Jūsu BARBORA

P

Komentāri (4)

I ievly 17.06.2020
Nepieved preces, neatgriež naudu.

Barbora.lv nepieved saskaņotās preces un neatgriež naudu par tām, jo neuzticās klientam, ka klients nav saņēmis. Es runāju par savo personīgo pieredzi. Es neieteiktu iepirkties barbora.lv, ja nevēlaties maksāt par neseņemtām precēm.

Sudzibas.lv Admin 02.07.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

B Barbora.lv Support Pārstāvja atbilde 08.07.2020

Atvanojiet par šo situāciju! Vienmēr cenšamies piegādāt klientam visas pasūtītās preces. Ja nesaņamat visas preces, kas ir norādītas pavadzīmē, sazinieties ar mums telefonski +371 29712886 vai e-pastā [email protected], vienmēr atgriezīsim naudu par nepiegādātajām precēm vai piegādāsim atkārtoti šīs preces.

Ar cieņu,
Jūsu BARBORA

I IN32 04.08.2020

Man tieši līdz šim bijusi pozitīva pieredze. Nauda vienmēr atgriezta. Jautājumus par pārtikas kvalitāti vienmēr var atrisināt sarunu ceļā ar klientu apkalpošanas speciālistu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes