Barbora.lv - Neapmierināts ar klientu apkalpošanu un gaļas piegādi
Veicām pasūtījumu caur Barbora servisu, kur starp visiem produktiem pasūtījām gaļas karbonādi. Gaļas Karonādes vietā tika atvesta sagriezta gaļa ar ādu, pēc izskata līdzīga cūkgaļas šķinķim. Padomājām, ka nekas, un uzrakstījām vēstuli uz Barbora epastu ar problēmas paskaidrojumu. Konsultants MARINA bez jebkāda paskaidrojuma un atvainošanās par kļūdu, vienkārši piedāvājā 2 eiro kuponu. Pēc atbildēm izskatījās, ka neviss klients ir svarīgs, bet Barbora ir vajadzīga klientam.
PS: tā nebija vienīga reize, kad caur Barboru bija piegādāta slikta gaļa.
Labdien!
Atvainojiet par sagādātajām neērtībām saistībā ar piegādāto preču kvalitāti. Tā pat atvainojiet par klientu apkalpošanas speciālistes atbildi. Mums bija noteikti būtu jāatvainojas Jums, ja Jūs pasūtījumā saņemāt neatbilstošas kvalitātes produktus.
Ja saņemat preci, kuras kvalitāte nav Jums pieņemama, lūdzu nekavējoties informējiet mūs telefoniski +371 29712886 vai e-pastā [email protected], vienmēr risinam jautājumu klientam par labu, atmaksājot naudu vai piešķirot atlaidi nākamajam pirkumam.
Klients mums ir ļoti svarīgs, tā dēļ turpināsim uzlabot mūsu pakalpojumus, lai piegādātu klientiem augstākās kvalitātes produktus un jautājumu gadījumā klienti labprāt komunicētu ar mūsu klientu apkalpošanas speciālistiem.
Ar cieņu,
Jūsu BARBORA
Komentāri (4)
Barbora.lv nepieved saskaņotās preces un neatgriež naudu par tām, jo neuzticās klientam, ka klients nav saņēmis. Es runāju par savo personīgo pieredzi. Es neieteiktu iepirkties barbora.lv, ja nevēlaties maksāt par neseņemtām precēm.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Atvanojiet par šo situāciju! Vienmēr cenšamies piegādāt klientam visas pasūtītās preces. Ja nesaņamat visas preces, kas ir norādītas pavadzīmē, sazinieties ar mums telefonski +371 29712886 vai e-pastā [email protected], vienmēr atgriezīsim naudu par nepiegādātajām precēm vai piegādāsim atkārtoti šīs preces.
Ar cieņu,
Jūsu BARBORA
Man tieši līdz šim bijusi pozitīva pieredze. Nauda vienmēr atgriezta. Jautājumus par pārtikas kvalitāti vienmēr var atrisināt sarunu ceļā ar klientu apkalpošanas speciālistu.