Barbora.lv - Iesmērēta nelietojama prece
Izlēmu karantīnas laikā pasūtīt pārtiku, lai lieki nedrūzmētos jau tā pārpildītajā veikalā. Iepirkumu čeks sasniedza 65€. Piegāde uz 7 dienu, nodomāju super jau rīt būs. Atbrauc smaidīgs kurjers, uznesu visu uz dzīvokli, okey pietrūkst pāris preces, par to štrunts, zinu, ka naudu atgriezīs, nav pirmā reize. Bet par ātru biju sapriecājusies, pasūtījumā liela daļa bija augļi/dārzeņi/piena produkti. Atverot maisus skatos iepuvuši tomāti un puķkāposti, gurķis galīgi mīksts un saspiests, banāni apdauzīti un iekšā brūni. Atverot abas pudeles ar “piena spēks” viss bija kunkuļos un sarūdzis ar tās dienas termiņu. Es protams saprotu, preces rotācijas principu, bet ļoti nepatīkami ir maksāt naudu par to ko uzreiz var izmest miskastē, ļoti nepatīkama pieredze, pati noteikti vairs neko nepasūtīšu un draugiem noteikti arī neieteikšu.
Labdien!
Paldies par Jūsu atsauksmi!
Atvainojiet, ka sagādājām Jums neērtības. Ja pasūtījumā saņemat neatbilstošas kvalitātes preces, lūdzu informējiet mūs telefoniski +371 29712886 vai e-pastā [email protected] trīs darba dienu laikā pēc pasūtījuma saņemšanas un nosūtiet bojāto preču foto. Vienmēr šādos gadījumos risinam situāciju par labu klientam, piemēram, atmaksājam naudu vai piešķiram atlaidi nākamajam pirkumam. Mums ir svarīgi, lai klienti saņemtu augstas kvalitātes produktus un labprāt izmantotu mūsu pakalpojumus nākotnē.
Ar cieņu
BARBORA
Komentāri (3)
Mēs ņemam, esam apmierināti. Viss ok
Ja tā, tad foto nav ko parādīt?
Sazinies ar barboru un preces, kuras tevi neapmierina atgriez atpakaļ.