Barbora - Slikts serviss
Šodien saņēmu savu kārtējo pasūtījumu, sūtīju ar mērķi produktus izmantot ilgākā laikā kā trīs dienas. Man atnāca divas paciņas ar saldo krējumu ar vienādu derīguma termiņu - 02.04.21, divas kastītes ar vistas fileju arī ar vienādu derīguma termiņu - 03.04.21, divu gurķu vietā bija ielikts viens, trīs citronu vietā ielikti divi, banāni bija zaļi, avokado ciets un biezpiena sieriņi bija saspiesti. Barboru par šo neinformēju, jo e-pasta pie rēķina ir rakstīts "uzmanību! Kad ierodas kurjers, lūdzu, kopā pārbaudiet vai visas preces sarakstā ir piegādātas. Ja jūs neesat apmierināts ar produktu kvalitāti, lūdzu, atgrieziet šo produktu kurjeram un mēs jums atgriezīsim naudu 5 darba dienu laikā. ", lai gan kurjers piezvana pie durvīm un, kad es atveru durvis viņš ātri skrien ārā no kāpņu telpas. Pasūtot pārtiku man ir konkrēts mērķis kam un kādos daudzumos es šos produktus izmantošu, es nevēlos sūtīt atpakaļ un braukt vēl uz veikalu, lai iegādātos vietā šos produktus vai lai nopirktu produktus klāt, jo nav pievienots pie pasūtījuma norādītais daudzums.
Šī nav pirmā reize, kad nācies vilties, iepriekš ir bijušas reizes, kad esmu pasūtījusi konkrētu produktu un atnākot pasūtījumam maisos viņa nav un pēc tam vienkārši ieskaita naudu atpakaļ, manuprāt barborai būtu jāinformē par to, ka konkrētais produkts nav vairs pieejams un jāpiedāvā līdzīgu produktu.
Labdien!
Paldies par Jūsu atsauksmi!
Atvainojamies, ka piegādājām neatbilstošas kvalitātes produktus un ar īsu derīguma termiņu!
Šādos gadījumos informējiet mūs par neatbilstošu preces kvalitāti (pievienojot foto) vai nepiegādātu preci 72 stundu laikā kopš piegādes brīža uz e-pastu [email protected], lai varam Jums piešķirt atlaidi nākamajam pasūtījumam vai veikt naudas atmaksu par nekvalitatīvo vai nepiegādāto preci.
Lūdzu sazinieties ar mums privāti, lai varam atrisināt šo situāciju.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Ar cieņu
Jūsu Barbora
Komentāri (7)
Kur pazuda manas sūdzības? Pasūtījumu Barbora nevar neizpildīt. Vajag nodrošināt preču daudzumu. Agrāk Barbora to darīja. Skatiet čatā.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Nu, ja nepatīk brauc pati iepirkties nevis čīksti, ka nepatīk derīguma termiņi vai kas cits.
Es atvainojos, ja izklausās, ka čīkstu. Esmu ieinteresēta, lai barbora uzlabotu savu servisu un es varētu turpināt iepirkties internetā neapdraudot savu un savas ģimenes veselību. ;)
Šeit tāda interesanta lieta kā pārtika, citam salasa pa mīkstu citam pa cietu...To lasīšanu jau dara parastie cilvēki, citreiz domāju ka salasītais vēl pastāv arī kādu laiku, kas kopumā ietekmē gan kvalitātes gan kopējo piegādes situāciju. Vienu reizi arī izmantoju itkā viss bija ok, bet šī piegādes iespēja laikam viarāk uz lietām ar ilgu derīguma termiņu. Un pasr gurķiem cik ielikti , vaitad nav tā ka pēc svara norādītā saliek? Svara neatbilstības dēļ dabūju pat 0,03 centu atmaksu kas likās diezgan jau smieklīgi :D
Nu pārsvarā jau saliek visu kam beidzas realizācijas termiņš un visu kas jau sāk bojāties. Bet cilvēkiem kam nav iespēja apmeklēt veikalu nav citas izejas. Bet interneta veikals barbora nav no godprātiigajiem. Ko veikalā nepērk un atmet malā to ieliek tiem kas netā pasuta.
Paldies par Jūsu atsauksmi! Ļoti žēl, ka saskārāties ar šādu pieredzi. Komplektējam preces no veikala plauktiem un pasūtījumam pievienojam preces ar pēc iespējas garāku derīguma termiņu. Ja piegādājam preci, kurai ir pārāk īss termiņš vai tā jau sākusi bojāties, lūdzu nekavējoties sazinieties ar mums, zvanot uz 29712886 vai rakstot uz [email protected] un atsūtiet bojāto preču fotogrāfijas. Pārbaudīsim, kādēļ šāda situācija ir notikusi, kā arī atgriezīsim naudu vai piešķrsim atlaidi. Viena no mūsu prioritātēm ir ļoti labas kvalitātes preču piegādē, tādēļ stingri pārbaudam šādus gadījumus un strādājam, lai nodrošinātu lielisku preču kvalitāti.